/danmarktråden/

En dejlig torsdag udgaven

Attached: 1541660307144.jpg (355x341, 23K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/1SVlbwwgetY
knowyourmeme.com/memes/events/zamii070-harassment-controversy
underholdning.tv2.dk/video/aENwd3Vpa05XcHF4QUtyWlQ0dnVIdVA1eVV6QndMdHM
dr.dk/nyheder/regionale/syd/laerer-slog-skoleboern-i-toender-faar-et-aars-faengsel
youtube.com/watch?v=tiF7S4WYvUQ
fynskebank.dk/privat/kort/visadankort/
twitter.com/NSFWRedditImage

i dag vågnede jeg igen med en tung, ensom håbloshed

Var begyndt at snakke med en sod pige
Pludselig insistere hun på at hvis man ikke vil være en cuck og lade hende kneppe hvem som helst så elsker man hende ikke
Det var godt at blive mindet om hvorfor jeg holdte mig fra 3D

Lyder som om hun har fået for meget af det gode at drikke

chino chan

Godmorgen, /danmarktråden/!

den tunge ensomhed blev tungere efter jeg tog i "skole", kobte en kaffe, satte mig ude foran doren og ventede indtil det gik op for mig at klassen må være aflyst siden der ikke skete noget.
så gik jeg gennem regnvejret og hjem igen. hvad skal jeg lave? overvejer at hænge mig selv men har haft dårligere dage, så det bliver ikke i dag:)

Attached: 652615.jpg (358x350, 34K)

JEG HADER VUC
DET ER KEDELIGT VILLE ONSKE JEG VAR HJEMME OG SPISE CHIPS

Attached: received_185773809028726.png (626x626, 230K)

så har jeg det lidt bedre med at der var aflyst
tak user.
hvad for et fag har du nu?

matematik

hvilket niveau?
i gym havde jeg det på C. det var EZPZ, men lige så snart det kom op på B fik jeg en hæmorrhagia cerebri

jeg hygger med musik og regn i baggrunden

lige stået op, det er for koldt og vådt til at gå ud i dag

Hvem er PET agent her?

9 kl

ikke mig

men kan du fortælle mig din holdning om joder? Eller måske kvinder?

>hvem /PET/
mig. fik egentlig tildelt /B/, men har ladet mig hore at de rigtige banditter findes i hyggetråden

Attached: dr.jpg (849x1102, 226K)

Mads gav mig endeligt lov til at ringe til min læge i dag. Det gjorde jeg så og så har de satme lukket til på mandag.

mads ville Heller ikke have jeg skulle have lakrids

Lakrids smager godt men det er ikke ofte jeg får sukker mere.

mads' veje er uransagelige, men altid retfærdige.

er du en muhammed?

Ingen blå briller, intet skæg
youtu.be/1SVlbwwgetY

nej
er fra landet

Danes

Attached: B9998355-DEC2-42AB-8F94-8412EF420E6A.jpg (900x574, 92K)

are
cummies

Hej

dr. pavel
jeg er pet

Attached: pet.jpg (1777x999, 155K)

Eller måske undrer han sig, hvorfor man ville skrive en bog, for man smider ham ud af et fly

Attached: jacob_scharf.jpg (940x529, 88K)

Håndværkerne inde hos naboen larmer DAGEN LANG AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jeg ved ikke hvad fanden de laver derinde, men det har stået på i over en måned nu

Attached: 1524873341901.png (311x304, 73K)

boller de hende?

SVT här. skulle ni kalla er själva "incels"?

see you in ukraine russo friend

Det kan vel ikke udelukkes
Måske er grunden til at boremaskinerne korer i dogndrift at de skal maskere diverse lyde derinde fra

incels er på /r9k eller incels.me
Dette er bare en hyggetråd. Men pas på! Incels har det med at streame med haglgevær.

hvorfor har du så ikke niende klasses matematik? du har vel gået i niende klasse

bestilte nogen andre hovedtelefoner for nogen dage side fordi de andre ikk ekunne bliver leveret for januar OG DE HER ER HELLER IKKE på LAGER HVORFOR ER INGEN TING PÅ LAGER JEG VIL HAVE HOVEDTELEFONER NUUUUUUUU

Attached: pepe.gif (500x500, 567K)

ov

overlever snart ikke mere uden lyd på min computer
da den ikke har nogen hojtalere

Hvis du får brug for hjælp kan jeg nok godt hjælpe dig senere. Jeg er OK til matematiktak.

Joder ud! Hitler nu!

Er i med mig mine medpatrioter?

hvornår er man incel

Attached: Aslfingerspellalpha.png (856x1043, 167K)

Per original definition: Når du ufrivilligt er i colibat, for eksempel pga. igen piger vil være kærester med dig
Per ny definition: Når du er uenig med en anden person som har hort ordet for

är det verkligen ett brott att döda en dan?

Attached: gse.jpg (400x400, 25K)

tegnesprog?

Hivs du bliver nodt til at se en video, så er det godt at lære.....

Hele tråden her er vel incels? Vi er bare ikke hadefulde, men depressive.

Jeg er ikke depressiv, jeg kan bare ikke finde ud af al det der paringsdansnoget.

dette.
baseret post

chad her, bare vær jer selv, drenge

Attached: 1496004145901.png (569x802, 814K)

Folk var ligeglade hvem jeg var indtil jeg udgav bogen.

fcuk dig chad incel revolution nu!

Det er sgu landsforræderi din bratwurst gnaskende fjols.

>ca. 2 uger til at vi skal optræde
>de to af os som bare er tidligere elever og gor det her frivilligt har styr på vores ting
>den eneste resterende egentlige elev kan stadig ikke sine replikker og kan heller ikke finde ud af at spille skuespil overhovedet på trods af påstået tidligere erfaring med faget
>instruktoren/læreren beder hende om at tage sig sammen og lære sine ting, men hun går bare ud og ryger i stedet for
Jeg forstår ikke hvorfor man vil betale penge for at gå på en skole og så ikke tage det alvorligt især ikke når man får den gave, der er når to som er gode til det man vil lære fylder deres kalender med krævende frivilligt arbejde så man kan få noget for sine penge. Det er jo både spild af penge og de andres tid

Attached: 1542734386233.jpg (732x768, 60K)

Hvad er det for et stykke?

Og ja, jeg kan godt forstå hvorfor du er irriteret, jeg har alt for meget erfaring med ugidelige typer.

Stilleben af Kristian T. Erhardsen
Det er faktisk rigtig godt og vi har fået loftet de lidt svagere punkter så det er bare endnu mere tydeligt, at en tredjedel af ensemble bare ikke er på samme niveau som resten
Min karakter er også mere eller mindre /danmarktråden/ samlet op i en person så det er også ret festligt

Är man incel bara för att man är oskuld?

incel = involuntary celibate. Så hvis du ikke har haft sex, så er du incel ja. Det er dog ikke ensbetydende med at du er tilhænger af den ideologi som de fleste på incel forums er tilhængere af.

Husk dog at der står "involuntary". Man er kun incel hvis man aktivt onsker at miste sin modom.

Jeg er REN.

They don’t conscript girls yet

jeg vil meget meget gerne bolle med en pige, for mig er det ikke ufrivilligt

hov det ER ufrivilligt

Folk der er tilhængere af Incel ideologien er typisk folk som allerede har givet op at få en kæreste og er deprimeret over det faktum. Det er derfor du se den hoje rate af selvmord af de folk, som er på de boards.

Hvis man læser nogle af de boards får man hurtig folelsen af at sidde på selvmordsvagt. Det er typisk folk med enten en rigtig uheldig kombination af gener eller et handicap. Vil sige at folk, som er mænd under 20 nok ikke passer ind i den boks, da det bliver noget nemmere senere i livet, når man har penge og job. Men 30 årige NEETs er nok Incels ideologisk også. Det er en tragisk eksistens og på en måde forstår jeg godt deres hoje selvmords-rate, siden deres forumer virker som ekko-kamre og forstærker deres depression.

Hello, i am too Danish

går jeg amok i weekenden?

Attached: 1541011784959.jpg (800x600, 101K)

Jeg fucking hader ekkokamre.

Det er det samme som tumblr hvor de alle sammen gejler hinanden op og mobber en eller anden stakkels pige til selvmord fordi hun tegner en tegnefilmskarakter med lidt for lys hud.

Man får aldrig noget godt ud af at blive bekræftet i egne syge tanker.

>mobber en eller anden stakkels pige til selvmord fordi hun tegner en tegnefilmskarakter med lidt for lys hud.
Hände detta på riktigt?

>Jeg fucking hader ekkokamre.
>afsendt på et af klodens storste ekkokamre

åh nej nej nej nej nej nej nej

/danmarktråden/ er et hyggekammer

Jep. Selvom det for at være helt korrekt var at hun tegnede hende lidt for tynd eller sådan noget.
Det her var lige den bedste kilde jeg kunne finde:
knowyourmeme.com/memes/events/zamii070-harassment-controversy

Hey, jeg siger ikke at Jow Forums er en pind bedre. Men den har sine andre kvaliteter.

Skal jeg kvitte smogerne?

>knowyourmeme.com/memes/events/zamii070-harassment-controversy
VA I HE, tumblr är fan bizarro world

Det har jeg allerede gjort. Ommer.

baseret mads

H Y G G E
Y
G
G
E

Attached: 1528736859437.png (382x419, 350K)

underholdning.tv2.dk/video/aENwd3Vpa05XcHF4QUtyWlQ0dnVIdVA1eVV6QndMdHM

så fik man lige skiftet til fynske bank
er der nogen forskel på MasterCard silver debit og visa electron?

Det bliver satame hårdt, men jeg må nodt til det. Hvis jeg ikke kan for mig selv, så må jeg gore det for Mads.

Hold os opdateret på din quest

Hvorfor har du ikke bare dankort?

Ja, Hr. Betjent, det var denne post der fik mig til at slå alarm.

Ja hej er det her man kan fortælle om sine drabelige planer?
Mvh. PETer PETersen

dr.dk/nyheder/regionale/syd/laerer-slog-skoleboern-i-toender-faar-et-aars-faengsel

>Ifolge anklageskriftet har den 40-årige lærer flere gange grebet fat om halsen på eleverne og loftet dem op, så de ikke kunne trække vejret eller nå jorden med benene.

baseret

Attached: i find your lack of faith disturbing.jpg (1214x815, 108K)

Jeg ville onske at min lærer var Darth Vader.

Nu kigger jeg i ny og næ både på Jow Forums, >Reddit og andre sider
Der er saftsuseme intet værre end at se lorteunger hyle over hvordan de er domt en evighed som jomfru fordi de ikke har en kæreste, hvorefter de afslutter deres post med at sige de er 18-19 år

Ej men for fanden, skrub dog udenfor i stedet for at sidde og vræle. Alternativt kan du sluge den tungeste pille; billede relateret

Attached: 1540377495667.png (632x1756, 615K)

kun hvis du planlægger at være drabeligt hyggelig

SPRODT

Attached: 1537808759166.jpg (165x195, 6K)

Nu vil jeg spille doom

Det nye eller det gamle?

youtube.com/watch?v=tiF7S4WYvUQ

skal handle på nettet og sådan noget

Nu vil jeg ned at træne, og forhåbentligt hore noget skont julemusik i radioen

Ja. Hvorfor har du ikke bare dankort?
Det kan du da også kobe med på nettet?

Det må da vist være en zoomer der har lavet dén video, for den raketkaster er ikke fra DOOM.

hvad med i udlandet?

visa dankort?

fynskebank.dk/privat/kort/visadankort/ her user jeg har fundet det til dig

>han betaler penge for at gå ind i en bygning og lobe på deres lobebånd og lofte nogle af deres tunge ting