Söta upplagan
Sverigetråden
kom tillbaka till speedrunning cosmos
AAAAH kan inte min pv ensamanon komma hem?!
jag har dogit
SÖT
Doxxet har ju inte ens varit uppe i knappt 2 månader? Vad babblar du om? Inte ens "YOO SVART KUK"-pastan har funnits sen augusti och ingen städare har tagit bort det sen september.
Varför är du ens kvar här ***? Tjänar inget på att hitta på skit och försvara dig själv.
Tappar M 10 % (~1,9 %) kan det vara nog för att M+KD+SD inte ska bli majoritet.
den fittbögen kan gå och dö tack tack
Bryr mig inte ifall folk i tråden pratar om 2d men det är rätt drygt att alla 2d-brevarna måste använda 2d-reaktionsbilder på bokstavligt talat ALLA sina brev, trots att bilder inte förfyller något syfte överhuvudtaget
invanjing och isjam fjamfö allt
t. Annie Lööf
Jobba utomhus i den här kylan måste vara hemskt, vad jobbar du med?
Jag har ingen aning vad jag ska beställa, vi får se när jag kommer dit.. Vet inte ens vad det finns för kinesisk mat
>inb4 HURR DET ÄR EN IMAGEBOARDE!! MAN SKA BREVA BILLEDERE!! ANIME ÄR KANALENS TRADIDITON!!!!
bra brev
Kanske, men det andra är ju att de förlorar lika mycket till SD som bara har blivit en bank av deras gamla väljare.
My god he slowly cease to look like a human
>säger detta och brevar en skiten jävla grodbild
Kanske du kan beställa något som gör dig sjuk så du dör :3
Förvånad att din mamma ens vill ha med dig att göra, fy fan hon hoppas väl in i det sista att det ska bli man av dig även fast hon går sönder lite varje gång hon ser bögpeddotransan du blev.
Jag brevar ibland utan bilder och ibland med twin peaks reaktionsbilder och ibland med andra 3d jagjag
Förstår inte vad du menar..
Sen är det reaktionsbilder mann1, det fyller alltid ett syfte
I think his final form will be a slug
DAMPUS GANG
DAMPUS GANG
Ja, precis. SD kommer backa M, C/L kommer inte backa dem, alltså är det värre om M förlorar till C/L än SD.
Minns ni när politiker sa att tiggeriet inte var organiserat och det var en konspirationsteori? Nu kan man se tiggarnas ringledare öppet stå och prata med dem utanför ICA varje dag. Har någon politiker eller journalist erkänt att de hade fel?
Vägarbetare. Hoppas maten smakar
haha aa
En råtta i pizzan
Men bilden jag brevade förfyller ett syfte då det är det ansiktsuttrycket jag för när jag ser alla meningslösa 2d-bilder.
Ett exempel på det jag snackar om är detta Vad är syftet med den bilden? Det är ju bara avatarbögande.
Oj låter som ett tungt jobb
Måste gå nu om jag ska hinna med det, så vi ses senare tråden!
Is this what the average swedish gf looks like?
Svenska samhället har varit på ständig nergång de senaste 30 åren, oavsett vilka som sitter i regering. Partierna bryr sig bara om att bli valda och inte om att förbättra landet, det är därför vi har efterbliven populistisk politik som inte funkar, t.ex helt fri invandring, förstatligad skola och reformerad polisverksamhet.
Sen skyller de på varandra att systemet är i kras, när bokstavligen alla partier står till skuld. Vi har en av de högsta skatterna i världen, samtidigt så funkar inte polisen, sjukvården, skolan, militären eller samhällsberedskap för krig och olyckor.
Det är inte en brist på pengar, det är inte fel personer i regeringen, det är fel i hur vår "demokrati" bara är ett populistiskt världsfrånvänt spel för gallerierna.
Vi borde ersätta ministerposterna med experter inom respektive områden, istället för sprängare utan utbildning som klättrat via ungdomsförbund.
minns när det var rasistiska idioter att tro på böneutrop, hmm tänk om det fanns en rörelse för någon form av motstånd som förstörde böneutropen, ja om de inte var lajvare
Svensken blev till heterosexuell man
Får se hur de gör då, Alliansen ser inte ut att må så bra just nu. Men jag tvekar också på att de ens rör SD, om de inte gör nya vallöften inför extravalet. Kan de vinna röster på något sätt ens? Förutom att kopiera SDs migrationspolitik fullt ut.
cosmo is cute!CUTE!
inte han men det är ju en glad reaktionsbild för att förmedla glädje
har du autism om du inte kan läsa av ansiktsuttryck?
Undrar hur många söta speedrunningtransor som kommer till DH uwU
>då det är det ansiktsuttrycket jag för när jag ser alla meningslösa 2d-bilder
och hans bild kan inte förmedla en känsla? du använder bara sämre bilder
>battle of the bulge.webm
Verkar som att bajstransorna ska få en tv serie på netflix
M kan vinna röster från C/L, det är vad som måste hända.
Det enda som spelar roll är
>blir det nyval
>om det blir nyval, får M+SD+KD mer än 50 %?
>brevar en 2D-bild
>anklagar andra för autism
lmao
Sedan är """"söt""""brevandet inte något "urkanalskt" som ni låtsas som, skiten är bannlyst på alla bräden och hade rykt härifrån också om städis faktiskt brydde sig (när han är och rensar så blir ni städade)
Baserade Sjöstedt, ge oss nyval
f1 äckligt med slynor
Föreställ dig stanken
OwO
Vad vill alla snälla barn ha i julklapp?
Det förmedlar ingenting och ni vet om det själva, 2d-bögar.
Annat exempel är detta Som sagt har inget emot att folk diskuterar 2d eller ens att 2d-bilder används som reaktionsbilder när de faktiskt fyller ett syfte, men tycker att ni är oärliga om ni inte erkännar att 2d-bögarna spammar ner tråden med meningslösa bilder bara för vara >le söta uwu ^.^
>organiserat tiggeri är en rasistisk myt!
>vi tjänar på invandringen, allt annat är en rasistisk myt!
>invandrare begår inte fler brott, rasistisk myt!
>vi måste öppna dörren för syriska raketforskare och deras familjer *importerar in hundratusentals afghanska "barn" och somalier*
>sverige är tryggare än någonsin tidigare!
pistol
Då måste de lägga in en ny växel och visa att M står för riktig borgerlig politik och inte den naiva typen från C/L. Hoppas Tuffe Uffe får huvudet ur röven dagen det utlyses och slutar låta som en trasig CD-spelare som spelar samma sak om och om igen.
en fv som nyss fyllt 15
>HBTQ
>VEGANISM
>GLOBALISM
>HÅLLBARHET
>INKLUDERING
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
f1 jävla h1 favä
Min kuk
Den bilden symboliserar hur jag pratar med user, din dumbom. Vi har en trevlig stund tillsammans, precis som på bilden
>Då måste de lägga in en ny växel och visa att M står för riktig borgerlig politik och inte den naiva typen från C/L.
Det måste de inte alls. Är du helt dum i huvudet?
Det enda M behöver oroa sig över är att förlora röster vänsterut. Går M högerut kommer väljare att lämna dem till C/L, då är det kört, då blir det ingen M-regering.
Trenbolone
Fyfan
gud som haver barnen kär
jag vill ha ett luftgevär
var jag mig i världen vänder
ska jag bara skjuta änder
>I den här animerade serien för vuxna lever tre homosexuella kollegor dubbelliv som superhjältar i kvinnokläder, och räddar HBTQ-världen från ondskefulla fiender.
Fy fan.
betad för EXAKT det här svaret
AAAAAAAHHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
kört ändå för dem så länge SD snor röster, kommer aldrig hamna på 30% igen om de inte löser allt SD står för
Tänk att tortera en politiker till döds.
Vrf har hon den blicken egentligen? Upptäckte hon att hon blev smygfotad eller något?
Saknar det sena 2000-talet grabbar...
youtube.com
youtube.com
Ska köra över dig bögjävel
Hon såg väl bajstransan Dan "Danne" Flampin och reagerade så
Fyfan Ty Ho
>antyder att jag betade
Brukade blir arg på sånt här, men nu förstår jag inte varför det skulle göra någon skillnad att det är en neger istället för en "vit" person. Bra för dem.
Baserad brud
Har bara sett 1 bögpar i staden jag växte upp i, 1 enda. Det var rätt sött, antar att killen hade kommit hem från en resa eller något för han hade resväskor och de kramade varandra och kysstes efteråt.
Har sett mer lesbiska konstigt nog. Sist var på buss stationen, då fjortisar som var max 18 som kysste varandra innan den ena klev på bussen.
SLAYYYY
JIPPIE TJO ANALSEX OCH TRANSVISTITER GRIDS OCH LÖST SEX JAAA
>stormisarna ser d1a som överlägsen kultur och vill bevara det över allt annat
>Den bilden symboliserar hur jag pratar med user, din dumbom. Vi har en trevlig stund tillsammans, precis som på bilden
Samma här favä, vem fan bryr sig. Kul att folk är lyckliga tillsammans.
>det var rätt sött
haha mm, döda dig själv bögjävel
Jag!
döda dig själv
Gillar doujinen
de flesta bögar är helt ok, var korridorsgranne med en bög som läste ekonomi som var riktigt rolig. de avskräden som håller till i tråden är inte riktigt representativa för vanliga bögar
inte han men yoo svart kuk har spammats sen minst början av juli. jag minns det själv.
Du verkar mer upprörd än den andra anonen
Och du tror att skaffa barn med en neger ofta slutar med lycka? Häng dig, idiot
youtube.com
detta var tider...
Nej danne det är inte du
>Den bilden symboliserar hur jag pratar med user, din dumbom. Vi har en trevlig stund tillsammans, precis som på bilden
>Brukade blir arg på sånt här, men nu förstår jag inte varför det skulle göra någon skillnad att det är en neger istället för en "vit" person. Bra för dem.
*ahem*
Döda negrer
Det kanske den har, men det är fortfarande inte 6 månader och sen har jag inte sett städaren göra något de senaste dagarna när den har blivit spammad.
Du kommer också att växa upp någon gång, Jonte.
Den symboliserar inte dig för fem öre din fula vidriga transa
>Den bilden symboliserar hur jag pratar med user
>svenska "män"
Saftiga lår
>samböga så här hårt
Förklarade för en vänsterbliven (npc) kollega på jobbet idag vad "Cuckolding" var för han """visste inte""" och insisterade att han inte låter några invandrare knulla hans fru. Lite skulle ha sett hans sura npc ansikte, hahahahaha.
Fan vad jag hatar liberaler. "vet inte" vad cuckolding är, kek.
nigger och halvniggersamhällen kommer aldrig funka och bara leda till ruin och lidande
inget uppvuxet med att vara en niggermadrass som sätter sin egna fetisch över nationens framtid
Och dampus har mage nog att kalla andra psyksjuka...