Katon piirettyjä kun elämä ei antanut voittoo-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
yle.fi
youtu.be
youtube.com
yle.fi
twitter.com
Oispa Anzu.
oisinpa kaunis ihminen niin olisin aina onnellinen
>niin olisin aina onnellinen
niinhän sä luulet.
maket ulos mämmistääää!
Ootteko koskaan saaneet ASMR-kutinoita kun nyymi antaa (Sinun)?
yle.fi
>Supon roolista tiedustelulain valvojien valinnassa tuli ongelma: kansanedustajat eivät halua poliisia tonkimaan taustojaan
>Sosiaalidemokraattien mielestä on kansanvallan kannalta ongelma, jos eduskuntaan äänestettyjä henkilöitä arvioidaan vielä lisätarkastuksella, jonka tiedusteluasiassa tekisi supo.
>Asiaa on vastustanut äänekkäästi myös vasemmistoliitto.
Onko vassareilla jotain salattavaa kun niiden kansanedustajien taustoja ei saisi tutkia?
Olen laihaläski silmälaseilla joka kulutti kokon päivän Reactin ja futan parissa.Ja juomana ei suinkaan ollut kalja vaan glögi-viini.
Tajusin juuri että nämä on aika pahat soijapoika-setit.
e
poltan kannabista ja juon kaljaa
mä katon animea koska se on älykkäiden ihmisten harrastus. pitää katos aina joskus sammuttaa aivot kun ne toimii kymmenkertaisella tehoolla verrattuna tavallisiin ihmisiin.
>ei suinkaan ollut kalja vaan glögi-viini.
Hehkuviini > kalja
juuh, vain rikolliset vastustaa kansalaisten oikeuksien menetystä
antabusnyymi paikal? postaas ny vitu autisti.
mitäs muuta ne muka tutkis rikosrekisterin lisäksi
kuoli saatana
Kyse on kyl nyt suojelupoliisien valiokunnan valitsemisesta eikä jostai normi jampasta.
vai niin. missäs päin asustelet? voisin tulla viettämään aikaa kanssasi.
murr~
esim että onko kyseisellä henkilöllä vaikka laumaa ryssien tiedustelijoita lähipiirissä yms
Miksi minua haittaisi jos joku valvoo. En tee mitään rikollista.
>Sosiaalidemokraattien mielestä on kansanvallan kannalta ongelma, jos eduskuntaan äänestettyjä henkilöitä arvioidaan vielä lisätarkastuksella, jonka tiedusteluasiassa tekisi supo.
Mutta ei ole kansanvallan kannalta ongelma jos supo valvoo kansalaisia? Kuolispa boomerit nopeammin.
kuulostaa rasismilta jne.
>jaah sun serkku on kommari, ei me voida ottaa sua töihin
Äh, ei kiveksiä ja kikkeliä.
Älkää postatko kiveksiä ja kikkeliä.
Oisko kontakteja ryssiin? Toisaalta joku Antti vitun Kaikkonen käy Pietarissa ryssien kylvetettävänä, joten on niitä muuallakin.
Tai taipumusta luovuttaa tietoa tiedustelun kyvyistä HS:n toimittajille.
No siis tuossa keskustelussa on kysymys kansanedustajien taustojen tarkistamisesta. Tuohon hommaanhan ei ole pakko hakea ja siten joutua tarkastuksen kohteeksi. En tiedä keneen kyllä luottaisin eduskunnassa saamaan sotilastiedustelutietoa. Jussi Niinistö on ehkäpä ainoa. Ketään muuta ei tuu mieleen. Sauli Niinistöllekään en antaisi.
No siis kaikkien ryssien teletietoja vois valvoo 24/7.
En halua mämmiini kikkeliä
what in oblivion is that
Väärä lanka.
syön nakkeja suoraan paketista
Nyt turruttaa.
Elämä turruttaa.
katon piirrettyi ku elämä ei antanu voittoo
Mua turruttaa aina.
Tuuhea häntä
Ongelma siis tässä on, että supo päättäisi ne jotka valvovat supoa.
youtube.com
Tää jäi päähän.
Haruhi
Näytäppä se kohta missä niin sanotaan. Veikkaanpa, että SUPO antaa suosituksia, mutta ei päätä.
Yhtään ryssän kätyriä ei tarvittais edes eduskuntaan.
äiti..
huuuuh helllls kattokee tän lantioita
Jäi tää päähän.
Toi on hei piirretty.
Oot oikeessa, ettei supo luultavasti suoraan päätä. Mutta se ongelma niillä kansanedustajilla ei ole, et niiden tietoja pengottas vaan nimenomaan se, että supo vaikuttaisi omien valvojien valintaan. Tämä näkyy artikkelissa monessa kohtaa, esim. artikkelin toinen lause.
Mää oon just muuten kattomassa tätä. Oispa Rikka yde
>Eduskunnan puhemies päättäisi selvityksen perusteella, voiko kansanedustajalle antaa luvan tutkia erittäin luottamuksellisia tiedusteluun liittyviä tietoja. Tiedustelussa käsitellään esimerkiksi kriittisiä valtion turvallisuuteen liittyviä tietoja, ja tarkoitus on varmistaa, etteivät nämä joudu vääriin käsiin.
No siis eihän se supo tekisi muuta kuin tarkastuksen joita ne tekee jo muutenkin tuhansittain vuosittain vastuuvirkoihin pyrkiville normaaleille kansalaisille.
Itestäni on isompi ongelma että selvitys ei johda mihinkään vaikka olis mimmoisia maanpettureita kyseessä jos on jo ennestään eduskunnan pässinä joku niiden kaveri.
yle.fi
Voi vitun Trumppi :D
Laitetaas teräkselle sellaset tullit et tulee miljardi lisä kuluja GM:lle ja sit itketään, kun yritys toimii sen mukaan.
missään muussa animussa ei oo ymmärretty kunnon äidillisiä LANTIOITA niin kuin Rikan chuuni-animeissa
Ei kiinnosta amerikan sisäiset uutiset. Painu takaisin poliin
Oispa Yuuka-täti joka tuudittaisi mut ikiuneen.
Kumpi on parempi paskasessio, se missä pinnistät jättiläistä puoli tuntia pihalle vai se missä istahdat pöntölle ja saman tien kaikki ulostautuu?
Meno aikas Stasi.
Supo on muutenkin aikas epäilyttyvä lafka.
Joo siinä kyllä löytyy jokaiselta kivat muodot.
nukkumaan
tuun viekkuun
jälkimmäisempi tottakai
miltä kannabis tuntuu? onko samallaista kuin holi?
t. jysäyttelijä lammas joka käyttää vain laillisia päihteitä
jännältä, ei ole
Ihan erillaista. Vaikea ehkä kuvailla ja hieman riippuu lajikkeesta vaikutus.
no ei ole, alkoholi tekee susta joko riehuvan vammaisen tai agressiivisen vammaisen. Kannabis tekee sinusta passiivisen selkärangattoman makailijan tai paskoille jutuille höröttävän keharin.
Ero noissa on se että kannabiksen vaikutuksen alaisena olet täysin harmiton muille, alkoholin et.
parasta on kuitenkin ekan kauden ed
youtu.be
Saukko
tapa ihtes
Voi ei, nyymi...
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
näyttäisinpä tuolta
Listaan tähän jotain, ei aina samat riippuu lajikkeesta ja fiiliksestä.
Rentous, iloisuus/hauskuus, luovuus, euforisuuskin jopa, ruokahalu nousee ja ruoka/juoma maistuu paremmlta, lyhytaikanen muisti heikkenee, saattaa tulla kuiva suu/silmät, lievittää kipuja, kiimoittaa.
oispa sisko
ei kannabis voi aiheuttaa ahdistusta tai psykoosia muistuttavia oireita?
veikkasin joskus kerran ja sit mulle tuli joku vitun veikkauskortti kotiin ja ne veikkaus ukot alko soittelemaan
Heitin kortin roskiin enkä vastannu
Tätäkö on onni?
eikö*
mullapas on kolme
Japanin ""poliisi""
Joo voi se ahdistusta. Jos oot muutenkin ahdistavassa tilanteessa ja vielä pilvessä niin saattaa tuntua vielä pahemmalta, kun se boostaa sun tunteita. Sosiaaliset tilanteet voi ahdistaa riippuu tietysti henkilöstä.
Psykoosista en tiedä, kai sekin on mahdollista jos liikaa vetää. En oo kyllä koskaan kuullut.
Mulla on. Hauska otus tosiaan.
haisteleks niiden pikkareita
mut mites tsukihi
Trump oli tommonen by vammaiset, 4 vammaiset juttu, niin onko ihme.
juuh, mun siskojen whatsapp-historiat on täynnä mun kännistä paskapostausta ja niiden myötähäpeilyä
ei ihan mee tolleen
yle.fi
>Raportti: Tuhannet Suomesta turvaa hakeneet lapset ovat psykiatrisen hoidon tarpeessa
Meidän tulevat veronmaksajat
mullapas on 2 siskontytärtä (4v ja 6v) jotka tykkää syleillä, peuhata ja kiehnätä
multa kusetettiin 8e veikkauksen sivuilla. piti vaan läpällä pelata mut velotettiin rahaa
Mitäs tossa ny ihmeellistä, piskuruinen menninkäinen vähä esittää kovista ja pollari on tollai hujoppi ni kai se on rauhalline ja pitää vähä seuraa ko muuten Japanis pollareil on ihan vitun tylsää ko mitään ei melkee koskaa tapahu.
suomen poliisi olisi pistänyt rautoihin ja autoon rauhoittumaan, jenkkien poliisi olisi ampunut 12 sekunnin kohdalla.
Voi, mutta ei se nyt ole yleinen tai tavoiteltu vaikutus. Jos mielenterveytes on dingdong niin protip: älä käytä mitään vihreää teetä vahvempaa.
Mulla on ja jutellaan ehkä kerran vuodessa jouluna. Ollaan vähän pudottu eri puolille puuta ku siskolla on tutkinto ja opettaa kemiaa lukiossa ja itellä on koulutustasona se lukio.
Nii, elikkä ei mitään ihmeellistä. Kulttuurieroja vaa miten toimitaa.
Jouluna siskon kanssa yökylään :3
mullakin mutta yks on ihan taapero ja toinen joku 10v ja se fanittaa mua, perhe oikeen vitsailee kuinka paljon se tykkää musta, halailee ja silleen
tuntuu vaan kummalliselta jtp
Ensimmäinen joulu ilman äitiä...
Ensimmäinen joulu ilman nyymiä...
Meikäl ois nyt kaheksas vissii. Mut toivottavasti sul on muitaki, mul ei niitäkä tosta lähtien muita ko veli enää.
se haluu iltamaitoa
mitä vitun mieslapsia täällä on jotka viettää joulua vanhemmilla?