Attached: Facial Anatomy and Mapping Across Races.png (978x788, 70K)
Sverigetråden - Ras-upplagan
James Foster
Other urls found in this thread:
m.youtube.com
en.wikipedia.org
twitter.com
Asher Ortiz
>-10C ute nu
Austin Mitchell
Vem mer ska på dh på fredag? Sitter i D-hallen
Easton Watson
DunderHumor? Aa dom e fett nice
Jordan Richardson
Adrian Morales
Everybody’s changing and I just stay the same
Julian Thompson
Vad är er åsikt om att sätta sig på en toastol som fortfarande är varm från personen som var där före dig?
Grayson Russell
>-12
>jobbar ute
h-haha
Daniel Sanchez
woah that really får mig att thinka mannen
Austin James
Detta är en kamphundshatar tråd
Kayden Nelson
Det där kan inte vara en riktig artikel
Adrian Martin
>dkn -8,8C när man vaknade
WEW tur att man köpte babbejackan under helgens rea, annars hade jag nog jobbat hemifrån idag också! På tok för kallt för att vara ute mer än 5-10 minuter åt gången just nu, om man inte har en termos med sig.
Chase Wilson
>Babbejacka
ÅHÅHÅHHÅH NEJ NEJ NEJ NEJ AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Julian Brooks
Postnord spammar mig om att hämta ut paketet som kom i måndags. På grund av deras trakasserier tänker jag vänta till sista dagen innan jag hämtar ut paketet.
Joshua Richardson
Fin!
Aaron Roberts
Omtänksamt av personen tidigare, favä.
LOL - kvinnors alltså.
Sparar till ordentlig jacka nästa vinter istället favä.
Bentley Kelly
Funderar på ett par handskar av sälskinn. Vågar man ha på sig dessa ute bland folk utan att någon sojpojke eller social rättvisekrigare blir avtryckt?
Jordan Moore
Onödig reaktion. Är en låttext.
Isaiah Scott
cringe, sluta stöd djurplågeri
Jacob Sullivan
Varför just sälskinn? Vore det inte bättre med peckary (vildsvin, tror jag)? Brukar vara det dyraste och mest exklusiva (samt snyggaste och mest hållbara) materialet när det kommer till handskar.
Ethan Phillips
Sälar är vattentäta och billigare.
Alexander Martinez
Psykopat
Christian Diaz
Och där kom sojpojken
Grönlänningarna kör ju på sälskinn så antar väl att det klarar svensk vinter
Bentley Nguyen
Fick stånd av bögporr idag
Matthew Moore
Hur ser dessa handskar ut? Pris?
Jaha, där ser man. Låter bara inte som ett skönt material, typ som när någon /fa/-bög skulle göra väskor av valpenisar eller vad det nu var.
>Fick stånd av bögporr idag, igår och kommer alltid få det
Färga mig förvånad.
Jaxon Reed
Afrikaner är svarta och springer snabbt.
Parker Barnes
Jävla psykfallshund
Asher Richardson
jonte...
Landon Walker
All porr förutom lesbisk porr är bögig
Michael Smith
Är 27 år
Dylan Powell
>han är inte 28 och åker till DH för att ragga fjortisar in på toaletterna
Jose Lopez
Vågar inte gå ut bland folk.
Mason Jackson
Sälskinn är bland det varmaste materialet man kan ha, inte konstigt att man på tidiga expeditioner till polerna bar sälskinnsdräckter
Levi Gonzalez
Hur långt vågar du? Hur ser rädslan ut, är det rädsla för att bli mördad eller för att någon inte gillar dina kläder?
Aaron Harris
Hmm, skulle nog ändå föredra en buffeldräkt, om jag fick välja. Bufflar är mysigare än sälar.
Grayson Lewis
dakka...
Dylan Roberts
Bara föreställ dig alla i underkläderna så släpper det ska du se.
Jaxon Richardson
Anthony Williams
Okej jag tar tillbaka mitt påhopp
Zachary White
>jag manlig jag skada djur
vrålcringe, är du 14?
Easton Ortiz
Camilla Björkbom...
Xavier Anderson
>Låter bara inte som ett skönt material
Fast du kan ju ha ull eller något annat på insidan
Jävla idiot det är inget fel i att döda ett djur om du äter det eller använder det till något annat (exempelvis handskar)
Luis Stewart
>passar på att sälja lite skit på blocket nu när det bara kostar 10:- att lägga upp
>blir trakasserad av skambudande babbar från morgon till kväll
Juan Rivera
Nej det är inget fel att döda ett djur men sälindustrin är smutsig ditt miffo. Du kan döda djur på ett humant sätt.
David Reed
Vad säljer du för något Jimmie?
James Campbell
>Du kan döda djur på ett humant sätt.
Matthew Lewis
Bättre att ett djur faller offer för att göra nytta som kvalitetsprodukter än att mänskliga låglöneslavar tar stora marker i anspråk för att bearbeta till tyger som håller ett par år.
Sebastian Carter
Ni önskar ni var så här cool
Jayden Morgan
'atar blattar
'atar anni
'atar borgare
Älska min kärra
Så enkelt e de
Colton Ramirez
skit du i det, bög
Jacob Lee
>Jag äter bara kött där djuret förblödit från halspulsådern och kuken är riktad mot Mecka
Landon Hall
Emelie...
Sebastian Cooper
Vågar gå ut men inte sociala sammanhang. Känner mig för värdelös och autistisk för att göra nått. Har inget att erbjuda
Xavier Cook
Varför hatar du växter? Du vet väl att de också är levande, att de också känner smärta? Vidriga vegan, borde flå dig levande för all den smärta du åsamkat alla växter!
Chase Hughes
Hur många referenser är för mycket på ett CV?
Har tre chefer på min nuvarande avdelning, plus min nuvarande konsultchef och min förra arbetsplats, blir typ fem stycken totalt.
Elijah Hill
Wyatt Cook
Är du rädd för att uppfattas som "värdelös"?
Det beror ju på sammanhanget, sätt en populär klubbsnubbe i ett annat sammanhang och se om han trivs.
Autister brukar ha lätt för att göra bort sig för att de inte förstår outtalade sociala regler.... Bara var dig själv!
Thomas Torres
Cringe, växter är inte medvetna. Grisar och kossor är däremot väldigt medvetna och går igenom mycket lidande i slakthus.
Isaac Gutierrez
Jack Reed
Räcker väl med en per arbetsplats? Det är ju inte som att din kommande arbetsgivare kommer kontakta varenda en ändå?
Blake Moore
Tänker inte köpa fallout 76
Ian Brooks
Definiera medvetande. Tror du alla har samma definition som dig?
Liam Wood
Social fobi har sällan logiska förklaringar, andra än ovana och kanske drogbruk. Lösningen är bara att utsättas i lagom mängd ganska regelbundet samt äta och sova rätt så hjärnan kan omformas. Det är enkelt men kräver vilja och mod!
Caleb Cruz
fuck you
Jack Martinez
Ska precis på lunch, men du kan väl kolla upp det där med växter och hur de reagerar på smärta och sånt. Vissa har till och med uppvisat vissa sociala tendenser...
Tar en kaktus före en katt varje dag i veckan.
Christian Green
John Hernandez
Jobbet är internt men på en annan avdelning.
Känner att det räcker med två, men kanske jag ska skippa gruppledaren och gamla arbetsplats och bara gå på mina tre chef "chefer".
Sebastian Martinez
allt är medvetande mann1
Dylan Ward
Bor 10 min från dh men tänker inte gå.
Ayden Robinson
LOL fast du har så nära, det betyder att du skiter verkligen i dh
Gavin James
Vad tycker ni pojkar här om soi? Fattar inte varför det får så mycket skit när mjölk är 100 gånger värre.
Justin Cox
>wikipedia
aha du är mentalt störd. svara mig inte igen.
precis. även växter.
Jack Gutierrez
Ja. Jag har inget självförtroende så är extremt jobbigt att vara bland folk. Fryser upp och har inget att säga. Ser mig själv som undermänniska.
Grayson Evans
Hat varit på dh 1 gång, var ganska meh. Fattar inte hur folk orkar gå dit med dator o skit.
Benjamin Sullivan
HATAR VÄNSTERPARTISTER
Gavin Nguyen
Jonas är bae, träffade honom på närcon.
Asher Young
heema dig själv
Jason Morgan
Kan jag få komma och låna en soffa är slagga på?
Henry Perez
Aa, om du är villig att komma ut till otten.
Christopher Bell
Nee, jag är nyfiken av mig emellanåt.
Sätt inte ut dem på CV't utan skriv bara att du lämnar ut dem vid behov så du kan ge dem lite förvarning. Men en 3st bör duga, en del vill ju bara ha chefsreferenser också.
Dominic Reed
Be nu pojkar
Juan Barnes
Tro gör man i kyrkan, riktiga män får riktiga saker att ske.
Oliver Foster
Har skjutit upp ett stort projektarbete i över en månad nu som ska in i slutet av december. Hela november har bara flugit förbi för att jag har suttit och prokrastinerat och gjort nästan bokstavligen ingenting förutom att sitta på dutuben och i tråden istället för att skriva.
Sebastian Sanchez
>Fryser upp och har inget att säga.
Det gör verkligen ingenting, bra folk har förståelse för det. Det finns folk som pratar hela tiden och inte heller säger något.
Du dömmer bara dig själv, men är säkert en helt vanlig osäker person. Fortsätt att utsätta dig för sociala miljöer, om du träffar andra med liknande problem kan man ta en fika eller promenad och komma överens om att det är träning nog att bara vistas i en öppen miljö. Då minskar kraven på att vara mer än man för tillfället är.
Att föredra en låg nivå av social interaktion är ursvenskt!
Alexander Davis
jag är redan frälst av herren
Aaron Thomas
jvdkn
har c-uppsats som ska in snart
känner mig förlamad
Nathan Nelson
Is Swedish grammar "simple" like English or is it hard like German?
Jayden Taylor
Svara inte på djungelapan, han är psykiskt störd.
Logan Lewis
Har också c-uppsats. Det är ett jävla helvete. Avskyr att skriva mer än något annat
Logan Cook
enklare än tyska
Colton Price
Fuck you.
It took me like 6 years to learn from the time I arrived in Sweden.
Gavin Myers
In between, we have some unregularities (en/ett, kinda like gender in french) but they are not important for making yourself understandable.
Logan Smith
Åk hem
Nathaniel Evans
end words with -en instead of using "the" in front
congrats, you now speak fluent swedish
Logan Russell
Näj.
Parker Powell
>Fuck you.
Dominic Young
>didn't read the second part
Jayden Green
Värsta är att handledaren inte bryr sig ett skit om mitt ämne och kommer troligen råda mig att inte gå upp med uppsatsen till examination - jahapp där rök en halv termin
Colton Reed
>så här IQ befriad
Ian Edwards