Yolanthe was vet geil -editie
/NEDERDRAAD/
Eerste voor volk en vaderland
Kolonisatie heeft een betere wereld voor buitenlanders gemaakt inplaats van een slechtere wereld. De westerse wereld is de armoed en honger van de 3e wereld aan het oplossen op een snelheid die de meest optimistische verwachtigen heeft overtroffen.
Het is niet alsof de 3e wereld landen zonder kolonisatie vanzelf een samenleving zouden creëeren, dat is pure naïviteit.
Leiden, Amsterdam of Utrecht, in welke stad is studeren het leukst?
V R U C H T B A A R
Studeren is niet leuk, dus maakt geen ene kanker uit waar je het doet
Groningen
>haar gezicht
kanker lelijk. lijkt een aap.
Derde voor ALLAH gaat jullie allemaal straffen voor jullie schaamteloze daden smerige rattenvolk. Kolonisatie, slavenhandel, Srebrenica, levering van wapens bij Syrische burgeroorlog en moge ALLAH weten wat voor andere smerige dingen jullie hebben uitgespookt met jullie satanistische bondgenootschap
De pedo is er weer hoor
Wat is deze degeneratie?
Nee tuurlijk niet, ik heb t ook over het uitgaansleven
nee fuck dat is kanker ver weg
t. Tatta de LARPer
t. te jong en nieuwvriend
Er zijn genoeg landen met goodwill die de 3e wereld zouden opbouwen, zonder zielloos insect te wezen als China of bl*nke slavendrijver
Lol slaap gewoon in een tent en neuk een student
>ik heb t ook over het uitgaansleven
Wie geeft er nou weer een kanker om die kanker? Gewoon naar verplichte colleges, tentamens en direct weer door naar huis
Wie heeft er nou weer tijd voor die onzin
Ja, en al die landen zijn westerse landen, en wij zijn daar in volle tuigen mee aan de gang.
Vechten voor een vrij Vlaanderen
cringe
>steelt alle rijkdommen van land
>behandelt bevolking onmenselijk
>LOL waarom haat je wij helpen jullie.
>nee, jullie steunen jullie smerige westerse marionetten
nerd lol
>EUHEEEEEEMMMMM SCHAAPT KEEL ORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROSPU H*LLANDALAR
>cringe
ga terug naar reddit, ranstad homo
Ik ga denk ik een pauze houden tot ik wat meer ontspannen ben.
*ting ting*
*AHEM*
Ik heb een belangrijke mededeling, dames en heren.
liever turks dan tatta
Vertel
mijn kaas wordt niet vanzelf gemaakt vieze kkboer
kan iemand mij vertellen wat ze precies bedoelt met "om zeep" ?
youtu.be
is het iets vlaams of?
*AHEM*
de conciërge hier, mag de tering krijgen.
GEBASEERD en wellicht geRPd
GEBASEERD
Bedankt.
om zeep helpen = doden
dus het plan om elkaar te leren kennen is dood
youtube.com
Zeg wat he wil maar hij heeft gelijk.
Een burgemeester die zich niet aan de wet houdt is niet te vertrouwen.
Ze was wel geil ja maar niet echt afgetrained.
Niet dat ik daar een probleem mee heb maar ze is geen 10/10
een uur land
ERDOGAN neukt die gebl*ndeerde homo
>ik mag niet meer een burka aan in de bus
>Ik denk ook dat ik de bomgordel maar thuis laat dan
Dit is wat rechts onironisch denkt
>dus het plan om elkaar te leren kennen is dood
ooooooooooooooooooh
ok dan begrijp ik het
ik had deze gevonden onzetaal.nl
maar goed nu klopt het dankjewel user!
trouwens ik probeer elke dag om drama te creëren op kantoor door zwartepiet "discussies" te starten
het is heel grappig hoe sommige mensen reageren
ze was toen echt kk geil maar toen ze slank werd en tering veel makeup ging dragen en aan plastische chirurgie deed, was ze niks meer waard in mijn mening.
houd daar 'ns mee op >:^(
Ja dat wisten we al.
youtube.com
We hebben meerdere redenen
1) Betere behandeling van vrouwen in Islam. Het doel is om de Islamtische doctrine systematisch te vernietigen sinds heet een tyranische ideologie is.
2) Complicaties voor mensen en politieagenten als je niet iemand identificeren. Mensen mogen bijvoorbeeld ook geen bivakmuts dragen.
Ik ben weer weg. Doei.
>draadkijker gaat niet weg sinds overstap op 4kanaal
gvd
cringe
ja dat klopt wel maar je kan zien aan vrouwen of ze gewillige en onderdanig zijn of hoeren die fatsig zijn omdat ze denken dat ze de mooiste zijn. Zij was 1 van die hoeren.
Waarom neemt ze anders een dwerg als man?
Omdat ze die kan domineren.
Iranon het spijt me, ik zal geen nazidingen meer palen
youtube.com
kktokkies verdienen het om vergast te worden
>cringe
Kerel is de enige die werkelijk opstaat voor de Turkse bevolking en jij cringed...
of je Nederlander of Turk bent je bent officieel verrader van beide.
>Mensen mogen bijvoorbeeld ook geen bivakmuts dragen.
Want nu gaan ze natuurlijk herkenbaar een overval plegen uiteraard.
I love your country i hope i can go there someday, one of my best friends is a dutch grill
but im stuck here for now ;-;
hoezo? ik kan toch niets er over zeggen want ja, het is toch niet echt mijn cultuur of zo
ik vind wel iets daarvan natuurlijk
maar ff serieus, het is wel interessant hoe sommige mensen reageren en hun meningen uiten
Ik heb het over een bivak muts dragen in de openbare ruimte.
Jesus Christ, Venezuela?
How bad is it there?
You have internet so you must be better off than most.
nee, het is gewoon meestal eindigend in een hevige discussie waarvan twee personen meer een hekel aan elkaar krijgen.
jij mag het wel heel leuk vinden hoe mensen reageren. maar eigenlijk ben je aan het manipuleren
tja, oetz ik ken de mensen die waarbij je het doet dus misschien zijn het ook hartstikke vervelende normaaltjes ofzo
Volgens mij doe je dat alleen als je een misdaad gaat plegen of als je verkleed bent als crimineel.
shouldve been a boatfugee when you had the change
Ik draag er regelmatig een. Ben wel zo aardig om hem af te doen bij de tankstations als ik naar binnen ga.
Helemaal als ik ook nog eens mijn zonnevizier naar beneden heb is mijn gezicht totaal niet zichtbaar ook met helm open geklapt. Heb wel eens een medewerker naar de noodknop zien grijpen, omdat ik vergeten was mijn gezicht zichtbaar te maken.
Dan zul je ook wel kunnen begrijpen waarom mensen niet bepaald fan zijn van Boerka's.
ohja, daarom verkopen ze ze veel
Of onder je helm, houd de kou of zon van je gezicht. Sommige beschermen ook tegen brand.
Als je echt een Islamiet bent en niet een larper dan zou ik graag een vraag stellen. Wat zou er gebeuren met je als je ervoor kiest om Islam op te geven?
Omdat vrouwen aanslagen plegen?
Ik ben geen Islamiet of larper, waarom zou ik dat zijn?
>vergast
>is een moslim
Je hebt gelijk alle mensen onder 115 IQ opknopen dan hebben we hoog uit 50 moslims over en dan is Nederland weer zoals het hoort.
Nee, omdat je de mensen niet kan herkennen. Criminelen kunnen boerka's gebruiken om onherkenbaar een misdaad te begaan.
>hartstikke vervelende normaaltjes
nee joh die zou saai zijn
de mensen die ik er over spreek zijn meestal ietsje meer autistisch, anders krijg je niet geweldige reacties als argumenten over kinderfeesten en tradities en zo
voor nu: meer belgische qt's :3
youtu.be
(waarom klinkt vlaams zo schattig?)
Zwarte Piet moet zwart blijven anders ben je een racist die tegen de Nederlandse cultuur is en dus zou geen Nederlander je ook maar een seconde van zijn tijd geven.
Maar je moet ook je helm af doen, dus waarom zou je je balaclava niet af doen?
Ik zit weer eens aan de fles
>Criminelen kunnen boerka's gebruiken om onherkenbaar een misdaad te begaan.
Ja, dus?
Dat kunnen ze ook met een helm, moeten we die nu ook gaan verbieden?
Je kan geen racist zijn tegen een cultuur Henkie.
Moet ik nu medelijden met je hebben?
Alles wat je gezicht nedekt mag niet
Ik was voor het eerst in mn eentje naar een concert. Dat was best een andere ervaring en niet zo kut als ik verwacht had.
Riv ridders en ninja's op kinderfeestjes
geldt alleen in scholen, ziekenhuizen, ov en andere openbare instellingen oetz
Je wordt toch een geheel met de menigte, op zijn minst.
>how bad is it there
I cant find salt in the markets, or shit like that, its pretty fucked, but i work online so i make enough money to live while i plan my escape
>better off than most
not really, im barely holding on, already tried killing myself this year but failed :(
nobody escapes by boat here friend were not an island
>Hij mocht niet verkleed naar de laatste schooldag
>jE kAn gEeN rAcIsT zIjN tEgEn EeN cUlTuUr HeNkIe
Het lijkt wel of je het woord racisme, ethniciteit noch cultuur kent, Spergie.
ben een paar keer in Leiden geweest en het was echt kankersaai, ik kan me niet voorstellen dat het een leuke stad is
Omdat mijn helm openklapt hoef ik hem niet af te doen, als ik tenminste mijn balaclava wat naar beneden trek en zonnevizier omhoog heb.
Vooral in de winter is dat ideaal, aangezien het een best precies klusje is om alles weer goed af te dekken tegen de koude wind en je het nooit goed krijgt zonder je jas uit te doen eerst.
Als je het niet leuk vindt kan je gewoon opkankeren naar Jow Forums rechtsiewechtsie
OVERAL LANGS DE WACHTTOREN
Je praat hopelijk tegen jezelf.
Wie is hier een pillaar van de gemeenschap?
Verzuiling 2.0
Schrijf mij de neuk in
ik betaal veel belasting maar eerlijk gezegd kan de wereld wel zonder mijn baan
dus zeg het maar
Sinds wanneer is je eigen cultuur waarborgen een teken van politieke voorkeur?
Hoezo vergezocht?
Is het moeilijk om te accepteren dat je fout zit dat je daarom mij maar het label rechts geeft?
niet te veel kont kruipen het staat je niet.
hoe zou een pillaar van de gemeenschap eruit zien?
Iemand die er bewust voor kiest om de wereld beter te maken en zijn convicties naleefd.
Fucking kut waarom zijn ze in Amsterdam. Ik ga niet vanuit Leeuwarden naar Amsterdam treinen voor een kut.
welke pepernoten zijn het lekkerst?
De goedkoopste. Ze komen toch allemaal uit dezelfde fabriek
Is maar 3 uurtjes broer.
Er zitten ook genoeg aziatische studenten in leeuwarden. Iig wel 2 jaar terug toen ik er studeerde