/danmarktråden/ 2.0

Nationalfugludgaven
Forrige tråd:

Attached: 1529873282447.png (811x554, 44K)

Other urls found in this thread:

vignette.wikia.nocookie.net/leagueoflegends/images/6/65/Draven.attack4.ogg/revision/latest?cb=20120611011108
youtu.be/TT9ym6nSnj8
youtube.com/watch?v=33oCPe408WI
youtube.com/watch?v=GFX2_GiVP7M
twitter.com/SFWRedditVideos

>20 december
>ikke et juletema

user, jeg...

det var en flot tråd

tænk
at flyve rundt i himlen for så at blive kastet tilbage ned på asfalten med lod om fodderne

du har gjort den fugl til det smukkeste jeg nogensinde har skabt

I wonder what level of intelligence does an average dane possesses

Attached: toga5.jpg (216x250, 9K)

hvad har en svane dog med julen at gore....

Vi tager den igen i morgen

Jul snart(tm)

Attached: 1411759130790.jpg (553x567, 70K)

ét job user, ét job

rodpille mig om russiske user, hvorfor poster han i hver eneste tråd?

Han vil bare have nogle (You)s, tror jeg

I bring danish self-awareness to a new level
Wrong

Attached: 7FC3E1C5-3D77-448E-B6E2-208FFBE32CAF.png (692x900, 366K)

jeg vil ikke være tyk.
hvordan undgår jeg, at det sker?

Dyrk motion og spis bare lidt fornuftigt

baseret

gider ikke dyrke motion.
synes det er kedeligt og nederen

spis mindre kalorier end du forbrænder på en dag

så skip nogle måltider

Spis Jow Forumspillen

Attached: 1531157072381.jpg (598x598, 63K)

Hvem her er voldsparat?

ikke mig
hvis der er nogen der prover at banke mig, så lober jeg så hurtigt jeg kan

hvis der er nogen der prover at banke mig så fucking skider jeg lige i mine bukser

aner ikke hvad jeg ville gore, hvis der var nogen, som provede at banke mig.
jeg er nok heller ikke så stærk.

>dfn ingen prover at give dig bank for du omgås kun med sode og dejlige mennesker

Attached: 1544222257252.png (305x336, 119K)

hva skal du ha klask eller hvad din beskidte tæve

vignette.wikia.nocookie.net/leagueoflegends/images/6/65/Draven.attack4.ogg/revision/latest?cb=20120611011108

Nu synes jeg lige vi skal snakke ordentligt til hinanden, min ven
Har du haft en hyggelig dag?

fortryder allerede mit brev undskyld

den har været ok tak, har været lidt ekstra ensom i dag faktisk. men jeg prover at holde hyggen oppe til familien kommer til jul.
hvad med dig?

youtu.be/TT9ym6nSnj8

:(

Attached: 1543527364411.png (481x406, 42K)

Hvem er bedst til at skære kvindehoveder af - marokkanske sandnegere eller Peter Madsen?

Var ude og kobe julegaver til min far og soster og så har jeg ellers været i gang med at læse om hvordan man stifter og leder en forening samt spurgt folk om de kunne have lyst til at være med til at starte en. Indtil videre har det været en stor succes, men afventer stadig svar fra et par stykker og så bliver det jo forst virkelig spændende når tiden kommer til at starte projekter op i det nye år
Alt i alt en ret hyggelig dag, faktisk

den dag de kan bygge deres egne ubåde har vi tabt

godt at hore kammerat. du har haft travlt, holdt dig selv beskæftiget.
har også været på gaveindkob i dag, men havde svage tommermænd så der var lidt angst også. jeg har bare brug for at klage lidt, tror jeg.

nu vil jeg snart se Et Nyt Håb

Attached: ironisk.jpg (1618x915, 89K)

og jeg vil gerne have en sod lille drengekæreste...

kærester er forbudt i jedi ordenen

>jeg har bare brug for at klage lidt, tror jeg.
Sådan er det jo nogle gange. Er der noget bestemt, der tynger dig ned?

Svanen er en svag og nedern fugl, strandskaden burde være #1

>flot
>synger fantastisk
>laver aldrig ballade
>overset blandt andre fugle

gråspurve er fine, men dem synes folk allerede om, solsorten er en undervurderet og overset fugl favæ

Attached: solsort-1140x992.jpg (1140x992, 109K)

baseret

Men user... den er jo sort... Sort som en neger.

Nu du nævner det, solsorten der kommer til min lejlighed i danmark er en bro der jager alle de andre væk

Gid du må blive voldtaget af svaner.

dette favæ

piger, folelser eller manglen deraf. er bare uforstående over for min situation og det skræmmer mig. så bliver jeg irriteret på mig selv for ikke at kunne forstå noget som der for andre er åbenlyst, eller værre, noget der kommer naturligt.
det værste er at jeg fik en smag. fik blod på tanden kun for at sulte.
fanger mig selv i at tænke at andre har det værre end mig, og så faktisk finde en trost i andres ulykke.
er bange for at blive bitter, men tror allerede jeg er et godt stykke nede af den vej.
jeg savner noget der ikke eksisterer andre steder end i mine minder, som jeg er overbevist om er dybt romantiserede, hvis det giver mening. er ikke engang sikker på det eksisterer dér.
havde i lang tid den overbevisning at jeg havde et stærkt sind, men begynder at finde ud af hvor skrobeligt og naivt det er.
/blog

tak for din interesse, eller din nysgerrighed eller hvad du har lyst til at kalde det.

Hvem er voldtægtsparat her?

Tag os tilbage

Attached: asdasdasdasd.jpg (1080x540, 89K)

>gi fisk be om
>jager i flok
>larmer
>skider på biler

fuglerigets svar på en neger

Attached: måge.jpg (1240x697, 54K)

>strandskaden
sikke en sod fugl

det er for sent

Alle rigtige danskere i Skånelandene dode i kampen mod den svenske overmagt. Der er kun forrædere, svenske udyr og muhammedanske undermennesker tilbage nu.

Nej

Attached: fosterland.jpg (912x499, 33K)

that's a stupid drawing

Nei, de er lortegaase

Snaphanerne er dode of erstattede med svenskere

Your face is stupid

Riktiga skåningar är ännu snapphanar

Attached: skåneland.png (643x513, 124K)

Kan nikke genkendende til nogle af dine dæmoner, min ven
Det, der hjalp mig var at gå verden i mode og soge efter mening og omsorg. Det er ikke let for man skal slås med den hårdeste negl man kan finde at slås med: Sig selv
Men jeg er overbevist om, at verden er et rart sted det meste af tiden og, at den er fyldt med rare mennesker som kun vil dig det bedste. Når man er helt nede på bunden eller i nærheden af den er det meget svært at se eller fole det, men man skal ikke give op
Der findes heller ikke en håndbog til folelser eller hvordan de skal opleves. De er individuelle sensationer og bliver derudover også påvirket af, at man har det skidt. Så låser de sig selv væk og så kan man godt gå hen og tro, at man er i stykker og det er man måske også, men det går over hvis man ikke lader det overtage sig selv
Der er måske ikke en vej tilbage, men der er en vej fremad og du kan godt overkomme dine dæmoner, user. Det tror jeg på. Du skal bare også selv tro på det og blive ved med at kæmpe for din ret til at være til for du har bestemt lov til at være til som verdensmester i at være dig og det kan ingen tage fra dig

Attached: 1497963390236.jpg (785x600, 76K)

ur flag is stupid

Rensa Skåne från svenskjävlar

Attached: karta.jpg (300x220, 18K)

så det tid venner

Attached: et nyt haab.jpg (1584x839, 69K)

er den der kanal ikke sådan en med reklamer hvert 10ende minut

Hvorfor ikke noget godt hygge som Soren Ryge på DVD

your language is stupid

marokkanerne er på spil igen

Attached: er to.jpg (1648x782, 96K)

kneb lige en lille tåre.
tre tårer får at være præcis der er sgu ingen grund til at lyve. har provet det sidste års tid, og udfordret mig selv, men målskiverne er enten for små til at ramme, eller også foltes de for store til at et pletskud gor nogen forskel.
har dog ikke lagt nogle konkrete planer om at stoppe endnu, og ser faktisk frem til at tilbringe julen med min familie, som jeg savner.
mange tak, igen. har vist haft en lignende samtale med dig herinde for.
værdsætter det.

hey i made that drawing four score and seven years ago

dare you to make a better one. bet you won't do it

Du kan eventuelt snakke med din familie om hvordan du har det. Så er du ikke alene, med lidt hjælp fra nogle anons i /danmarktråden/, med din kamp
Husk også at hygge igennem med dem og lade dig fole deres omsorg
Der er heller ikke noget, der hedder for små eller lette fremskridt. Tag imod dem uanset deres storrelse for lige pludselig hober det sig op til virkelig mærkbare enheder
Og hvis jeg er i tråden er jeg altid klar på at snakke og forhåbentligvis hjælpe lidt. Det er nemlig ikke rart for nogen at være alene med de helt store problemer. Kan også anbefale at prove med en egentlig psykolog for jeg er sgu kun trænet i skuespil og så at være en god hyggeven

tror mit egentlige problem ligger i, at jeg ingen anelse har om, hvem jeg selv er. jeg opforer mig anderledes i forskellige situationer, og min krop(og derfor mit humor/mig) kan finde på at opfore sig forskelligt selvom situationen er velkendt. men det er vel dét jeg arbejder på. en opdagelse.

går allerede til psykolog. det hjælper.
nogle dage tynger virkeligheden bare lidt mere end andre, du ved. i dag er bare en tung dag.
tror jeg bestiller noget mad snart.
har du egentlig nogle planer om fremtidige skuespil? det må du næsten have, så fedt det tidligere lyder som at have været.

Jeg forstår hvad du mener. Det hjælper at mode mange forskellige mennesker og prove lidt af hvert for at finde sig selv. Tog selv på hojskole da jeg var allermest forvirret om hvem jeg egentlig var og det blev så et springbræt til at lige så stille få brikkerne til at falde på plads
Den forening jeg så småt begynder at stifte bliver for at kunne få tilskud til alle mulige scenekunstsprojekter og så bliver det et win-win for alle involverede siden man så lige så stille for sig et fast ensemble. Fast arbejde bliver det nok ikke den forste gode lange tid, men jeg kan se hvordan det lige så stille går fra en doråbner til decideret fast ensemble og så derfra en næsten konstant strom af projekter, der for eller siden kommer til at bringe penge i kassen
Har haft perioder af tvivl om det overhovedet var hvad jeg ville, men efter at få renset ud i mit system og virkelig mærke en sund arbejdsproces her i efteråret kan jeg konstatere, at det lige præcist er hvad jeg vil bruge mit liv på og så må verden sgu bare indrette sig efter det

>Solsorte der synger på en stille sensommeraften hvor man ligger i haven
Findes der en mere /comfy/ folelse?

Attached: 1533239640840.gif (352x240, 2.66M)

er misundelig og glad på dine vegne.
jeg rog mine udviklingsår væk. bagefter står man bare forvirret tilbage og prover at indhente alle de folelser man aldrig fik bearbejdet ordentligt. men bevares.
når det engang bliver til noget kan du regne med mig. hvor lidt det end betyder.

Tak skal du have, min ven
Er bevidst vag om detaljerne angående hvad jeg laver og hvorhenne både for ikke at kunne spores og for ikke at reklamere på 4kanal, men hvis /danmarktråden/ stadig består når jeg skal optræde med min forste forestilling sat op igennem foreningen skal jeg da nok gemme en ledetråd for jeres skyld. Eller også gor jeg det ikke. Det finder vi ud af til den tid

Indtag ikke flere kalorier end du forbrænder hver dag.

>/comfy/

Attached: 1530697845962.png (225x225, 11K)

youtube.com/watch?v=33oCPe408WI
Det kan godt være, at han var kommunist og svensker, men Bjorn er sgu hygge

I won't because I don't want to. also, you're not based Abe.

hey
he is very based
be nice or be gone

you won't because you can't, you bully. also, in danish "abe" means monkey.
that's right.

>baseret afro-amerikaner fra north carolina giver mig hans galaxy skin i fortnite

Hvad laver folk?

Går i seng
Godnat

har lige spist en pizza jeg fik leveret og er på de sidste 10 min af sidste afsnit af peaky blinders. en serie jeg gik i gang med tidligere. hygger nogenlunde. hvad med dig?

nattenat

Godnat
ser The Crimes of Grindelwald
kunne godt spise pizza

>fik leveret en pizza

er du rig?

Du bor sende ham nudes

100kr for en aftens selvforkælelse.
har haft en kedelig dag ok

tror ærligt talt jeg var lige ved at do for en time siden ca.
kunne mærke min hjerte rytme blive langsommere og langsommere indtil jeg ikke kunne mærke det mere og jeg kunne mærke blodet forsvinde fra min hjerne og en det begyndte at ringe i mit ore.

Det tog langsomt af igen, men var i det ojeblik ret sikker på jeg skulle til at do. Tror jeg holder mig fra energi drikke fra nu af gutter.

lyder som en god idé.
en gang i mellem får jeg en folelse af at mit hjerte springer et slag over, og blodtilforslen i et kort ojeblik bliver uregelmæssig. men det er nok ikke det samme.
godt du er ok

ja, jeg spillede også nogle ret intense gade kæmper kampe, så hjertet har også været godt igang.

damn det foles mærkeligt at have billeder af udenlandske film men med danske undertekster
lav nogle flere pls

vi tvinger svenskerne til at tage indvandrerne tilbage og så er i officielt danske

jo, det er frygteligt
hader kanal 5

skal vi bygge en hoj mur på vores kyster mod sverige J/N?

Nej da. Bare en katapult til at sende skidtet tilbage hvis der sniger sig noget over

youtube.com/watch?v=GFX2_GiVP7M

En lille stikpille til årets korteste dag, sommeren kommer igen drenge.
Hvem her /fædrelandssange/?

tilbage til Jow Forumsdenmark med jeres hylende morsomme og ikke mindst originale vittigheder

ok det her er episk

Attached: 1533332126151.png (480x480, 265K)

Tak for jeres upvotes :)

Næste gang vil jeg reposte ting fra Jodel:)

Danish is an irrelevant language and when ever it's said people think of the pastry instead of the country.