/NederDrAAd/

Attached: B71E3B03-BEBC-491A-9FF6-64E6642F16A1.jpg (589x1098, 159K)

sjonge jonge Yung Internet komt gewoon naar Antwerpen met nieuwjaar
>dvw alleen vd om mee te nemen, geen vrienden
ja kanker kan moeilijk DAT koppeltje zijn op een trap fissa

>belgen kennen yung internet
wdn

We zijn te afhankelijk van technologie. 95% van de westerlingen zouden binnen 10 jaar sterven zonder energie/water/brandstof. Niet alleen dat, maar we creëeren onze eigen vernietiging doormiddel van AI, wapens van vernietiging (Wat ironisch ook de reden is dat grote landen geen directe oorlogen tegen vechten, maar inplaats daarvan proxy oorlogen).
Ik ben geen primitivist. Ik geloof niet dat het nodig is dat we terugmoeten naar een tijdperk zonder technologie. Waar ik in geloof is dat mensen technologie kunnen gebruiken zolang we daar een beter besef bij hebben, maar alleen als we ook onzelf kunnen redden zonder de technologie. Zelfvoorzienend zijn, maar met ruimte voor ontwikkeling.

Attached: 53142153412.jpg (620x350, 35K)

Gooi je computer weg dan.

Peilingen zeggen geen kanker.
Zodra iemand in het hokje staat komt er een andere keuze bij de gemiddelde stemmer.

Vraagje, is het vreemd om een vrouw te complimenteren op weinig make up?
Ik heb genoeg zelfbesef om te beseffen dat vrouwen met weinig make up aantrekkelijk vinden nogal autistisch is, dus kan je daar een vrouw wel een complimentje over geven? Of gewoon maar beter niet over beginnen?

>Vraagje, is het vreemd om een vrouw te complimenteren op weinig make up?

Ja dat is raar, zeg maar gewoon niks

heb zelfs yelli ooit een sutu van mijn joint gegeven tijdens een optreden

persoonlijke groeite is een miem, superficieel, optimistisch, wanhoop, overgave

religie voor degene die geen religie hebben, geef het op, er is niets anders

zoiets
>ik vind het geweldig hoe jij van jezelf weet dat je amper make up nodig hebt!
kan toch wel? Ik zeg dan min of meer dat ze heel knap van zichzelf is, hoe kan een vrouw dat verkeerd opvatten?

Attached: 1509686977488.jpg (480x363, 17K)

Hou het gewoon algemeen

>Vraagje, is het vreemd om een vrouw te complimenteren op weinig make up?
Hier is niets mis mee.

wdn ga je dan zeggen pik "j-je bent mooi z-zonder make up"?
zeg gewoon dat ze er leuk uitziet, zeg niets over make up ofzo koek

Ik ben ook te afhankelijk van technologie. Ik kan zeggen dat ik niet meer mee doe met deze samenleving en ik ga niet meer werken en ga een parasiet worden, maar de kans dat ik nakomelingen zou krijgen die het later ook weer lukt om nakomelingen te krijgen met mijn ideologie is zeer klein. Je moet begrijpen dat de mensen in een toekomstige wereld voor technologie zullen zijn aangepast voor die wereld. We zijn nu in een fase waar de mensen die niet tegen de technologische veranderingen kunnen langzaam afsterven doormiddel van niet voortplanten, zelfmoord, depressie etc.

Ik kan je al horen denken, maar is het slecht dat we constant grotere technologische ontwikkelingen maken? Dat weet ik niet, maar de kans dat iets creëeren wat ons gaat uitroeien is vele malen groter dan dat als we weer een grotere focus geven aan zelfvoorziening.

Attached: 376523346523.jpg (650x488, 33K)

Niets mis mee om complimentjes te geven als je het echt meent.

Echte autisten hier oetz

ik snap niks van de oefententamens dat ik morgen heb

Attached: 1541892769694.jpg (1200x893, 165K)

Je moet niet zomaar op iemand afstappen waar je nog nooit mee gesproken hebt. Je moet een goed moment afwachten of zelf een contaxt maken.

mijnen dirk

Attached: dirki.png (401x360, 28K)

heb je geleerd?

Niet op reageren

waarom niet?

>Je moet niet zomaar op iemand afstappen waar je nog nooit mee gesproken hebt
kan je dus wel doen, gewoon niet zoals een autist een gare opmerking maken oetz
ik kende ooit een autist die het zo zwaar had verneukt, maar zijn nederlands was ook niet van het beste. "jij ziet er mooier uit op foto dan in het echt", de spaghetti viel zelfs uit mijn broekzakken door die gozer

>Stem op PVDA
>Stokoude sociaal-democratische partij vol met oudjes en weinig jong bloed
>Pro-immigratie en pro-vluchtelingen zelfs nadat de meerderheid aangeeft hier skeptisch over te zijn
>Gebruik oeroude oplossingen voor problematiek die toen ook al niet werkte
>Speel niet in op de groei van linkse mensen die niets met het Marxisme of sociaal-democratisch beleid te maken hebben maar progressief en liberaler zijn dan jij
>Durf nooit iets eerlijk en open te zeggen zoals Groenlinks en 50Plus
>Partijleider is een oncharmante robot
>Verlies bijna al je zetels aan één of andere 30er die zich inzet voor het milieu, racisme, en andere moderne themas

En toch mis ik de PVDA wel, links is echt in een puinhoop terecht gekomen met allemaal van die rare vleugelpartijtjes

Attached: DGW.jpg (239x333, 29K)

t. fleckjood

>En toch mis ik de PVDA wel, links is echt in een puinhoop terecht gekomen met allemaal van die rare vleugelpartijtjes
Dat is juist geweldig, heel links is versplinterd, vooral DENK is een godsgeschenk, al die kankermoslims zijn weg gegaan bij D66 en PVDA

Attached: 1530560956923.jpg (400x400, 22K)

Ik vind het wel een beetje jammer, DENK, Sylvana, en Groenlinks zijn een beetje extremer geworden voor al die versplinterde kiezers, en de politiek is veel minder leuk.

Ik mis de dagen van Greetje die in de kamer staat te schreeuwen en ruzie maakt met Pechtold, of Rutte die een beetje dom voor zich uitstaart en er uitziet als Moffel uit Moffel en Pier.

Groenlinks roept trouwens echt dikke onzin, hopelijk verliezen hun weer eens wat stemmen want ik heb die liever bij de PVDA.

Attached: 51615566.jpg (1280x961, 196K)

>koop nooit boeken en leen alleen van de bib
>piraat nooit spellen en moet het altijd op stoom kopen voordat ik het speel

waarom

Ik piraat altijd spellen om te kijken of ze het waard zijn, maar als ze het waard zijn dan koop ik ze en heb ik wel meer reden om ze uit te spelen.

Als ik ze niet koop dan behandel ik het ook niet helemaal alsof het mijn product is.

Ik piraat alles oetz

>piraat alles
>steel af en toe bij het boodschappen doen iets uit de winkel
>leen boeken
>vraag aan mensen om iets voor te schieten om vervolgens alsof te doen dat ik het steeds vergeet
ben rijk oetz, zonder dit zou ik kk arm zijn

Attached: pepi.png (800x800, 63K)

ik refund gewoon op steam, ik heb een datalimiet en zoek veel op voordat ik iets koop dus doe ik het niet veel

Ik heb voor het eerst in 5 jaar veel geld en ben bang dat ik een hoop zever ga kopen tijdens de sales morgen en niets ga spelen voor een jaar.

>steel af en toe bij het boodschappen doen iets uit de winkel

Bij mijn lokale winkel ga ik al 20 jaar, ik heb een grote winkeltas, een keer had ik een boel boodschappen gedaan, wanneer ik dan alles op aan het geven was, had ik express een kiwi in mijn tas gelaten, zo had ik dus een euro kunnen sparen en voelde me vrij hard.

Ik koop morgen hier en daar wat maar ook niet zo veel dat ik niks meer overhoud, ik heb altijd een vuistregel als het gaat om geld sparen en uitgeven en daar houd ik me altijd aan.

Ik moet 4 jaar achterstand bijwerken en ondertussen hebben ze een heleboel japanese spellen op stoom gezet wat mijn zwakke plek is.

oh en is PUBG een miemspel?

I don't think I can in words describe how incredibly smug I feel.

Attached: 1490170469742.png (500x376, 135K)

Welke Japanse spelletjes, van die vieze tietenspelletjes?

En PUBG, Fortnite, Dayz, etc zijn allemaal miemspellen, Ik vind op het moment Monster Hunter World wel leuk om te spelen samen met mijn vriendin.

resonance of fate, yakuza, nihon falcom spelletjes, nioh, dq11 en nog een heel hoop meer

>wiebspellen
Koop weer Luchtrand.

Attached: 1529817628904.jpg (666x666, 51K)