Åsgård-utgaven
Forrige:
/norgetråden/:
Rodpill meg på Åsgårdgjengen.
si hei
n-natta
Ostbanestasjonen, Oslo 1941
Er det noen av skipnadsboligene i Tromso som IKKE er ghetto helvette? Horer jo bare dritt om alle sammen
Er du UiT?
Nei, internasjonale studenter har försterett til boligene
Er på UiT ja, men bor privat. Vil desperat flytte så har slengt inn soknad på så godt som alle skipnadsboligene så vil vite hva jeg kan vente meg
>bor privat. Vil desperat flytte
Utdyp
bor på mortensnes. totalt 8 stk deler kjokken, kun en internasjonal student fra canada (og ei kurdisk jente, men hun har bodd i norge siden 1999) bor her nå
Har desverre ikke råd til å betale 5900kr i måneden i leie pluss strom/internett. I tillegg er det mye fukt i huset og det lukter råte her
Deler du bad med noen sotnoser der?
Hvor i Tromso er dette?
t. bodde også privat for jeg flyttet inn hos Samskipnaden, men på en bra og ikke så dyr plass
deler bad med en annen fyr jeg, men hun ene som bor i kollektivet er litt sot da
Ville du ha satt unge på henne, gitt muligheten?
Breivika
Behring Breivika?
ja, hun er en nordisk sotnos. blondt hår, type 170 hoy, fregner, fin rumpe, litt små daier (b storrelse), ansiktet er 7/10
Fjotolf Breivika
Det er jo ganske sentralt, da.
Brev bilde
Beliggenheten er det ingenting å si på, har bare ikke råd til å bo her. Må ha mat også
ka du ikke dumpster dive'e?
Hold deg unna Orndalen og Åsgårdblokka. Storelva er billig og bra kvalitet, men da bor du ute på Kvaloya
>"Drommen vår er at Norge skal begynne å eksportere gode klimalosninger i stedet for olje"
Kjenner det koker i topplokket når folk skal kræsje okonomien til landet vårt tilfordel for å fikse et problem vi som nasjon har minimal påvirkning på
>hun ble faktisk valgt inn i byrådet i Oshlo
AHAHA Å NEI NEI NEI NEI
La de få nok hamperep til å henge seg selv....
Bilfrie sentrum, bomstasjoner, innvandring, muh miljo og klima.
Fy faen i helvete! Sitter på ramma med lava rennende ut av ræva. Svir så jævlig at hele kroppen skjelver.
*tar meg en snus, type Siberia*
Ville du ha flyttet til Åsgård Studentboliger?
Vet ikke hvordan det er der, har bare hort dårlige ting. Men det å ha penger til mat virker jo fristende. Menmen. Jeg vet ikke jeg.
Kanskje jeg skal ordne meg PPL-A lappen? Sjofly hadde vært jævli deilig
Tenk å dele kjokken og bad med legender som Zydd og S*men S*mon
hvorfor slettet han denne?
>hatt god dögnrytme noen uker nå
>mye stress i det siste
>mye håravfall også
>möte med sjef på mulig praksis utplassering imorgen
>helt utkjört
>legger meg tidlig
>får ikke sove, blir lys våken
fy faen
>dykker ned på senga fra gangen av i et stup like elegant som en elefant med ståpikk i nedovergående rulletrapp
>velter meg over på rett side av madrassen
>dytter opp vinduet på glott med foten, når akkurat
>hiver innpå med to ZMA-tabeletter
>åler meg ut av joggebuksa, type Champion, grå
>sparker den ned i fotenden
Drar av meg hettegenser og T-skjorte i en bevegelse
>baller det i hop og kaster det et eller annet sted i det bekmorke kammerset mitt
>tar meg en god kjeft konjakk fra flaska som står på sida av senga
>setter klokka på rammel tyve minutter for jeg må være på jobb i mårra så jeg får tid å borste kjeften og kle på meg for jeg rusler bortover
Hvem andre /slask/ her?
Sitter og driter igjen. Helvete det svir
fordi det ikke finnes en rediger knapp
det er som om kroppen av og til bare nekter å sove når ting blir stressende og det ödelegger alt for jeg fungerer ikke på morran. aner ikke hva jeg skal gjöre
du må bare tvinge deg selv gjennom det, selv om det er kjedelig så hjelper det faktisk kroppen at du ligger der stille med oynene lukket
tv2.no
det kan også være lurt å ikke ha telefon, laptop, pc, tv i nærheten av senga eller i samme rom.
ikke drikk brus eller te/kaffe etter klokka 20:00
ikke spis mat etter 20:00
ikke hvil deg eller ta noen dupper på dagtid
sorg for å bli både fysisk og mentalt trott, vær fysisk og les en bok på senga
om du absolutt ikke får til å ligge rolig med oynene lukket - gå en 5 minutters tur i nabolaget ditt og prov igjen.
>du må bare tvinge deg selv gjennom det, selv om det er kjedelig så hjelper det faktisk kroppen at du ligger der stille med oynene lukket
det jeg bruker å gjöre men brukte de siste 2-3 timene på nettopp det för jeg ga opp og åpnet norgetråden. at jeg fortsatt ikke får sove og ser på klokka at det bare er noen timer igjen för man må opp gjör meg bare mer stressa og igjen sörger for at jeg ikke får sove. har diagnosen PSTD og tåler stress ekstremt dårlig. kommer til å være utslitt på morran, sende en SMS til hvem det måtte angå för jeg endelig starver av i 11-tiden og dögnrytmen min er knullet opp i flere uker. er så lei av alt at jeg får lyst å grine litt fåvæ
>PSTD
Politiets SikkerhetsTjeneste Downs?
haha skrev feil ... PTSD skulle det stå ... jævlig sliten nå ...
Hvorfor har du PTSD?
Hvordan har Mega egentlig bomma så mye i denne reklamen
youtube.com
Nordlendingene spiser pinnekjott, mens ostlendingene spiser juletorsk. lol.
fikk juling på barne og ungdomsskolen av både andre elever og lærere jevnlig. siden ingen gjorde noe med det når jeg ba om hjelp så fant jeg ut at det var bedre å utagere aggressivt enn å si ifra, fordi det ikke nyttet, som bare forsterket situasjonen.
så hele barndommen var et rent helvete og jeg ble ofte spysyk bare av å tenke på å gå på skolen. tok meg noen år hos psyk og diverse spesialister för de satte diagnosen. det er mer til men orker ikke skrive
Jeg er nordlending, og vi spiser pinnekjǿtt på julaften.
nei dere spiser juletorsk
Jeg hater pappa etter at han puttet hundebæsj i julestrompa mi da jeg feiret jul hos han
Du er ganske dum, du.
basert pappa
Nei, sosknene mine fikk alle godteri og slikt, det var kun jeg som ikke fikk noe fint.
var du en drittunge?
svar ærlig
Galmann!
Nei, jeg var sonnen han aldri ville ha..
jeg ............ beklager user
Hvor mye koster det å fjerne en visdomstann?
Pleier å ha både pinnekjott og ribbe her
bruker å ha pinnekjött, ribbe, kalkun, lutefisk, torsk
rekkefölgen er ikke den samme hvert år men må ha alt fra lillejulaften og utover mot nyttår ja
basert. hos oss er det:
veslejulafta: lutafisk
julafta: pinnekjöt
1. juledag: kalkun
2. juledag: ribbe
nyttårsafta: pinnekjöt
du, skal vi ikke heller ta en slik en pizza grandiosa??
>ble vekt av takraset i dag igjen
RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ KAN IKKE DEN FORBANNA SNOEN BARE HOLDE SEG PÅ TAKET TRE TIMER TIL FYFAEN FORBANNA MOKKA SNO VRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
HVIST JEG SER EN ARTIKKEL TIL OM HAN TRANSE-EMMA SKAL DET FAEN MEG SMELLE HOYT AS
Emma har en sot jente penis
Tror jeg skal stotte disse film
*gjor masse dop*
*dabber på streitingene*
kos dere på eksamen a, jeg skal knaske ritalin til jeg ramler om
Hater UPS. Det gikk 15 min uten svar etter forste melding, så jeg spurte for sikkerhets skyld om det var postmannen jeg snakket med og fikk svar umiddelbart. Nå har det gått rundt 15 min igjen uten svar.
Dette her burde vært forbudt!
Dette er jo faktisk catfishing
fy flåbbe for en flabbete slubbert
inn i kasjotten med deg feiten
Så lenge begge bilder ligger der er det vel ok, og teknisk sett ikke catfishing.
sitter på NAV jeg da. jaja. jeg er jo bare en jævla hvit mann.
Ja så lenge fullbildet er der så er det greit.
Vil også gi en stor takk til alle alenemodrene som har bilde av at de holder ungen sin som bilde nr. 2 på tinder profilen.
Har du nogensinde matchet med nogen på tinder, user?
Det som irriterte meg er at bilde nummer en, med kun ansiktet var forste bildet. Så man sveiper til hoyre fordi man tenker hmm dette var ikke så ille. Så når matchen detter inn og man sjekker alle bildene så ser man resten..
oppdatering: lå og vrei meg og svetta i senga i timesvis för jeg endelig sovna på morran, akkurat 10 minutter för jeg skulle ha möte. fy faen
det virkelig kriminelle her at mannfolk ikke slipper unna med en kjedelig bio men denne hvalen mener å kunne det
Eh det er forsatt et bild i profilen hennes, og ikke bare ansikt bilder å lure deg.
Tip: hvor nærmere bildet til ansikt, hvor storre den jenta
det er ingen som leser bio
benzo og imovane bror du vil sove som en fucking stein bror
sitter å promper på kontoret
klassekampen.no
>Læreplan uten holocaust
>I skissene til nye læreplaner for barne- og ungdomsskolen står det ingenting om andre verdenskrig og holocaust. En utenkelig utelatelse, mener Ervin Kohn.
Ervin status: Avfyrt!
dette kan vi ikke ha noe av, barn skal lære om holocaust fra forste trinn som de alltid har gjort.
Spörsmål
Du möter en magisk fe som kan gi deg muligheten til å få skikkelig draget på jenter og holde på med flere samtidig uten at de blir fornærmet
Men!
for at det skal funke må hun forvandle deg om til en stereotypisk neger, med uttale og tenkemåte i tillegg
hva er spörsmålet?
Ville du gjort det, eller ville du fortsatt å være ditt virkelige hvite, utiltrekkende jeg?
velter flesket mitt ut av senga og til kjokkenet hvor jeg skal lage no' frokost
hadde så klart blitt neger
>kan få nautgryn uten en eneste diagnose
>ingen eksistentiell angst
>så mange damer du vil
Litterært hva er nedsiden her
Er litt nervos for Karlsen i dag
Jeg har en dårlig magefolelse
Negrer du deg til jul?
Hvorfor bryr du deg? Han blir jo å tape en gang, sånn er det bare
pizza på onsdag?
er det innafor?
jbs
spiser pitsa hver dag jeg
du må huske at sjakkspillet ikke bare utspiller seg på sjakkbrettet. hans siste remis sendte bolger i sjakkverdenen på en måte som vi ikke har sett siden fischer spilte mot spassky i 72 på island, hvor fischer oppforte seg på en slik måte at spassky hevdet fischer forsokte å "kontrollere sinnet hans".
det mest interessante av sjakk foregår ikke på brettet.
Kjöpte meg en casa di mama litterært for ti minutter siden
*dreper deg*
*skaper fjell ut av beina dine*
*lar blodet fosse frem for å skape hav*
Jaja, så har jeg lagd en bedre verden!