/norgetråden/:

mangfold-utgaven
forrige:

Attached: 12513705_1700953196788545_6008111701742539224_o.jpg (1356x2142, 702K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/ytring/sa-var-vi-ved-neger-ordet-igjen-1.14316845
vg.no/nyheter/innenriks/i/oRO2XB/havarikommisjonen-helge-ingstad-trodde-tankskipet-var-en-terminal-paa-land
youtube.com/watch?v=d4_uUgP-UzM
twitter.com/SFWRedditVideos

trodde vi kunne bruke min trådstarter denne gangen jeg da... men men... ingen bryr seg visst..... jaja

Attached: magnus.jpg (680x666, 94K)

Ser bare en småtjukk sandneger jeg.

Hvorfor lagde du ikke ny tråd da, vi var ned på side 9 for noen mekka ny

j-jeg var opptatt med.... med noe.....
viste ikke at vi var over sperre grensa engang jeg

Attached: 1534447641901.png (363x296, 136K)

Hvor mye skal man sporre om når man skifter jobb? Er 520k til 600k bra?

Jeg har bare 195K så ikke klag

nrk.no/ytring/sa-var-vi-ved-neger-ordet-igjen-1.14316845

SLUTT å bruk det stygge n-ordet

>Grunnen til at vi må bruke virkemidler som straffeforfolging er mangel på oppdragelse og vanlig folkeskikk.
Tenk om vi alle havner i kasjotten for å ha brevet ordet neger på et mongolsk animenettsted

chino chan

>horer på musikk laget av en svart amerikaner
>nigger og nigga i hver eneste setning
Sånn fåvæ, hvis disse "afro- amerikanerne" vil bli kvitt disse ordene så får de slutte å si de hele tida

innafor å ville pule Sandvik?

Attached: wMR02Vqcqafe.jpg (952x782, 226K)

Regner med at du ikke jobber fulltid da.

Jobbe? Nauter jeg

>vær kendrick lamar
>ha mange sanger med ordene nigga og nigger i seg
>han pleier å ta med en fra publikum opp på scenen med seg for å synge sammen han
>tar opp ei hvit jente
>blir provosert når hun synger ordet nigger (som sto i teksten)

sureanonsen har glemt å breve om emma og alle hiv-ladningene han har lyst på oppi anuset sitt

Attached: Emma-Ellingsen7.jpg (1080x1080, 229K)

Eg må drite

hfbs? jbs? måsdihbjbjd ssed.

>hfbs? jbs? måsdihbjbjd ssed.
hva betyr disse forkortningene?

hvem faen bryr seg? jeg bare spor? må skrive dette i hvert brev jeg brever jeg da så sånn er det.

En god venn av meg gikk fra jente til gutt da hun var 16 år. Vi er 27 nå. Han fremstår mer eller mindre som en homofil fyr. Har ingen mannelige venner, har ikke hatt noen kjæreste siden han gikk over til å være gutt. Synes synd på han siden jeg har på folelsen av at han egentlig angrer litt.

Der har vi han. Der går han igjen. Se, alle sammen! Han brevet det enda en gang! Er han ikke simpelthen den artigste karn på gården?! Herre min Gud. Jeg kan nesten se den patetiske overvektige siluetten din lysende i morket, opplyst av PC-skjermen som eneste lyskilde i rommet ditt, fnisende som ei lita jente idet du nok en gang skriver din lille "men kan de gi deg HIV-ladninger i hals og rumpehull? kan de dyphalse deg? eller neve deg?" snært. Jeg forestiller meg deg, som en liten dritt, ler så hardt idet du brever det at du mister sorlandschipsa dine på gulvet, men det går bra, moren din vil vaske det opp i morgen. Åh, det stemmer. Glemte jeg å nevne det? Du bor hos moren din. Du er en feit jævla tomsing, hun er sikkert så jævla lei av deg allerede. Så lei av å måtte gjore alt for deg hele jævla dagen, hver dag, for en voksen mann som bruker all tiden sin i /norgetråden/ og brever om Emma, HIV og dyphalsing. Bare forestill deg. Hun fodte deg, og trodde kanskje du skulle bli en forsker eller astronaut, eller noe stort, og du ble "Emmas HIV penis" breveren. En patetisk, uartig "Tenk å bli nevet av Emma" brever. Hun gråter seg sikkert til sovns hver dag, mens hun tenker på hvor ille det hele er og onsker hun bare kunne fordufte. Hun kan ikke engang prate med deg fordi alt du sier er "TENK Å BLI NEVET AV EMMA OG FÅ EN HIV-LADNING, SÅ SPENNENDE" Du har blitt en parodi av ditt egentlige "jeg". Og det er alt du er. En trist liten man som ler i morket alene idet han gjor seg klar til nok en gang danse den samme dansen han har gjort en million ganger nå. Og det er alt du noen gang vil være.

Attached: When in doubt.png (442x482, 376K)

Kanskje du kan bli sammens med henne?

Basert fårkortnings-user
Revelusjonerer norsk nett-kultur

>En god venn av meg gikk fra jente til gutt da hun var 16 år. Vi er 27 nå. Han fremstår mer eller mindre som en homofil fyr. Har ingen mannelige venner, har ikke hatt noen kjæreste siden han gikk over til å være gutt. Synes synd på han siden jeg har på folelsen av at han egentlig angrer litt.
>jente til gutt
æsj!!
se gif

Attached: 1500756817850.gif (265x244, 1.46M)

hfbs jbs mbdijd fdejajbmidt

Har vedkommende fått operert på seg en kuk, eller har hen forsatt fitte? Bare spor

nå har vi et klart bilde av hva som skjedde med helge ingstad, og det er MYE verre enn man skulle tro
vg.no/nyheter/innenriks/i/oRO2XB/havarikommisjonen-helge-ingstad-trodde-tankskipet-var-en-terminal-paa-land

Attached: Screenshot (3).png (1353x1476, 690K)

>Har ingen mannelige venner
Er du jente anonsen? Trodde du sa han var en god venn av deg

Sånn blir det når det er kvinnelig sjåfor, eller hur

Så lenge ho slutter å gå med sånne tåpelige stövler som har både lisser og glidelås

Dere har vel lært dere russisk? Med den kompetansen som det norske forsvaret og marinen har så kommer vi til å bli et russisk oblast dersom NATO velger å hjelpe Ukraina

Vi blir et bomba krater da. Det er NATOS plan om Norge blir invadert, da atombomber de oss.

>Sånn blir det når det er kvinnelig sjåfor, eller hur
ikke EN ting om mannskapet på broa ble vi fortalt i dag
hva vet vi? en afroamerikanske uvekslingsoffiser (jente) var der
det er alt
har tenkt på dette, og vil enten bli med mobiliseringa, rusa som faen på alt mulig hver dag (ta det som ferie), eller nekte
i verste tilfelle blir jeg sittende i fengsel et par år (noen måneder for krigen er over igjen)

Attached: 5125621.png (620x387, 200K)

husker dere da "vi" brevet om joder og "culture of critique" sammenhengende i et halvår? Det var tider det...

men men, bare noe jeg tenkte på

får dra tilbake til eksamenslesingen nå jeg da

Attached: 2771424faa6751d671a9ebbd97cd535f.jpg (288x400, 17K)

DU ER EN ANIMEGJENGER OG DU ER IKKE EN AV OSS

Attached: 1470412650353.jpg (240x240, 17K)

Anime?

Attached: kF344Zm.jpg (920x1300, 289K)

>Synes synd på han siden jeg har på folelsen av at han egentlig angrer litt.
angrer på hva da? å pröve å boi en gutt?

Er deprimert

Har ikke operert noe. Han bruker en sånn vest eller noe som presser brystene eller noe sånt. Ser ut som en kjekk mann i ansiktet da, men er lav. Tror han bare går på testosteron.

Ja, jeg er jente. Han har bare kvinnelige venner, siden han har ganske "jentere" interesser.

BÆNG BÆNG BÆNG
DUMME TRANSE

Attached: 1467106606118.png (900x623, 40K)

du må invitere han til tråden. vi kan være vennene hans

Attached: CHApbND.jpg (600x315, 28K)

Tanker om denne sotpaien? Kan hun bli bedre enn Magnus?

Attached: clJlUhFDu1qGbZvsMKFqxw56xt_2_kA_lbWnKKQaCQAQ.jpg (1000x562, 71K)

Attached: b87d3a6ac95b4578f94c8b72fe8ad558.jpg (400x300, 30K)

jeg sjakkanon, tenker jo at om hun skadet området L1-L5 så ville hun bitt en perfekt kone når hun ble lovlig. særlig om hun også liker skytterstevner og bandet pentatonix

>Jeg onsker å skade en ti år gammel jente sånn at hun aldri kan gå igjen

Fy faen.

det er en sånn person jeg, sjakkanon, er det. liker jenter i rullestol og jeg må vende ethvert brev jeg bidrar meg her til å omhandle det.

hfbs? jbs? demoåbd sdedjmbmd iht. ssed.

Gir mening, enkleste måten å skaffe seg rullestoljv på er å gjore en frisk jentevenn til ei rullestoljentevenn

håper du aldri endrer deg, jeg

Brukte nettopp opp en hel stikk med lypsyl

Tror det er forste gang i livet mitt jeg har gjort det og den ikke bare har blitt borte halvveis ned

måkke misbruke lipsyl, da blir du knusktörr hver gang du går uten

lypsyl er vel et spesifikt merke av leppepomade, og ikke et produktnavnet i seg selv.

Lypsyl er det spesifikke merket av leppepomade som jeg har brukt hele mitt liv så min uttalelse står men takk for oppklaringen

Eller jeg kjopte noe leppepomade med solfaktor fra apoteket for ferien til finland når jeg tenker etter.

HAHAHAHAHAH RULLESTOL IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

ja, det er jo sånn jeg, sjakkanon, er. liker å lefle med rullestol da vettu, blir alltid en goyal spok når jeg nevner rullestol. blir liksom aldri helt lei det. det og sjakk er jo mine hobbyer kan man vel si. og gospelmusikk.

kan noen invitere han her til diskården sporenstreks

*spǿker*

Der har vi han. Der går han igjen. Se, alle sammen! Han brevet det enda en gang! Er han ikke simpelthen den artigste karn på gården?! Herre min Gud. Jeg kan nesten se den patetiske overvektige siluetten din lysende i morket, opplyst av PC-skjermen som eneste lyskilde i rommet ditt, fnisende som ei lita jente idet du nok en gang skriver din lille "rullestol jv" snært. Jeg forestiller meg deg, som en liten dritt, ler så hardt idet du brever det at du mister sorlandschipsa dine på gulvet, men det går bra, moren din vil vaske det opp i morgen. Åh, det stemmer. Glemte jeg å nevne det? Du bor hos moren din. Du er en feit jævla tomsing, hun er sikkert så jævla lei av deg allerede. Så lei av å måtte gjore alt for deg hele jævla dagen, hver dag, for en voksen mann som bruker all tiden sin i /norgetråden/ og brever om rullestoler og sotnoser. Bare forestill deg. Hun fodte deg, og trodde kanskje du skulle bli en forsker eller astronaut, eller noe stort, og du ble "Rullestol jv" breveren. En patetisk, uartig "Tenk å være sammen med en rullestoljente" brever. Hun gråter seg sikkert til sovns hver dag, mens hun tenker på hvor ille det hele er og onsker hun bare kunne fordufte. Hun kan ikke engang prate med deg fordi alt du sier er "TENK OM HUN SKADET L1-L5 OMRÅDET, DA HADDE HUN VÆRT PERFEKT!" Du har blitt en parodi av ditt egentlige "jeg". Og det er alt du er. En trist liten man som ler i morket alene idet han gjor seg klar til nok en gang danse den samme dansen han har gjort en million ganger nå. Og det er alt du noen gang vil være.

*dreper deg og voldtar liket*

ta deg noen HIV-ladninger fra Emmas pikk du,kanskje hun kan neve deg

for en sot 2D jv du har, anonsen!
>ingen venner
>får seg ikke dame og ligg
>angrer på livet
kunne vel ikke vært mer vellykket forsok på å bli mann, spor du meg
gratulerer, han er nå en av oss

Attached: 1509660297706.jpg (702x879, 76K)

Der har vi han. Der går han igjen. Se, alle sammen! Han brevet det enda en gang! Er han ikke simpelthen den artigste karn på gården?! Herre min Gud. Jeg kan nesten se den patetiske overvektige siluetten din lysende i morket, opplyst av PC-skjermen som eneste lyskilde i rommet ditt, fnisende som ei lita jente idet du nok en gang skriver din lille "Der har vi han. Der går han igjen." snært. Jeg forestiller meg deg, som en liten dritt, ler så hardt idet du brever det at du mister sorlandschipsa dine på gulvet, men det går bra, moren din vil vaske det opp i morgen. Åh, det stemmer. Glemte jeg å nevne det? Du bor hos moren din. Du er en feit jævla tomsing, hun er sikkert så jævla lei av deg allerede. Så lei av å måtte gjore alt for deg hele jævla dagen, hver dag, for en voksen mann som bruker all tiden sin i /norgetråden/ og brever om "den artigste karn på gården". Bare forestill deg. Hun fodte deg, og trodde kanskje du skulle bli en forsker eller astronaut, eller noe stort, og du ble "overvektig siluett i morket" breveren. En patetisk, uartig "du bor hos moren din" brever. Hun gråter seg sikkert til sovns hver dag, mens hun tenker på hvor ille det hele er og onsker hun bare kunne fordufte. Hun kan ikke engang prate med deg fordi alt du sier er "Der har vi han. Der går han igjen. Se, alle sammen! Han brevet det enda en gang! Er han ikke simpelthen den artigste karn på gården?! Herre min Gud. Jeg kan nesten se den patetiske overvektige siluetten din lysende i morket, opplyst av PC-skjermen som eneste lyskilde i rommet ditt" Du har blitt en parodi av ditt egentlige "jeg". Og det er alt du er. En trist liten man som ler i morket alene idet han gjor seg klar til nok en gang danse den samme dansen han har gjort en million ganger nå. Og det er alt du noen gang vil være.

Attached: goose is loose.gif (271x223, 659K)

Jeg hadde planlagt dette lenge. Hvordan jeg skulle fortelle faren min at jeg var syk idag, slik at jeg fikk hele dagen for meg selv. Hadde "spart opp" til dette, i form av bæsj. Jeg var klar.
Jeg hadde nappet en av bleiene til bestemor, sist vi var på besok hos henne, og allerede da var jeg spent og om mulig en smule kåt.

Da faren min hadde forlatt huset, for å dra på jobb, var det forste jeg gjorde lope ned på rommet mitt for å hente bleia, forså å drikke to halvlitersflasker med vann. Jeg satt i sofaen i stua, med bleie på under en lett sommerkjole, og så på tv. Rugget frem og tilbake, og kjente på bleiebulken mellom bena mine. Jeg var tent. Plutselig kjente jeg at jeg måtte tisse litt, så jeg tok til å skvette litt, og tok på megselv, fra utsiden av bleia, mellom hver skvett. Det foltes så rart. Det å gjore dagligdagse ting, som å se på tv, mens jeg tissa på meg. Men likevel så fryktelig deilig. Det ble varmt og vått i bleia, og alt var bare deilig.

En stund etterpå kjente jeg noe presse på der bake, og jeg visste at det neste jeg skulle gjore var å bæsje på meg. Jeg reiste meg opp, og trakk meg litt lengre ut på stuegulvet, slik at jeg ikke sto over gulvteppet. Så begynte jeg å presse. Mens jeg pressa kjente jeg at jeg tissa litt mer, for en stor bæsj skled ut i bleia mi. Den var ikke for hard, ei heller for myk. Den var helt perfekt. Da jeg var ferdig å bæsje sto jeg bare rolig, en stund, og tenkte på hva jeg hadde gjort. På dette tidspunktet var jeg helt ubegripelig kåt. Så jeg strakk hånden min ned i bleia, og kjente litt på megselv. Jeg var våt, og ikke bare av tiss.

Jeg listet meg nedover mot garasjen hvor guttene hoylytt diskuterte hobbysakene sine og jeg gikk rundt til baksiden av garasjen hvor tisseslangen fra utslagsvasken kom ut i friluft. På denne siden av garasjen var det aldri noen, kun når veggen skulle males. Under tisseslangen hadde jeg satt en botte som var halvfull av lunkent tiss som hadde samlet seg fra guttene de siste timene. Jeg hadde planer for guttetisset og tok botta for å skulle stikke, da jeg horte noen romstere på innsiden. Skrålet innenfor var såpass hoyt at jeg ikke horte hvem det var som kom. Plutselig ser jeg at det renner fra slangen og jeg griper den og holder slangen mot bukselåret mitt. Varmt tiss renner nedover buksa mi og jeg kjenner at jeg blir voldsomt kåt. Jeg vet ikke hvem det er som står der ved utslagsvasken og tisser, men det gjor meg sinnssykt opphisset når jeg kjenner varmen og tisselukta.

Jeg greier neste ikke puste av kåtskap. Jeg blir varm og sokkvåt nedover låret mitt og ned i den ene joggeskoen fylles sakte med urin. Gutten på innsida hadde tydeligvis blæra full og den varme strålen både varte og rakk. Da måtte jeg stikke hånda ned i buksa. Strålen stoppet og mens jeg stod der å fingret meg, horte jeg på nytt en stemme på innsiden. Med den ledige hånda tok jeg tak i tisseslangen og stakk den ned i baklomma mens jeg fingret meg til en voldsom orgasme. Orgasmebolgene ville ikke ta slutt og mens det sto på som verst, kjente jeg den varme urinen fra en ny gutt renne ned i baklomma på dongeribuksa mi og nedover det andre låret og ned i joggeskoen. Jeg eksploderte nesten med en gang på nytt og laget et grynt som kanskje hores på innsiden av garasjeveggen. Heldigvis hadde de på musikk og praten gikk hoylytt der inne.

Jeg fikk samlet meg og tok tissebotta i hånda og lusket rundt garasjen og opp til den varme hytta.

har de tog i tromso ?

På 17.mai sto jeg og kikket på folketoget. Toget var langt og jeg hadde drukket litt for mye brus, for jeg kjente jeg ble mer og mer tissetrengt. Det var stappet med folk og langt til nærmeste toalett..

Trippet diskre frem og tilbake i bunaden min for å forsoke å dempe trangen litt. Bunaden var svart, og fotsid, og tanken på å slippe noen dråper for å lette på trykket pirret meg. Jeg kikket rundt meg, folk var jo opptatt med å rope hurra og se på toget, så ingen ville nok merke noe.

Hjertet mitt slo litt fortere av opphisselse, og kjente jeg ble rod i kinnene. Jeg skottet fort rundt meg; alle var opptatt med toget. Forsiktig presset jeg litt på, og kjente trusen bli våt og varm av tiss. Det å stå midt i en folkemengde, i bunad, og gjore noe så forbudt gjorde meg kåt rett og slett. Kjente klitten svulme opp, det dunket i fitta.

Jeg presset litt til, og kjente varme dråper trille nedover lårene for de traff de rode bunadsrompene. Trusen var gjennom våt, helt bak til rompa kjente jeg, og håpet det ikke ble flekk bak på skjortet.

Jeg flyttet litt på meg for å sjekke at det ikke var blitt en pytt på asfalten , men den var torr. Ingen så ut som de hadde merket noe til hva jeg gjorde, alle var opptatt med å smile og rope hurra.

Hvorfor holder du ikke hender med andre menn????????
youtube.com/watch?v=d4_uUgP-UzM

Mens vi gikk der merket jeg at jeg måtte bæsje også, vi hadde bare gått i ca 5 min.
"Mamma jeg må bæsje."
"Så bæsj på deg da vel, vi har jo allerede tisset på oss."
"Okey sa jeg", og vi stoppet opp og jeg begynte og presse.
"Nå kommer det!" Og det kom en stor varm klump med bæsj i trusa, og jeg pustet ut etter og ha presset.
"Var det godt?" spurte mamma meg, og jeg sa ja med stor lettelse i ansiktet.
"Må ikke du bæsje, mamma?"
"Jo jeg må faktisk det."
"Bæsj på deg du og da vel, det gjor jo ingenting det."
"Okey", sa hun og begynte og presse.
Etter og ha presset litt, sa hun:
"Nå kommer det!" og hun pustet lettet ut.
Jeg så på rompa til mamma og så en ganske stor bul, og sa:
"Oi, du bæsjet mye" og hun så på rompa mi og sa:
"Men det har du også", og vi begynte og flire og le litt begge to.

Da vi kom hjem pakket vi ut det vi hadde kjopt, og mamma spurte meg om det hadde begynt og svi. Men det hadde det ikke og jeg sa nei.
"Skal vi sette oss litt på verandaen og drikke litt brus da?"
"Ja, det kan vi godt så vi kan tisse litt mere på oss."
Det var utrolig deilig å sette seg ned med bæsjen i buksa, og kjenne at den sprer seg.

>kunne vel ikke vært mer vellykket forsok på å bli mann, spor du meg
gratulerer, han er nå en av oss
ja, syns synd på transer for de har eller velger et mye töffere liv enn oss andre (hvis de har det værre etterpå så velger de jo et vanskeligere liv)
syns ingen skal være uten venner jeg

>alle parti er lik hverandre
>stemmer likevel heller enn å gå til væpnet aksjon mot et råttent system
>oppfordrer andre til å gjore det samme
>forteller folk at vi behover valg for at den enkelte skal kunne påvirke regjeringen
>lar gjerne de mange odsle vekk verdiene skapt av de få helt til de få rommer landet, det blir fritt for mat
>hundretusener av offentlig ansatte gressere får ikke lenger lonn
>Mohammed, Jamilla, Abdi, Yousef, Shana, Sumaya, Yishmayil og Ali får ikke nautgryn
>helt fram til det smeller
Hvem andre /akselererer/ her?

OJ FAEN NÅ BLE JEG KJEMPEKÅT, TROR JEG SKAL RUNKE SKIKKELIG HARDT SÅ DET NESTEN ER LITT VONDT, RIVE SKIKKELIG I FORHUDEN IMENS JEG BITER MEG SELV PÅ ARMEN
ETTERPÅ SKAL JEG GÅ UT OG DREPE HUNDEN TIL NABOEN OG HENGE MEG SELV
YES
YES
YESS!!!!!

Hvordan takler dere å bo i Norge med så jævlig mange fine jenter mens du er en beta fyr med average looks eller slightly below average looks og misser ut på alt. Norge er faen meg en av de mest normie landene i verden.

>Hvem andre /akselererer/ her?
Her, siden januar 2015

Ikke runka på 8 dager. Kribler noe voldsomt i kuken

>hundretusener av offentlig ansatte gressere får ikke lenger lonn
Fagforeningen min vil ha et ord med deg

fagforeningen kan ikke bare trylle frem penger, noen andre må jo ha dem först din dumrian

om det er mangel på penger så må vi trykke mer slik det blir nok på alle

er du helt .... ja kanskje du er inne på noe, gjör denne mannen til statsminister sporenstreks!

>dkn California
>dkn brann overalt
>dkn nabohuset 2 opp

Attached: 1543506460577516.jpg (2016x1512, 380K)

tenk å hatt ei jv som var en homofil fyr innvendig
tror du han hadde vært mindre miserabel som jven til en forståelsesfull fyr?

bare kommunister og demokrater som bor i california uansett

En av naboene har en "norske1" vanity plate. Tror dere det er norsk expat eller "muh heritage?"

Jo, men hva er Sverige eller Norge da?

kommunisthelvete på jord
hold deg unna

Attached: 1543179085386.jpg (364x538, 72K)

Du slipper ihvertfall å fryse

got scammed frens.
> found an ad in a local newspaper for a job in oslo
> they told me to send them money to get my work permit ready
> they don't answer my calls anymore

i even bought the ticket. feels bad man

Attached: 1513095620068.jpg (351x351, 16K)

HAHAHAHAHAHA! JA HAN ER NOK GANSKE VARM, MED TANKE PÅ AT DET BRENNER HAHAHAHA!

Attached: ENDEN ER NÆR.png (318x354, 145K)

Fuck off you dirty gipsynigger, we don't want you here, and I'll use that money you sent to buy a dirty blowjob from your whore mother.

>Norsk1
>Norsken
>Norscan
Hunder av Norsca, dine broders bein ligger begravet i snoen, langt fra deres forfedres haller! Dyrene som brakte en slik fryktinngytende dod på dine kamerater, kommer nå til å feire på ditt blod-varme kjott! Du loper når jeg forteller deg å lope, Kjemper nå når jeg forteller deg å kjempe!

you deserve it for being a retarded gypsy

Ikke svar utlendingene, forrædere!
Iallefall ikke på engelsk.

Attached: 1535561279207.png (951x951, 90K)

det finnes to typer mennesker her i verden. de med forsvarsmekanismer og kognitive blindsoner, og de uten
de förstnevnte er fortapt

Ved Sigbjorns hammer, nå roer vi oss ned litt her autist-user

Attached: 1527439473537.jpg (500x523, 80K)

don't worry, something will turn up it always does let that one thing go and watch the universe course correct, soon you will be here

Det er vel ingen pedofile her i tråden?

Attached: 1543503860132.jpg (722x712, 36K)

Idk er det Chris Hansen i trªden?

nei, hun var 18 da bildene ble tatt. det ser bare ut som hun er 13-14 år gammel

Hva med en 19 år gammel jentevenn som ser ut som hun er 13?