>Kamerleden Maurits von Martels (CDA) en Zohair el Yassini (VVD) kwamen met het initiatief voor de hitlijst. Zij hebben hun 148 collega’s gevraagd hun top 5 met muziekfavorieten in te sturen. Op basis van die voorselectie stelt de Kamer later een definitieve Top 150 samen. Uit zijn uitgelekte mail blijkt nu dus dat Baudet walgt van de keuzes van zijn collega's.
>'Wat is er met jullie aan de hand?'
>Hij mailde de volgende tekst: "Allemaal enorme ***muziek. Hoe is zoiets mogelijk? Waar zijn Brahms, Beethoven, Strauss, Schumann, Debussy, etc.? Wat is er met jullie aan de hand!?’
90% van de boemers zit zo in elkaar. Je kan een willekeurige partij vervangen voor een stel circusartiesten en hun partijprogramma volrammen met sinterklaasliedjes en er zal altijd een groep mongolen blijven stemmen
Charles Gonzalez
Onironisch ja
Bentley Cruz
Waar ik vandaan kom hebben 'normale' mensen nog allemaal een gigantische hekel aan gereformeerden.
Gelieve serieus stemmen anders moet je het land uit.
Luis Scott
Waar kan je dat vinden? Ik ben getraind om blind te zijn voor zakjes en pakjes joden. Mijn ouders schuwden dat altijd om de een of andere reden.
Jaxon Martin
>Mijn moeder's familie stemt al generaties lang de PVDA >Mijn vader's familie stemmen op SP/Groenlinks >Laat weten dat ik rechts ben >"Hoe durf je!?!?!"
Lol
Andrew Anderson
het was een grap hij beweerde dat zuilen generaties waren ofzo
Is best normaal eigenlijk. Jongeren tegenwoordig zijn vaker rechts dan vroeger.
Jeremiah Rodriguez
nee donder op tatta
Mason Brooks
crigne
Jeremiah Rogers
omdat vooral hoekige tieners geneigd zijn om op extreemlinkse/rechtse partijen te stemmen
David Gutierrez
Oh ja dat verklaart waarom Groningen links is met al die studenten
Elijah Johnson
dvw TURKS en stem rood
dvw medewerker iets racistisch heb zien palen op gezichtenboek, hem heb aangegeven naar mijn rode vakbond op het werk en hij ontslagen is (was wel interim)
dvw ultra nationalistisch
voelt goed
Ryan Torres
Waarom zijn de meeste regimes in de wereld dan "extreem"? Is de wereld gevuld met hoekige tieners ofzo?
Kayden Jones
Groningen is Groen-Links* wat redelijk dichtbij extreem links zit als je het mij vraagt.
John Richardson
GEBASEERD
Kevin Lewis
Je weet geeneens wat extreem betekent lol.
Caleb Jones
Gewoon in het vriesvak.
Jordan Lopez
Tfoe heb me net zat gezopen met een handvol proffen hier in Sherubste college. Wat ik heb geleerd: >Bhutaanse whiskey gaat heel gemakkelijk binnen >min of meer een job aangeboden gekregen hier in het oosten Bhutan Ik heb al slechtere avonden meegemaakt. Hoe is het daar in de lage landen? Min of meer 17u als ik me niet vergis.
Brody Butler
Kut mijn onetis gaat volgend jaar studeren in Groningen. Wat moet ik doen!?!?!?!
Xavier Perry
Maar Groningen zit vol met studenten, en studenten zijn jong. Waarom is een extreem rechtse partij dan niet de grootste?
Caleb Martinez
Zorgen dat ze bij Vindicat gaat.
Samuel Williams
Al twee dagen verzuimd, ik ga het niet volhouden
Jeremiah King
die zakken zijn best goed te vreten
Aaron Kelly
Groningse stieren hebben geen seks en zijn daarom niet snel geneigd op incel partijen te stemmen. Stuur haar maar door naar mij.
In alle serieusheid haast iedereen die ik ken hier stemde D66 en zijn nu overgestapt op GL. Andere partijen sluiten gewoon niet aan op wat mensen hier belangrijk vinden. De VVD wordt gezien als een partij die niks om het noorden geeft en daarnaast ook nog eens de partij van de huisjesmelkers is. Geloof speelt hier niet mee, migranten spelen nauwelijks mee. Dan blijft er al snel weinig meer over behalve centrum-links.
Jaxon Bell
moet je dat bakken? Want dan kan ik net zo goed fatsoenlijk koken.
Caleb Campbell
>Groningse stieren hebben geen seks Veel sex* dat kwam er verkeerd uit zat even aan mijzelf te denken.
David Hill
Nee lol. En ik praat niet echt met haar...
Hoe zijn de FvD'ers daar?
Julian Sullivan
Ikdv
Dominic Reed
je gooit het vanuit de diepvries in een wok of pan met een klein beetje water erbij, 10 minuutjes beetje opwarmen (niet echt bakken) en roeren en klaar
Isaiah Ortiz
FvD is redelijk populair in de stad, of dat waren ze tenminste. Had iets van 60 mensen op Facebook de ze een duimpje hadden gegeven (59 daarvan waren mannen). Maar volgens mij is FvD beetje hun momentum verloren
Xavier Scott
Maşallah
Xavier Brown
Godverdomme materialiseer gewoon een bord warme friet met een hamburger voor mij.
Brandon Murphy
>Nee lol. Of ze word langzaam links, of ze word een slet. Het is één van die twee als je in Groningen gaat studeren.
Let wel op dat je hier te maken hebt met 'normaal' links en niet die variant die ze in de randstad hebben ontwikkeld.
Oliver Bell
De laatste jaren is het links hier precies hetzelfde als in Amsterdam en Utrecht.
Isaac Morris
Ja weet ik veel. Ik woon in de provincie, niet de stad.
Mason Green
Zo te horen hebben de Fr*ezen wat buitenlandse wijkstieren nodig
Elijah Torres
>ex-vd gaat naar Groningen >neukt alles wat los en vast zit >stopt met recht om sociaal werk oid te gaan doen >deelt Groen Links troep op Facebook
Logan Harris
iemand die in leiden studeert?
Andrew Morales
Miin voorouders :)
Jack Stewart
Studenten die op rechtse partijen stemmen zijn dom.
WO starters die op linkse partijen stemmen zijn dom.
>dvw zelfmoord willen plegen >dvw te bang voor consequenties in het hiernamaals >dvw drugs me leven beter maakt maar haram zijn >dvw je 5x per dag het zelfde gebed moet doen >dvw er zoveel regels zijn dat je alleen maar mag bidden, lezen en sporten
Adam Gonzalez
Is het net zo slecht als in de verenigde staten?
Jack Lewis
Hangt er vanaf op welk vlak je WO hebt gedaan.
Samuel Lee
Ad hominem xDddddd
Logan Cooper
geef me 1 reden om niet bij een studentenvereniging te gaan
James Hernandez
ik dab op je kale kankermoeder
Jose Morris
Weet ik veel, ik ben niet sociaal genoeg. Maar ik zie wel vrij weinig gekleurde haren bij mij op de opleiding.
Luis Nelson
Geen idee, zit niet op de uni maar er komen geregeld weer van die rare berichten naar buiten over feministische optochten of een gemeenteraad die te wit is. Daarnaast is het lokale nieuws (Sikkom) echt turbo Groen Links.
Charles Lewis
ik ben onironisch turks en ik ga kankerhard op denk stemmen
Uitgaan, met mensen praten. (Ik houd daar niet van laat me met rust)
Ryan Butler
>Turks gebasseerd >Denk kut
Ik vind Turken prima mensen. Heb ze liever dan de meeste andere bevolkingsgroepen in Nederland.
Michael Watson
wow onaardig
Hudson Fisher
He, Dirk-Jan, kom jij nog gezellig een potje golfen samen met Barend? Of kan die lul niet tegen champagne, haha koning
Carson Cooper
>>Denk >kut yikes
Anthony Smith
Wat verwacht je van een Stadsomroep? Kijk gewoon RTV Noord
Joshua Roberts
Stemmen op links is kankerdom, wie stemt er nou nog de PVDA in zijn huidige staat? Wie stemt er voor dode ideologiën zoals de SP?
En Groenlinks? Daar stem je toch alleen op als je een buitenlander bent? Of sta je met plezier baantjes af alleen omdat mensen bruin zijn?
David Green
studentenvereniging >ontgroening waarbij je pikken moet zuigen >kost veel geld >alle vrouwen zijn sletten
studievereniging >kost veel geld >connecties voor in de toekomst >helpt je bij je studie
Justin Jones
Toen ze begonnen hadden ze altijd wel interessante dingen te melden zoals wanneer bepaalde evenementen zijn of ergens een weg opengebroken is. Maar nu gaat die vent ineens eigen artikelen schrijven over zwarte pieten etc. Ik betaal €10 per jaar voor mijn studievereniging.
Andrew Moore
Ja maar het is niet moeilijk en duurt 8 minuten. Moet je wel actief zijn lul. Commissies kosten geld met actieve activiteiten.
Hunter Cox
tüüteren
Noah Ward
>Maar nu gaat die vent ineens eigen artikelen schrijven over zwarte pieten etc. Jakkes