Attached: 1526727880279.jpg (960x1440, 1.09M)
Sverigetråden - Vinterupplagan
Kevin Lopez
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
strawpoll.me
strawpoll.me
twitter.com
Isaiah Lewis
Garderobsbögar är cringe, varför inte vara öppna med er sexualitet?
Tyler Hernandez
bra jagjagmaterial och vissa snyggt filmade scener
Ethan Hall
Fast 97% av alla män blir inte attraherade av andra män, """feminina""" (transorna du brevar är inte feminina lol) eller inte. Du är en bög PER DEFINITION.
Austin Gutierrez
tönt. ska äta upp din hund till middag
Joseph Barnes
d1a, ingen bryr sig ändå
Luke Campbell
Folk som oironiskt bär på en fjällräven kånken kan ta och begå självmord
Evan Flores
youtube.com
negersvammel
James Davis
bögar är äckliga
Robert Gutierrez
du är äcklig
Tyler Fisher
Såg en hora med den här m dan med ung vänster och fuck sd märken på. Satte en snorkråka på den hehe
Jackson Butler
hundar är äckliga
Parker Parker
>varför ser alla negroider så jävla äckl-
Aiden Reed
>axel vrålar om dampus
>fmcucken vrålar om dampus
varför är trådens sämsta brevare bögar?
Andrew Torres
Garderobsbögar på 50-talet var baserade. 2D-bögar är en pest.
Jonathan Sullivan
Maltababben... blev du biten av en hund när du var liten eller?
Aiden Cox
>fmcuckencucken vrålar om fmcucken
Oliver Lee
bara jag som inte begriper hur folk orkar bry sig om vad folk har på sig
vet inte ens vad det är du pratar om och i folkvimlet i stan blir allting bara till en grå jävla massa ändå
Christian Myers
Lesbisk porr är den mest populära kategorin bland kvinnor. Det kan ju bara betyda en sak... att alla kvinnor är lebbar!
Eller så är det så att "heterosexualitet" är ett påhitt, och att ens sexualitet är flytande och kan ligga precis vart som helst.
Xavier Phillips
> börjar bli boomer
> mina leder börjar jävlas
well fuck men. det är såhär det känns alltså..
Thomas Rivera
>att alla kvinnor är lebbar!
nej det betyder att många kvinnor är bi vilket stämmer
Adrian Wood
>afrika är blacked
Caleb Torres
>var inne på fnöske
>bara basiskt överallt
>trycker nej på 9/10
>tröttnar och loggar ut
är själv en 2/10 men kom igen liksom
Caleb Green
Om en kvinna onanerar till lebisk porr är hon åtminstone bisexuell precis som om du runkar till bögporr är du åtminstone bisexuell
Varför inte bara acceptera det?
Skillnad att vara i garderoben för att man kan bli dödad och för att vara det för att man är en fegis som inte kan acceptera sin sexualitet
Eli Howard
Kvinnor som tittar på porr är en minoritet...
Brody Miller
>jag e inte bög...för RAKHET FINNS INTE ENS HAHA
Jose Roberts
grannens äckliga byracka pissade i min hall
stinker urin i hela fucking lägenheten, FY FAN VAD JAG HATAR HUNDAR
Thomas Collins
Vad fan förväntade du dig?
Det är som om du skulle gå in på en bögklubb och bara "wtf vrf så många bögar???????"
Tyler Carter
Tror kvinnor tänder mer på trashiga sexnoveller. Det är galet vad de älskar det.
Josiah Thomas
Detsamma gäller folk med LV/MK-väskor.
Jacob Harris
Literotica är f1 h1
Skulle köpa sexnoveller om jag hade mer pengar
Luis Hughes
ska jag göra en fryspizza eller slå till på bacon/ostsås?
Jacob Thompson
Önskar det fanns en dejtingsida där det fanns fv-material och inte bara basiska slynor
Luis Johnson
>Varför inte bara acceptera det?
Som jag sa i tidigare tråden så accepterar jag att jag inte är "heterosexuell" men jag är inte bisexuell.
Henry Diaz
Min preferens är söta, späda tjejer med hallonbröst och ibland feminina fällor. blir avtänd av allt maskulint, anser mig själv vara rak.
Mason Mitchell
Ja när man blir kallad dampus så vet man att det är en bög man avtryckt. Var rätt kul när jag biancabrevade och folk började dampa och jag frågade varför och de kallade mig dampus. Insåg då att Biancas skönhet stör homofilerna på ett djupt plan.
Jonathan King
Ingen hade velat ha en incel som dig ändå.
Hunter Sanders
vet inte, men detta >"gillar att resa", "ta mig ut i världen"
>27 år och jobbar i kassan på ICA
John Barnes
Du anser fel :)
Asher Howard
Sluta projicera
Joseph Hernandez
Det råder ingen tvekan om att den absoluta majoriteten av tråden är oskulder, men hur många är egentligen genuina NEETs? Har svårt att tänka mig att 65-80 personer i samma skara (mängden brevare på en väldigt aktiv dag) minus kanske 10-20 nbögar är tillräckligt störda att de beviljas tillräckligt med bidrag för att vara permaNEETs
Andrew Adams
Grilled-Cheese user vart är du? Ska du göra nya mackor nån gång snart? Vill se bild
Nathan Lewis
Neger det är allmänt känt att de flesta kvinnor är iaf lite bisexuella. Det gäller inte män där 97% är raka. Du är inte rak, du är en äcklig bög.
Cameron Mitchell
Kom ihåg min vän. Det är bara din tur.
Bentley Clark
*sluuuuuuuurp*
Bentley Walker
sluta sörpla föfan
Gavin Evans
Jag läser på en högskola (inte universitet)
Sebastian Walker
det är inte bara bögarna som blir avtrycka på bianca hon är ett fult jobbig jävla kändisbarn och du är patetisk som dyrkar henne, och dina breva är ofta lika vidriga som bögarnas sexfantasier
Nathan Miller
Eller så accepterar man sin sexualitet samtidigt som man accepterar att det är bättre för samhället att främja heterosexuella giftermål mellan en man och en kvinna istället för något annat.
Matthew Ortiz
Blir glad varje gång jag ser detta snubbel.
Xavier Carter
Runkar du till feminina fällor med kvinnor kanske du är hetero men runkar du till feminina fällor med män eller solo är du bisexuell
Du är bög eller bi..
Adam Jones
"Haha regler som samhället lagt upp är absoluta och du har fel! Någonting så organiskt som sexualitet är binärt för det bestämde samhället!"
Christopher Hughes
slay
Ian Brown
>Blir glad varje gång jag ser detta snubbel.
Jaxon Wright
bianca är ett 5/10 hästface, hade seriöst inte tittat efter henne på stan om hon var en nobody.
Matthew Morris
Men din jävla dunderneger. Man vet varför folk blir bögar nuförtiden, det är en genetisk sjukdom som ärvs på moderns sida.
Carter Wood
Men du kan ju iallafall vara ärlig med dig själv om att du är bisexuell
Folk som runkar till bögporr och tycker att de inte är bi/bög är bara konstiga
Grayson Garcia
jag är inte neet
Blake Scott
Är hon ens en b kändis
Känns som i bästa fall c kändis
Jose Diaz
*smask* *smask*
Då är vi två c:
Landon Roberts
>Runkar du till feminina fällor med kvinnor kanske du är hetero men runkar du till feminina fällor med män eller solo är du bisexuell
hur kommer du fram till den här slutsatsen?
Austin Young
Åh vad fin hon är, jag runkar till henne för jag är inte bög
Nicholas Gonzalez
"lite bisexuella" vad betyder det ens? Låter som du försvarar mig när du beskriver kvinnor på det viset. Kvinnor har möjligheten att vara "lite bisexuella" för att samhället ser inte ned på dem för det, kvinnor är friare rent sexuellt, män får inte vara det, är män nyfikna på MINSTA lilla vis så är det en stämpel för livet.
Det är idioti.
Blake Mitchell
KÄFTEN
James Allen
Fina flickor låter inte när de äter och dricker (kuk undantaget)
Ian Murphy
Nu råkar jag dock bara tycka om tjejer, men i övrigt så håller jag med om resonemanget.
Isaac Allen
Har börjat göra autistiska läten varje gång jag sätter mig ner eller ställer mig upp som till exempel "HNNGGG hå ja ja" när man sträcker på sig efter en lång sittstund eller "Ahhh jaja sådär ja" när jag sätter mig ner till rätta. Jag gör detta oavsett hur många personer som är i min omgivning
Jayden Ward
Hon är en A-kändis era jävla cringeherrar
>sveriges största podcast
>sverigest mest sedda reality-program
>domare i talang
>varit med i let's dance
Fråga valfri person om de vet vem Bianca är och de kommer svara ja. Så jävla cringe med folk som försöker hata henne.
John Parker
för att sociala konstruktioner vinner över något så organiskt som sexualitet.
Jordan Fisher
Läser på lth och blir obokstavligen knullad av överarbete
Adrian Evans
breva kinoscener.
John Young
"Software as a service" kan dra åt helvete. Låt mig köpa programvaran istället för att behöva betala underhållsbridrag varje fucking månad
Xavier Ortiz
cringe, allt det där är MAX b-kändis
Eli Cox
finns inget mer patetiskt än "män" som dig
Matthew Anderson
Runkar du till fällor med män kan du inte på något sätt självinsätta dig som en man som knullar en kvinna = bi/bög
Runkar du till fällor solo runkar du fortfarande till en man = bi/bög
Runkar du till en fälla som knullar en kvinna så kan du fortfarande tända på att se kvinnan knullad = hetero
Luke Martin
det är så jobbigt och tråkigt att borsta tänderna, varför har inte detta automatiserats ännu
Brayden Gutierrez
Så länge ni svarar på betet så kommer det fortsätta.
Aaron Butler
Ja kvinnor har en mer flytande sexualitet, män har inte det, det är så av naturen. Vadå får? Du kan böga på om du vill idag, ingen bryr sig. En majoritet av män har dock inget som helst intresse av att knulla andra män. Ledsen att du föddes sjuk i huvudet.
Brody Long
företaget jag jobbar på säljer uppgraderingar av mjukvaran för 500000 SEK
gycklar inte favä
Gabriel Edwards
pirata det bara
Lincoln Peterson
Episkt
Ethan Price
Vad är boomer med werthers? Jag brukar få ta hem några sådana från min moster och de är f1 goda
Gabriel Barnes
Jag runkar bara till kvinnor för jag är inte bög
Carson Perez
Syftar du på mig? Jag lade upp en bild en gång på det
Tänkte käka det till lunch imorgon.
Brody King
*snickrar*
Jackson Morgan
Precis. Det är därför du är rakare om du runkar till Buck Angel solo än om du runkar till Bailey Jay. För femininitet och maskulinitet spelar ingen roll, bara vad de har mellan benen.
Jack Hughes
min poäng kvarstår; hon är en medelmåtta utseendemässigt, fattar inte varför du är besatt av henne.
Michael Stewart
Men varför vill man se en kvinna bli knullad av en snubbe i tjejkläder när man kan se en tjej med riktiga tuttar slicka en annan tjej med riktiga tuttar?
Juan Phillips
Det är trådbete
Ian Lewis
>missfoster som proppat sig fulla av hormoner så att de rent biologiskt varken är män eller kvinnor
Du är bög om du runkar till någon av dem
Jaxon Flores
Elijah Miller
Vilka amfibier finns det mer än pepe, påskpaddan, apu och lättä?
John Nelson
>evve är händig
Nämen!
Adam Davis
>Runkar du till fällor med män kan du inte på något sätt självinsätta dig som en man som knullar en kvinna = bi/bög
jag "självinsätter" mig som en man som knullar en het fälla.
Jeremiah Russell
IN I STRIDEN GENOM ETT KULREGN
HERRENS VILJA SKE
Lucas Bailey
Nej, men är fortfarande störd för att man runkar till världens fulaste kvinna.
Angel Clark
>fälla
en fälla som lurar dig till att knula en... man!
Luke Jackson
Noah Sanchez
Caleb Collins
>*tränar taktiskt*
nu har ni inte en chans