/NederDrAAd/

Attached: B71E3B03-BEBC-491A-9FF6-64E6642F16A1.jpg (589x1098, 159K)

sjonge jonge Yung Internet komt gewoon naar Antwerpen met nieuwjaar
>dvw alleen vd om mee te nemen, geen vrienden
ja kanker kan moeilijk DAT koppeltje zijn op een trap fissa

>belgen kennen yung internet
wdn

We zijn te afhankelijk van technologie. 95% van de westerlingen zouden binnen 10 jaar sterven zonder energie/water/brandstof. Niet alleen dat, maar we creëeren onze eigen vernietiging doormiddel van AI, wapens van vernietiging (Wat ironisch ook de reden is dat grote landen geen directe oorlogen tegen vechten, maar inplaats daarvan proxy oorlogen).
Ik ben geen primitivist. Ik geloof niet dat het nodig is dat we terugmoeten naar een tijdperk zonder technologie. Waar ik in geloof is dat mensen technologie kunnen gebruiken zolang we daar een beter besef bij hebben, maar alleen als we ook onzelf kunnen redden zonder de technologie. Zelfvoorzienend zijn, maar met ruimte voor ontwikkeling.

Attached: 53142153412.jpg (620x350, 35K)

Gooi je computer weg dan.

Peilingen zeggen geen kanker.
Zodra iemand in het hokje staat komt er een andere keuze bij de gemiddelde stemmer.

Vraagje, is het vreemd om een vrouw te complimenteren op weinig make up?
Ik heb genoeg zelfbesef om te beseffen dat vrouwen met weinig make up aantrekkelijk vinden nogal autistisch is, dus kan je daar een vrouw wel een complimentje over geven? Of gewoon maar beter niet over beginnen?

>Vraagje, is het vreemd om een vrouw te complimenteren op weinig make up?

Ja dat is raar, zeg maar gewoon niks

heb zelfs yelli ooit een sutu van mijn joint gegeven tijdens een optreden

persoonlijke groeite is een miem, superficieel, optimistisch, wanhoop, overgave

religie voor degene die geen religie hebben, geef het op, er is niets anders

zoiets
>ik vind het geweldig hoe jij van jezelf weet dat je amper make up nodig hebt!
kan toch wel? Ik zeg dan min of meer dat ze heel knap van zichzelf is, hoe kan een vrouw dat verkeerd opvatten?

Attached: 1509686977488.jpg (480x363, 17K)