honningbarna med emmas sæd og (((ervins))) vrede-utgave
forrige:
/norgetråden/
Fǿrst for Sigrid
Skulle klage da jeg så sjakkbrikkene, men så så jeg resten av bildet. Setter pris på innsatsen anonsen, bra jobba
Jeg håper Sigrid havner i rullestol.
Så det viser seg at Norge er landet somhar utarbeidet migrasjonsavtalen som skal skrives under 10 desember
resett.no
Sǿstera til Magnus ser litterært ut som Magnus med parykk. Hva i det absolutte faen.
Ville du ha sexet henne?
Såklart, hadde sexet enhver tynn jente med vagina, fordi jeg er desperat.
Helsprott, nesten som om de kommer fra samme foreldre eller noe haha
Eg må drite
Får vell kåmme mæi jemmåver!
Kan Nav gi meg penger til å ta lappen? Hvordan sǿker jeg om det?
MAGNUS FIKK DET TIL!
ANIME
Hvordan stopper vi supperådet fra å signere denne ekstremt ondsinnede avtalen?
Caruana BTHU
Basserte magnus
>Estland skal signere
Jaja, da forsvant den siste hvite nordiske bastion...
Det er enkelt, vi sprenger Erna Solberg til himmels.
Nå er jeg lei av å se de samme froskene hele tiden. På tide at nautene og papirflytterne i tråden fotobutikker mer originalt innhold. Som forste forslag foreslår jeg en boffel Bill frosk vi kan breve hver gang det er snakk om transer og annet pakk
All kritikken mot den der FN-avtalen bygger vel på konspirasjonsteorier uten grobunn i virkeligheten?
De som er imot er jo hoyrepopulister som vil skåre noen billige politiske poeng ved å si
>vi er ikke med på migrasjonsavtalen, derfor er vi strenge på innvandring
Galt premiss, men hoyrevridde ISKer kjoper jo billige politiske poeng fra hoyrepopulistpartiene
Så har vi jo at Russland liker å kodde til NATO-land med å spre desinformasjon for å drive splitt og hersk, er jo smart av dem å holde på sånt
men men, bare noe jeg tenkte på
Jeg har bedre ideê en å tillate folk å ha dobbelt statsborgerskap.
Dine foreldre velger hvilket statsborgerskap du får når du blir fodt. Og du får aldri lov å reise på ferie til det landet du unngår statsborgerskap fra.
Se på denne utrolige landsforræderen her.
Får vi norsk verdensmester i to år til da eller? Ser ut som amerikanern har fått en knallbra åpning
Vi har Max
Heia Fabi! :)
å bruke mange utropstegn gjor ikke saken din mer troverdig, det får en til å fremstå som en idiot.
Legger kjapt merke til at den/de som skrev det der gjor det de kan for å overdramatisere saken
HVIS MAN MÅ BRUKE CAPSLOCK FOR Å BLI TATT SERIOST SÅ ER MAN IKKE VERDIG DET Å BLI TATT SERIOST FÅVÆ!!!
Melding fra mamma:
>Hei gutten min, din far og jeg skal bort på nyttårsaften og din Silje (min lillesöster) skal tilbringe nyttårsaften hos kjærsten sin. Hva skal du gjöre?
Jeg.....
sånn 10-15 brevbare Maxer? altfor lite
dere uit gutta skal vel til jekta klokken 18:00?
>Vi har Max
>tjener nå noe sånt som 230K i året
Hvordan faen tjener du så lite? Jeg har bare gått på videregående skole og tjener rundt 600k i året nå.
Det er ikke overdramatisering når regjeringen bokstavelig talt signerer bort Norges suverenitet bit for bit.
Selvsagt skal få henne til å skrive Kjære Anonsen, måtte du få en god jul og ett godt nytt år *klem* Sophie Elise
Nei, det er helt uaktuelt, jeg ser på sjakk.
hif i fred Caruana
Innafor å ha nachochips på Grandis? Jbs for en venn
pamfletten til Erik Selle fra De kristne er utvilsomt en overdramatisering, Anonsen. Prov for en gangs skyld å ha et kritisk blikk til tekster med store ord.
For eksempel, sier Erik
>I henhold til avtalen skal nasjonale myndigheter blant annet prove å «forme oppfatninger» (pkt. 16-7) om migrasjon i egen befolkning.
Hva sier pkt 16-7 i FN-dokumentet?
>Address and reduce vulnerabilities in migration
Du må ta se at det Erik Sier her ikke samsvarer med hva FN skrev?
Slikt kan man garantert gjore gjennom hele det lille manifestet hans, ikke at jeg gidder fordi jeg har bedre ting å gjore enn å lese oppgulpet til en konspiratorisk kristenfundamentalist
>kjope bok på norsk
Ellers takk fåvæ, nye boker på norsk koster jo mer enn 300 kroner
...knipset du et bilde av henne?
Fikk på snap av en kompis han står vist i selfie ko nå sa han.....
Sosteren hans er vist fan av henne
GI MEG DE DAIENE DER!!!!
jeg er emmaanon
har det torna for sutreanon? var det min breving av emma som gjorde at det til slutt klikkaforn?
jeg liker at han brever bilder av emma, men når han snakker om at han vil ha kuk i rompa så blir det rimelig homsete...for min del
Hva tror du "trygg, ryddig, og REGELMESSIG" migrasjon betyr, anonsen?
Og setningen om å lose migrasjonsproblemet for FN er ikke å stoppe migranter eller fikse Afrika - men å lovliggjore ökonomisk migrasjon.
En annen ting, Israel vil ikke signere. Hint hint.
jeg er emmaanon, det eneste måten man kan bekjempe (((dem))) på er om man finner seg en emma og tar dyphals på den store pikken dems og tar pikken dypt i rumpehullet og lar sæden lekke ut gjennom dagen etterpå
genialt
fokked at vi innforte det for nå kan vi ille sende folk tilbake til originalholet sitt
>han henter ikke bökene sine fra #bookz
se nå til å dra til helvete med den stygge mongotransen da
ANIME JA, TRANSEKUKK NEI!
Pris herren.
HUN
ER
MIN
bra brev
splittet personlighet/sutrebæjbi anonsen
Kompisen din har vel ikke en heldempa Ruger Mark 4, eller vet han om noen skarpe kanter på bord eller lignende som, utilsiktet eller ei, er i nærheten av henne, omtrent i rygghoyde, nærmere bestemt i området L1-L5?
Jeg bare undrer, og om så fall er, om jeg ikke skulle tatt en tur bortover for å se at alt går... Ryddig for seg.
det er rode pillet og like emmas og hennes kjempepikk tenk å kjenne den nedi halsen din og du dyphalser den og sæden renner nedover etter halsen har blitt sår og du kanskje kan få hiv av det spennende og opphissende og man bekjemper (((dem))) av det
Findus frossen bolognese til middag
t. tjukass-lars
JA JEG LURER FORTSATT DA
Det er ikke innafor anonsen
snakker om drittbreving
husker fra frieord da det var en slik brun sutrebæjbi der hele tida
han begynte slik sutreanonsen gjor nå: desperasjon
er så dum at han forstår ikke at han ikke poengterer verken emmabreving eller jodebreving, han framstår bare som en sutrekopp som faktisk blir stott av det han nå brever
stott av det, men har ingen forståelse, hovedsaklig da jodebrevinga
snakker om å være ny på internett, ass...
Israel vil ikke signere fordi regjeringen i Israel er hoyrepopulistisk på lik linje med Ungarn, Polen og deler av FRP. De gjor det for å få billige politiske poeng som de kan skryte av til velgerne.
Hele avtalen handler om hvordan man effektivt kan forholde seg til migranter og innvandring. Har ingenting å gjore med å slippe inn masse innvandrere, men hvordan man slipper dem inn og hvordan man forholder seg til minoriteter og mangfold.
At denne avtalen bruker mye tid på å adressere utfordringer med mangfold og innvandring er vel kanskje positivt?
Avtalen sier jo spesifikt at migranter må integreres i samfunnene de har kommet til
Den sier også spesifikt at man skal ha kontroll på innvandring
har du i det hele tatt tatt en titt på hva som står i avtalen? Eller leser du bare hva konspirasjonsteoretikere sier og baserer deg utelukkende på hva de mener?
Prov å tenk selv gutt, og forhold deg til primærkilder
prover seg med noe slags psyk 'O' logi som (((dem))) har skapt her ja tror vel du kan falsk flagge på meg eller hva sikkert nei (((dem))) lærer aldri nei
lol
moshomm er du da!
emma er så sot!
du kan stoppe nå user, ingen som ler
siste der er faktisk meg og ikke sutreanonsen
hfbs jbs mjs hjs ol sds
Ikke han du svarer, men: Jeg synes uansett vi kunne hatt en offentlig debatt fǿr avtalen blir signert av regjeringa på landets vegne. Når man prǿver å snike det bak ryggen på folk slik de åpenbart gjǿr nå, så er det klart at mange tenker i konspiratoriske baner. Det er sikkert en harmlǿs avtale som ikke har så stor effekt, men det er jo mange hjernelinger som ikke er så flinke med politisk engelsk, da hopper man ofte til konklusjoner. Selv jeg skjǿnner at fraser som "strengthen international cooperation [...] for [...] regular migration" lett kan misforståes.
Bruk klover ditt naut.
Tittar ni på schack just nu?
kjope meg nintendo switch eller ps4 pro? eier allerede en ps4 fra for av (utgaven som kom i 2013)
hfbs fåvæ? dere er kringle som faen hele gjengen likesåvel.
kleint og blå pillet
hfbs jbs hsjs osp4c omt a hfbsl?
Klover? Dum jeg
Fikk på dark mode iallefall
Det haddikke de fornoen dager siden?
sutreanonsen brever både på 4g og data
Hele Norge ser på sjakk nå.
hopp over mellomleddet og kjöp et års forbruk av söylent
Jeg ser på sjakk og håper min konefu kan skade området L1-L5 så hun kan sitte i rullestol. Håper hun også liker skytterstevner og gospelmusikk, særlig liker jeg gruppen pentatonix
synes de var litt morsomme jeg da men
de forste i alle fall
ble litt mye i lengden da
men men, sutreanon har jo et poeng
Nasser er jo ISKer, koblet til å tenke at alt har noe med joder. Alt er så ironisk,
men men, hvem vet, kanskje det er jeg som er en ISK likevel???
skjonner veldig godt det med at det virker snikete, og man kunne godt ha diskutert dette. Egentlig så burde man for å fått avblåst myter og konspirasjonsteorier. Realt for mannen i gata som sikkert ikke har hort om dette en gang. Er mest for generell folkeopplysning at man skal ha en debatt. Konspirasjonsteoretikere svelger store ord og skumle morkemenn slik sutreanon svelger Emma, nyttelost å hjelpe dem, de må hjelpe seg selv
Hvis du eier en Spillstasjon 4 så trenger du ikke å skaffe en pro. Bryr du deg om grafikk og bilder per sekund så skaffer du deg en kraftig datamaskin, ikke en spillkonsol
NÅ KÅMR KARSJOT FOR DU ER UNGE PEDDO BENG BENG MÅ DRIKE ENERGI DRIKE JEG DA
>Lykke-Merlot
>ikke Ingrid
hfbs jbs hjspmhh mm mjshjod sedb msajibmond
hvor mange gram plastikk tror dere er i de daiene?
hfbs jbs tajmsdoooijd sedbmml
Du er en bedrager
hva mener du nå jeg bare spor
prover du å sette en dronning i e-4 eller, jeg er jo selveste sjakkanon liker godt at jenter skader seg i området L1-L5
flyttet inn ei sotnos i kollektivet idag :3
hfbs jbs svhbf jvgjd mhfbs dmjjsvs s hfbs h?
Ikke forurens /sp/ vær så snill.
hfbs jbs ejbisgp/sp/ mnjd
>sjakkanon liker godt at jenter skader seg i området L1-L5
Faktisk helt feil.
>hvordan man forholder seg til minoriteter og mangfold.
Det stinker sensurering av ytringer imot minoriteter, innvandring og mangfold. Mangfold er overhodet ikke en verdi å streve for. Nå er ikke jeg selv imot minoriteter så lenge de går gjennom en streng integreringsprosess og er lovlydige - men å gå etter ytringsfriheten er alltid å gå for langt. Vi har dessverre allerede en lov mot såkalte "hatytringer" som vi må få bort fortest mulig.
Jeg tror nok du synes det er en konspirasjonsteori fordi du leser dette slik det er skrevet. Kall meg pessimist, men det er skrevet som om det er forberedt regler mot å kritisere innvandring etter at vi har signert.
jeg liker jo det jeg da, og jeg r jo sjakkanon så sjakkmatt på deg lissom
hfbs jbs mjsodhtjdv
Pleide å være en nasse, men så ble jeg kjent med ei afrikansk sotnos