Attached: 125283582007673.jpg (960x720, 96K)
Sverigetråden - Nattupplagan
Oliver Miller
Josiah Green
>dkn det finns en trend att kvinnor ska äta upp sin livmoder efter födelse
Nathaniel Johnson
slynbreva med varandra så jag kan skjuta min laddning
Ryder Bell
jag~
Noah Morales
blir inte påverkad något nämnvärt mer än att jag kanske känner lite morbid nyfikenhet när jag ser brutala heemvideos favä
såvida det inte involverar katter
tippar mig själv innan ni får chansen
Kevin Phillips
är det inte vad människor brukade göra? mycket energi, vitaminer och skit
David Ortiz
Moderkakan är inte livmodern din jävla hjärnkulting, och den traditionen finns inte i västvärlden
Aaron Bailey
kanske det med vidrigt som fan
Josiah Mitchell
>dkn brukade ta mina vänner hem i typ 7an och visa de massa videos där folk dör eller tar självmord och tyckte det inte var nå konstigt alls
Kevin Howard
fasen skulle ju svara
Xavier Wilson
full som ett jävla as
Joseph Turner
Ennopp får världsrekord tidigare idag och sen får zfg det nu
Helt otroligt! Vilken dag för snabbspringning
Jackson Rivera
Varför gillar ni allt som är dåligt? Hur blev ni såhär?
Lincoln Rivera
Jordan Brooks
Tack för att du tipsade mig annars hade jag missat zfgs. Såg ensnopps.
Wyatt Campbell
Jag är degenererad och vet om det
Vad är dåligt? Ryck eller snabbspringning?
Julian Scott
Det var så lite så! Alltid kul att dela med mig av roliga saker
Jonathan Morris
Någon gång mellan idag, den 28e november, eller fredagen den 30e november ska jag ta livet av mig. Om jag inte gör det då är det försent för att inte förevigt förstöra julen för mina föräldrar.
Evan Powell
nattnatt grappar.
Juan Powell
>dkn ingen kult i skogen där jag, min familj och mina vänner lever enkelt och självförsörjande
Hunter Thompson
Ännu en dag förbi, ännu en ogjord läxa inför imorrn
*sip*
Lucas Ward
Sov gott
Gör det inte user, det finns bra saker att leva för
Robert Sanchez
Vet inte om du menade att svara på mig eller inte
Blake Peterson
julen kommer endå bli förstörda för dom om du väljer heema dig
Liam Reed
Baserade twin peaks user. Du är finaste brevarn i mina ögon. Nu ska jag sova, kram godnatt på dig!
Connor Morgan
metod?
Själv tänkt på tåget, men när man väl står där på rälsen så känns det inte så inbjudande. Vill somna in varmt och skönt i sängen när jag är riktigt trött utan några konstigheter. Vet dock inte hur exakt jag ska gå till väga.
Ayden Flores
>Gör det inte user, det finns bra saker att leva för
Oironiskt nej.
Ja men inte lika förstörd som om jag heemar mig dagen innan eller efter julafton
Daniel Campbell
Hoppas du sover gott
Tack för komplimangen!
Anthony Sanders
Tror du att en månad är nog för att inte förstöra den för evigt? De kommer alltid komma ihåg den första december månaden efter du tog livet av dig.
Gör det inte, user. Jag ber dig.
Dylan Rodriguez
vilka omständigheter har fått dig vilja heema dig själv`?
Cameron Brooks
Blir nog repet, piller och alkohol ute i skogen. Ja, jag inser att risken finns att det är plågsamt eller nåt men det vore ett passande slut på mitt liv att jag misslyckas med även det.
eller jag ångrar mig när det är försent lmao
Joseph Morales
Om man släpper det här med status, ytlighet och pengar. Vad finns kvar? Det känns som allt leder till att köpa en stuga i skogen
Xavier White
Jag kan ju inte övertala dig om att fortsätta leva men har du försökt att uppsöka professionell hjälp angående din depression?
Easton Rogers
>twin peaks user
Han kallas kantanon
Brody Wright
Hade en vän som begick självmord förra året. Väldigt trevlig kille. Vi hade inte en aning att han var deprimerad.
Tycker du ska försöka prata med någon. Det är aldrig försent så länge du fortfarande lever.
Elijah Ward
*volcelanon
Jag och kantningen är inte vänner längre
Nu är celibata livet min vän
Bentley Sullivan
27-åringen?
Samuel Adams
>dkn man är denna personen
>dkn tänker på självmord varje dag
Jeremiah Wood
Vad hände med chaturbateplanterna?
Tyler Bell
Tittat på chaturbate strömmar lite då och då för att se hur det fungerar men det går fan inte, om man inte är en tjej så är det inte möjligt att leva på det tror jag
Sen vafan är det med alla jävla människor som har stora kukar? Tittade in på några strömmar och alla har typ 15+ cm kukar, det är inte så IVL hoppas jag, mycket oroväckande
Nathaniel Rivera
Kommer kanta till degenererad porr tills dagen min penis ger upp eller jag dör.
Eli Cooper
Oroa dig inte för mycket om kukstorlek. Finns många som tycker om storlek mindre, i synnerhet på fällor, twinks och dylikt
Bentley Cook
Klarar inte av plugget. Plugget som var den enda ""dröm"" jag någonsin haft sen barnsben. Det tragiska är att det är en rätt så simpel utbildning. Jag har förlorat all inkomst. Jag har förlorat det deltidsjobb jag hade.
Jag känner verkligen ingenting för människorna omkring mig öht oavsett vad de gör eller säger. Allt är som en (dålig) dröm.
Jag har gått igenom det mesta man kan gå igenom inom psykiatrin. Varken psykolog eller medicin hjälper.
Sen att prata med folk utanför psykiatrin är ju verkligen totalt meningslöst. Morsan började störtgråta och lämnade rummet för något år sen när jag berättade att jag hade självmordstankar. Jaha, ja, det var ju givande och inte alls ångestfyllande. "Vänner" säger bara "åååååååh jag finns där för dig user ta hand om dig hej svejs". Jaha, okej, tack. Nu håller jag allt inom mig då det inte ger mig något att berätta för andra och andra verkar mest bli upprörda om något.
Robert Myers
Jag var självmordsbenägen ett tag men plan 1 var alltid att sälja allt, packa en väska och vandra iväg men jag kom aldrig så långt. Att ta livet av sig direkt kändes onödigt även om jag mådde dåligt
Jag tror fortfarande på självförstörelse men inte så extremt
Leo Williams
ingen fråga
men skulle dock aldrig begå självmord förrän mina föräldrar har gått bort iaf
Landon Cox
Jag har själv aldrig haft självmordstankar så jag kan inte hjälpa dig fast jag önskar att jag kunde
Men har du provat mycket olika mediciner? Har själv problem inom psykiatrin och det tog mig många år tills jag fick rätt mediciner
Jo du har väl rätt men hur fan ska jag kunna få en fv när alla har så stora kukar?
Samuel Long
Ignorera alla som rekommenderar mediciner.
Lincoln Brown
Vänta, jag du omfamnade celibatlivet för typ två brev sen?
Oavsett vilket, resonera lite så här:
Om en potentiell fv säger nej till dig -bara- för att hon tycker du har liten kuk, hade det verkligen varit en fv du hade velat ha till att börja med?
Det skulle ju tyda på att hon vore fruktansvärt ytlig.
Hunter Bell
Ja, jag har provat en hel del mediciner. Sen psykiatrin verkar inte ens veta vad grundproblemet är.
En verkade tro att det var "vanlig temporär depression", en annan ångest och depression, en annan satt och pratade om bipolär eller borderline och en pratade om man möjligen var autistisk/hade ADD
Logan Adams
har du testat ta syra? det har ju hjälpt vissa människor med djupa depressioner och med tanke du endå ska ta livet har du väl inget att förlora att testa
Owen Baker
Du har rätt men nästan all statistik visar på att genomsnitt i Sverige är 12-13 cm så är förvånad hur stora alla kukar här
Iofs så är det ju porr så de människorna har väl större än genomsnitt
Jag kommer nog ändå aldrig få flickvän så vet inte varför jag bryr mig om sånt här
Evan Anderson
hade gärna provat men har 0 koll på var man får tag på ens de simplaste av droger
Kevin Lee
Varför är du så besatt av plugg?
Benjamin Long
Hur många år har du varit i kontakt med psykiatrin?
Det är ju hemskt att man inte kan få bra hjälp på direkten men för vissa kan det ju ta 5 till 10 år
Det är ju jobbigt att vänta en lång tid men det är värt det i slutändan
Luis King
Inte för att jag ska försöka ingjuta dig med potentiellt falska förhoppningar, men jag tycker aldrig man ska säga aldrig.
Desperation hjälper sällan. Lev ditt liv och händer det så händer det.
Jace Stewart
>ladda ner tor webbläsaren
gå in på knarkmarknads sida
>köp syra och få det skickad till din adress
Adam Long
Sa till mitt ex flera gånger att jag ville begå självmord
Tror inte hon tar mig seriöst längre
Jaxson White
Mitt liv är att sitta vid datorn 20 timmar i sträck sen sova 15 timmar
Jag måste ändra på mig om jag vill ha ett bra liv
Isaiah Smith
Vad menar du? Jag vill ju inte stå vid ett jobb jag hatar resten av livet. Då kan jag lika gärna ta livet av mig.
typ 6 år
John Williams
Hur försörjer du dig om du som jag antar är NEET?
Cooper Young
>den där fuckboyen som säger att han ska döda sig själv om jag lämnar honom
Cringe as fuck
Wyatt Rodriguez
Är du kvalificerad att ge medicinska råd? Du låter som en empatistörd langare, för korkad för att föreställa sig att människor är olika och droger är en dålig idé för många av dem. Du är själv ett proxypsykfall, rannsaka dig själv eller återvänd till drogforumet du kom från!
Elijah Sanchez
prata med någon annan än ditt ex kanske
Anthony Bell
Har autism och andra diagnoser så får massa bidrag
Skulle mycket hellre vara frisk och kunna jobba men vad gör man
6 år är ganska länge
Jag kan tyvärr inte ge dig så mycket råd då jag inte är psykiatriker eller någon som har varit i samma sits... Jag vet inte vad vi gör för att hjälpa dig user
Men jag hoppas verkligen inte du tar självmord för hastigt, det finns faktiskt bra saker att leva för
Sebastian Reyes
>Vita män med bruna kukar
Hunter King
Äckligt, ljusa asiater har ofta det
Grayson Bailey
nån annan som är apatisk till allt?
Leo Murphy
Inbillar jag mig eller vad trådarna mer aktiva under nätterna förut? Alltså för några månader sen
David Rivera
Hade ni bytt ut ert nuvarande liv mot ett som alfahanne på Norra Sentinel ön, där ni får knulla hur många öinvånardamer ni vill hur ofta ni vill och alla kommer behandla dig som en gud?
Lucas Perry
hävda hellre inte att vara kvalificerad utan gav bara ett alternativ istället för normala psykofarma
Jaxson Gomez
ja
Angel Rivera
Ha dock i åtanke att det är blånegrer, där incest är vanligt och medellängden är 150 cm
Isaac Hall
Nej snarare ångestladdad cynisk panik
Andrew Rodriguez
Om alla är 150 cm så är det ju inga problem?
Mason Ramirez
>Lunabelle
Christian Myers
>dkn kall och ensam
Carter Butler
De är inte negroider de är australoider
Jaxon Martinez
folk har väll tröttnat på bögar som bara pratar om snoppar
Bentley Sullivan
youtube.com
Sjukt facinerande favä
Luke Walker
besatt
James Watson
Isaac Howard
du är inte rolig
Colton Hill
Oliver Sanders
De behöver mångkultur
John King
Är litres = liter?
Sägs att man ska dricka 2 litres av vatten om dagen, men jag dricker typ 8 liter?? Jag förstår inte
Evan Foster
Undrar vad man har för fritidsaktiviteter på ön
Christopher Bell
Föredrar mr hankey
Julian Cooper
Landon Anderson
du är en kamel
Levi Miller
Du har redan brevat den 10000 gånger
Jonathan Russell
Liam Brown
Det där tycker vi är häftigt, men fatta vad folket på 1500-talet måste ha tänkt när de besökte Amerika för första gången. Ett folk som varit isolerade på sin kontinent i 10000 år.
Dylan Ortiz
Jag vet att jag dricker mycket men är inte typ 6 liter vanligt?
Hur mycket dricker du?
Grayson Ross
dricka väldigt mycket vatten är tecken för diabetes
Owen Wilson
Många i släkten har diabetes så jag testade mig för något år sen och jag hade det inte då
Angel Murphy
du kanske har det nu
Chase Campbell
Att man ska dricka x liter vatten om dagen är en myt. Du får i dig vätska när du dricker och äter som vanligt.
Och vet du vad? Kroppen har ett alldeles utmärkt sätt att signalera att du dricker för lite.
Det kallas T Ö R S T
Easton Thomas
Får väl gå och kolla mig snart igen
Jag är konstant törstig, hur mycket jag än dricker
Det går inte att få bort min törst
Men du har väl rätt
Jaxson Wright
Annie Lööf hävdar att hon står för medmänsklighet. Hon säger sig vilja ha en generös migrationslagstiftning och ta emot många flyktingar. Hennes medmänskliga sida sträcker sig dock inte längre än till flyktingpolitikens område. När det gäller den övriga rikspolitiken står hon för en för en brutal nyliberal politik som skulle skapa otrygghet och klasskillnader i samhället. Idag presenterade hon sina icke förhandlingsbara krav till Stefan Löfven, för att släppa fram honom som statsminister. Tre av hennes huvudkrav är:
- Inför fri hyressättning
Kommentar: Får förödande konsekvenser för låginkomsttagare och pensionärer som skulle behöva betala avsevärt högre hyror. Människor som bor i hyresrätt skulle få en avsevärt försämrad ekonomisk situation.
- Ta bort turordningsreglerna i LAS
Kommentar: Försvinner anställningsskyddet kommer vem som helst kunna få sparken när som helst. Människor kommer att bli otrygga. Sjuka kan att bli uppsagda. Chefers förhandlingsposition stärks rejält. Begreppet fast anställning kommer att förlora sin innebörd.
- Sänk ingångslönerna
Kommentar: Svensk arbetsmarknad kommer att börja likna USA där lägstalönerna ligger på ca 50-60 kr i timmen. Stora grupper kommer inte att kunna försörja sig eller leva på existensminimum fastän de arbetar.
När jag studerar Annie Lööfs plan för en brutal klasspolitik, som enligt henne är nödvändig på grund av det stora flyktingmottagandet, kommer jag inte på någon annan förklaring än att hon vill sänka Sverige. Med en falsk medmänsklighet vill hon rasera tryggheten och allt det som en gång kännetecknade det svenska samhället. Till skillnad från V och MP är hon dessutom långt ifrån naiv. Hon förstår konsekvenserna av en öppen migrationspolitik och vill utnyttja dem. Kort sagt gör hon anspråk på att överträffa Fredrik Reinfeldt i att med slughet omforma Sverige till ett klassamhälle.
Är ni rädda för Annie Lööf? Är hon det för närvarande största hotet mot Sverige och vår samhällsmodell?
Sebastian Flores