makt og magi-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
dagbladet.no
resett.no
dailymail.co.uk
nypost.com
snopes.com
youtube.com
inquisitr.com
theync.com
twitter.com
nå må dere faktisk spǿrre meg hva som helst om norrǿnt
snakk litt lost om forholdet mellom latin og norront
Rapporterte norsk media noen gang om torturen som gislene på bataclan gikk gjennom för de ble henrettet av muslimene?
Vi snakker "stikke ut öynene og skjære av deg kuken" nivå.
dagbladet.no
>De skal framskape hendelsesforlopet gjennom å gjore avhor og sikre elektroniske spor i Norge.
>og sikre elektroniske spor i Norge.
>elektroniske spor i Norge.
Skulle onske /co/ ble splittet i to, slik at jeg kunne slippe å se den jævla kappekino pisset.
Fra rent grammatisk, rent kulturelt eller fra språkhistorisk perspektiv?
nei. Det gjorde de aldri og det var bevist. Det meste av 2015-16-17 terroren har blitt minne hullet i nyere tid.
Bataclan var en tortur fest. Politiet "forhandlet" med terroristene mens de kappet av kuken til en fyr og stappet den i kjeften på han. For ikke å nevne at voldtekt pågikk under "forhandlingen".
Nesten all brutaliteten er "minne hullet" i Europa. De aller fleste er ekstremt naive om hva som faktisk foregikk i disse årene.
Til informasjon kommer vi til å slette og banne dersom noen poster videoen, og vi kommer til å slette kommentarer som spor etter den.
Hvordan sier jeg Moren din er homo på norrǿnt?
hvordan sier man "ow ow ow mor" på norrönt?
fra plebbit norge. Så den der
kripos skal sikre elektroniske spor om drapet, ikke spredningen av videoen
fåvæ så virker det som kripos\PET har vært mest opptatt av filmen ikke drapet i seg selv.
Innafor å runke til videoen? Den delen hvor man ser trusa til jenta er egentlig litt digg
hvem hen kan vi lese detaljer om torturen som skjedde der?
Hörte ikke om de greiene der för lenge etterpå. Fjotolf var i det minste grei nok til å avslutte lidelsene så fort han kunne. Disse sandnegerne er en helt annen liga når det kommer til å være onde.
er buttikene oppe i dag jeg har glemt og kjope alkohol til jula...
Det er en helt vanlig torsdag.............
tusek takk for svar jeg er ikke så veldi flink med helli dager å sånt
det er ikke jeg heller. Hater egentlig at lonnslaver tror de har rett på spesielle fridager som gjor til at vi må vite hva resten av samfunnet driver med.
sant nok. Like Douglas Murray når det kommer til terroren i Europa.
Han er en krypto rase kriger og det er nesten komisk hvordan han legger ut agn for å komme små sinte rants i debatter\podcasts
har ikke sovet på 15 timer så jeg glemmer bokstaver ser jeg. Må snu dognet for normiss jula starter
Jeg liker juletider jeg, kan kjore bort til den lokale kiwi 250 meter fra meg og skaffe meg cola, grandiosa og sjokolade på sondager.
Er ikke plass til meg i de normale sondagsåpne butikkene
Er du et sånt tjukt fett snaddergap
ikke no butikk for store karer
Sånn kan det gå
«En mann fra Nord-Troms får en bot på 6.000 kroner etter å ha slengt en kvinne i veggen. Straffeloven (2005) § 271”
«tok med seg tre sekspakninger med Mack Pils uten å betale for seg. Olet hadde en verdi på til sammen 538 kroner. Mannen, som er fodt i 1995, må nå betale en bot på 3.000 kroner for naskeriet”
«hun stjal i hvert fall med seg diverse Gilette barberingsutstyr til en verdi av nesten 350 kroner […] er av politimesteren i Troms ilagt en bot på 2.000 kroner for forholdet”
«En mann fra Midt-Troms får bot på 14.000 kroner etter å ha kjort en snoscooter over Rossfjordvatnet uten tillatelse. Motorferdselsloven § 12 jf. § 3 […] For å ha utovd motorferdsel i utmark og vassdrag uten tillatelse”
>never judge people by their appearance
Og vi skal ikke domme deg for din utseende for det
Du er en butterbird in winterland
smörfuuuuuuuuul i vinterlaaaaaaaand
Er faktisk falske nyheter
snopes.com
Snowbird in butterland
>Even if the French government hadn’t made public their findings about torture and evisceration at the Bataclan prior to the attacks in Nice, the post-Bastille Day attack rumor operated on the assumption such a coverup was even possible. By all accounts, 89 people died at the Bataclan on 13 November 2015, while another 200 were wounded but survived, and many more escaped unscathed. Contemporaneous reports estimated that 1,000 people were in attendance at the Bataclan on 13 November 2015 with 700 of them were physically unharmed. Had the French government opted to cover up acts of torture and emasculation at the venue, there was nothing stopping the vast majority of surviving witnesses from sharing their stories. None did.
Snopes er så vanvittig userios at man blir rasende. Flere vitner har snakket ut om hva de opplevde den dagen!
>snopes
kjeks!
selv faktisk.no er mer pålitelige enn snopes
Gutta? Hvordan sexer man egentlig ei jente? Skal jeg slå henne på puppene först?
Gutta! dagbladet driver og forandrer draps beskrivelsen sin fra tidligere artikler
>Begge ble funnet med voldsskader som var forårsaket av en skarp gjenstand.
Det stod ca det samme som står i svenske medier nå for.
>Både Maren och Louisas kroppar visade tecken på våld mot halsen och nacken
Dokumenter faenskapet! lager noen bilder med eksempler som kan spres på sosiale medier. Har ikke skjermskudd fra tidligere så brev det dere finner
Snopes mener vel på at joder er helt uskyldige i ellevte september også.
husker at for mange manger år siden så var snopes en sånn side som tok for seg intetnettfenomener og sånn. men så ble de solgt til et större medieselskap og nå er de bare #kokovenstres talerör.
Ble hodene deres faktisk fullstendig skilt fra kroppen?
har du ikke sett videoen?
brev dǿd
Så ut som han prövde i videoen, kniven kunne godt vært litt större
Ja! hodet blir plassert på ryggen til offeret i filmen. Media sier "kuttskader mot hals" og "voldsskade i naken".
De ble HALSHUGGET. Media skriver Halshugget når det er snakk om ikke nordmenn...
så du hele? de separerer hodet og plasserer det på ryggen til dansken
De gjor det av samme grunn som at folk sa
>så bra at det var en Nordmann
da 22. Juli skjedde, fordi man er livredd for å skape hat mot innvandrere. Da står hele deres prosjekt på spill. Særlig når det er den hellige ku, den hvite kvinnen som er offeret.
...
Hva faen? Jeg må visst ha sett en kuttet versjon eller noe
Nei, hörer ikke hjemme i kasjotten fåvæ.
250mrd årlig på innvandrere +andre skjulte kostnader som hoyere boligpriser.
Fortsatt ikke nok, vi må ha mere.
fy faen jeg håper flere folger med på hva db\nrk\ap prover å slippe unna med
Kan dere slutte å poste den videoen nå? De som vil se på det faenskapet kan finne det selv
Blir du avfyrt av at folk i tråden brever den filmen?
Er jo ikke som om noen tvinger han til å se på den. Han kan jo alltids gå tilbake til rnorge og få beskyttelse av moderatorene der.
Folk som liker sånt er ikke normale
Hva er i pakken?
NORMIS UT NÅ
VRÆÆÆÆÆÆL
Jeg har sett videoen allerede. Det har også alle andre på denne tråden. Bare syke idioter som godter seg over sånt
rullestoljv pent brettet sammen
En neger dildo
Frosken pepe.
Strikkegenser fra bestemor
Hmmm
jeg hadde lyst på en men hadde ikke råd
har fortsatt ikke råd :(
Hmmmm
NEEEGERSKO
Har de råd til sånt da?
Homo.
du har råd til alt vil vil når du ikke betaler regninger og raner poteter på gata
Ser ut som alle de andre i kollektivet har dratt for jula
Det betyr at jeg kan gjöre akkurat som jeg vil, fåvæ!
Takk for at du streket under navnet hennes. Ellers hadde jeg ikke skjont noen ting.
denne saken setter sprengerne på FB i kok
Sko som du aldri kommer til å bruke og som du ville ha skammet deg for å blitt observert med i virkeligheten?
Kommer til å bruke de i morgen, gått med et par hvite Yeezys hitttil i vinteren så det er på tide med et fargeskifte
hahaha, fy faen så stygge!
tenk å være naut på 4kanalen og kjöpe "dyre" sko og klokker for å leke rik i virkeligheten
Gått varmt på brukskontoen denne mndt her da
Bryter det ikke med norske lover å offentliggjöre etterlyste folks ansikt på den måten?
fy flåbbe!
hva jåbber du med?
PST
Hva jobber du som?
Gigolo.
Betal regningene dine
Det er faktisk ikke så lett å skjære hodet av et pattedyr på rundt 60-70 kg.
t. snakker av erfaring
hvorfor er hvite kvinner så gale etter stor sort kuk?
politiet etterlyser terror mistenkte. Nrk hadde sladdede bilder helt til de ble spammet ned med hykelri anklager.
Så klart kan man publisere bilde av ettersokte. Litt idiotisk og IKKE publisere bilde av ettersokte?
Hvorfor er hvite "menn" så opptatt av stor svart kuk?
det handlar om barn!
man skal ikke vise identitet til oktoberbarn fordi det kan være stigmatiserende for dem! det kan også ödelegge for fremtiden deres. kanskje de ikke får seg jobb pga noen feilsteg de tok i ungdommen.
sosialisme da
Jeg pleide å jobbe i butikk, vi hadde en gang en fyr som klarte å snike seg inn på kontoret og stjele penger derfra.
Selvfölgelig hadde vi opptak av ham, men sjefen understrekte klart og tydelig at det bildet ikke skulle henge hvor kunder kunne se det. Jeg er ganske sikker på at det var fordi det bröt med loven
Fy faen for noen undermennesker. Blir så jævlig frustrert. De burde bombes hele gjengen.
Men, hva faen tenkte de jentene på? Hvem faen er så naive at de tror 2 jenter kan trygt telte helt alene blant muslimer? Det er en ting å stotte muslimer og diverse andre udyr på fjesboka, men jeg trodde de ALLER fleste som gjorde det ikke var så dumme som de ga seg ut for å være.
Lurer på om foreldrene og vennene hadde de samme meningene om de folka, og om dette har forandret meningene deres.