Bögar är äckliga
Sverigetråden - Bögar är äckliga
varför i HELVETE umgicks du med en äcklig jävla babbe? Är du så jävla hjärndöd att du tror att man kan bli full bland vilda jävla apor? Fy satan, äckliga jävla niggermadrass
Bögar
Denna tar vi
Flator då?
>tre trådar
Pinigt, men detta är den enda giltiga
Ollon
Kukar
Pungar
>tack för att du bjöd mig på lunch user
hur firar ni vintersolståndet?
hedrar ni våra gudar?
du är äcklig
ganska bögigt att vilja ha en kvinna som är starkare än dig
Känns inte så genuint att göra något när jag nyss fick reda på att det var ikväll
ska runka till blondiner ikväll brukar vanligtvis göra det åt lägre raser
he se
Bög här.
Puss på er.
Inte bögigare än att breva i bögtråden
Vad ska du runka till user?
Svensk kultur är Strindberg, Heidenstam, Fröding, Böök. Det är Carl Larsson och Dardel. Det är Stenhammar och Wilhelm Petterson-Berger. Det är skogen om våren, regnet mot markisen om midsommar. Det är lukten av saltvatten på solbränd hud ute i havsbandet på västkusten. Det är ett pass på älgjakten, limpsmörgås med stekt ägg och kaffe i termosen. Det är Bellman och Taube och alla kring bordet sjunger med. Det är sill och potatis, kräftor och falukorv. Det är ett hederligt handslag, ett hållet ord. Det är att ta saker i tur och ordning, att göra rätt för sig. Det är att knulla en gudomligt vacker kvinna på en filt i ljungen och med fåglarnas sång som ackompanjemang. Det är att hjälpa sina grannar och hålla ihop i arbetslaget. Att komma i tid, att göra sitt. Det är att höja ett spetsigt glas, se sin kamrat djupt i ögonen, säga "skål", knycka bak huvudet med en snärt och skicka ner en iskall tapp av OP eller Skåne i halsen. Det är vinterbad och bastu. Det är den där hinnan av svagt grönt på träden just i lövsprickningen. Det är en sväng med ekan på sjön, sätta nät eller pilka torsk. Frösöblomster, Änglamark, Kostervals och Östermalm. Det är Högvakten och Slottet och "Stolta Stad!". Det är en sväng på snöskotern utanför Pajala och en plankstek på Mommas i Kiruna.
Det är Pär Lagerqvist, Sven Stolpe, Elsa Beskow, Herbert Tingsten, Rune Moberg, Carl-Johan Vallgren och Selma Lagerlöf. Det är bandy på uterink och fotbollsmatch på Stadion. Det är Wasaskeppet, Riddarholmen och Gamla Stan där stormaktstidens grundstenar fortfarande syns. Det är en järnåldersgrav i Skåne och dalkarlarnas kyrkorodd. Det är Botaniska Trädgården och Feskekörka och käka gott i Göteborg. Valborgsmässoafton med bål och sång... Jag har säkert glömt tusentals fragment i den väv jag känner som svensk kultur och jag lever och andas den varje dag.
Ni som tvivlar på dess existens kan fara åt helvete! Flytta härifrån med en gång! Detta är SVERIGE och det är stort!!!
Lesbiska vuxna kvinnor är f1 kringerande. Metropola använder sin sexualitet som en tuppkam för att sticka ut från mängden.
De självdör och jobbar åt någon semit under tiden.
>dkn fick denna i julklapp av en vän
>dkn ingen stuga på landet, en blond fv och fem barn
Äter lakritskarameller.
helvete vad ballt
det är en modern kopia och inte ett original dock gissar jag?
Funderade på att köpa en sån till en vän på militariamässan.
test
Varför är hela jävla brädet fullt av bögspam?
breva stormjagjag
sant, att se en kvinna kyssa en annan kvinna är som att se en hund gå med en annan hund i koppel, man ser att något är fel
Så detta är den svenska kulturen jag hört talas om så mycket
Nu jävlar blir det värnplikt för samtliga i tråden, börja träna user!
aftonbladet.se
can I just take a plane to stockholm and stay and like get a job in a kitchen? I know it wouldn't be a legit work visa situation but I wouldn't mind making a low wage just enough to have a room in an apartment with some swede bros.
en invasion av discordtransor som försöker omvända folk till att bli bögar
det började på r9k och har totalt tagit över det brädet
Japp det är en replika, en orginal går nog på en bra slant
Mommas var oironiskt bästa stället att hänga på i Kiruna för några år sedan, drack alltid öl där.
haha nä för jag är snart 30 och har inte gjort lumpen
vem /förlorad generation/ här?
påbörjar grundutbildningen till våren och kommer tjänstgöra 11 månader favä :)
>Hänga i tråden
>inte underårig jonte
You can get a construction job and live with dirty drunk sl*vs illegaly in some industry building not equipped with proper living facilities.
musen måste vara i 40 eller 50-klippet nu va?
hur många tror ni det kommer dyka upp på träffen i februari?
test
Du kan teoretiskt komma hit på ett turistvisum och sen aldrig åka hem. Men ingen svensk vill bo med ett äcklig femtiosexprocentigt kreatur så du får bo med skäggbarnen. Dumma luder.
>Gruppbefäl
Kul att höra user, var ska du göra din värnplikt?
100 negrer och araber jag ska kattfiska dit genom tinder
5 dampusar och 2 bögar
swedes rarely even talk to each other, if at all, and only in the most dire of situations. We will come to save you from the other refugees
>BLACKED
>56%
YOU CHOOSE!!11
finns väl en del på grindr också
>>gruppbefäl
tror du läste fel där
Enköping favä, blir en bit att åka men det stod mellan det och Karlskrona
vore oironsikt fett episkt
Missa mig med den där bögskiten
har fan ska man hinna läsa allt det där?
Bajserat
not for me. i live in a well regarded college town with good amenities and work in a kitchen with a mix of immigrants, working class, and youths with academic interests. do you not a similar thing there? its a fine enough life but it'd be nice to travel and have a bit of novelty, maybe settle down - just make things interesting in my life
Hmm, trodde bara det var GB som blev uttagna till 11 månaders utbildning numera, alla andra gör väl 9 månader?
Aja, har hört att maten på LedR är sådär, men annars ska det ju vara bra där.
Gjorde det fram till i somras och hade jättekul
hur seriös är du när du skriver detta favä
Genom att inte ha dyslexi user, det gick utan problem för mig
sorry i don't speak swedish but were i too find myself there id be very much interested, id rather integrate than be an emigre
Kul! Tänkte du fortsätta som anställd eller i Hemvärnet?
>dkn judar överallt
youtube.com
är anställd, och har inga andra alternativ
Stämmer träff med varje Abdi och Alireza jag hittar på Tinder. Om ni vill bögbreva i tråden kan ni bögbreva ivl med
you won't be able to make native friends or learn swedish here
Nepp, ville söka till gruppbefäl men fick för låg befälslämplighet av psykologen
Du kunde väl välja att inte ta anställning? Man kan ju inte tvinga någon att ta en anställning i Sverige?
Jahapp, då lärde man sig något nytt. Går ju alltid att bli det senare. Ingen bryr sig om vad psykologen sa när du väl har blivit anställd eller börjat i Hemvärnet.
jag har ingen civil utbildning och orkar inte med civila jobb
så det är mitt enda rimliga alternativ, och jag tycker om jobbet än så länge
får väl se...
>Gapa stort, user!
hade lite funderingar på att söka vidare efter lumpen senare, men vet inte än
för övrigt borde väl maten vara ungefär samma i alla regementen?
arbetar du i FM eller varifrån kommer denna kunskapen?
>dkn 25% julbonus plus övertid och annat över helgerna sen
RIK FÖR FAN!
I just told you the situation for illegal foreign workers, stay home if that's better.
är detta "FMcuckens" betydligt trevligare form, som han antar när det inte finns några potentiella femtekolonnare i tråden, eller är det någon annan?
nolifer...
om vi är några stycken som gör detta kan resultatet bli så overkligt roligt
idk swedes seem internationally minded and their are afghanis speaking swedish right now. don't take me to serious this is just a passing thought - im on clonopin and beers and i chose svierge because i had to cop snus as i had a bad cough atm.
i just want to talk
Firar jul utomlands sen i värmen bland blå hav och paraplydrinkar.
Finns en handfull personer i SvT som arbetar eller arbetat i FM
Aha, du menar så. Har inte ångrat det än heller.
Jo, jag är anställd sen ett par år sedan. Maten är ju ungefär densamma, men kockarna är tydligen inte så bra på att krydda där. Om du inte vet om du vill söka vidare sen eller inte så bör du gå med i Hemvärnet under tiden. Mycket lättare att komma tillbaka och få ett jobb i det militära om du är med där.
Det finns flera av oss. Jag är inte dunderautisten som spammar om Ryssland hela tiden.
hur skulle ni få det att påverka oss?
det hade stått några vilsna blattar där i en kvart innan de inser att det blivit kattfiskade, och då går de hem
gör det på grindr med transbögbilder
funderar oironsikt på att skaffa en burner phone för att göra det här, låter urkul
>bilden
fy fan vad jag älskar det citatet favä
är så jävla glad att jag blev antagen
Fuck off you fact resistent faggot stoner mutt mexican, the whole world hate Americans.
total jävla cringe
och hur skulle det påverka oss? du vet inte hur någon som ska på träffen ser ut
varför skulle du behöva en burner för det? bara att skaffa ett falskt konto på tinder/grindr ju
hmm i guess its more a north american thing where people can come and make it happen. im no open borders fool but i've worked with people from all over the world and as long as you keep politics out of it its easy to get along and respect others hustle and its interesting to hear their background
youtube.com
jag i video
Kul att höra user, enligt SCBs senaste undersökning så tycker mer än 70% av de tillfrågade att vi ska göra hårt militärt motstånd om någon angriper oss, oavsett om det innebär stora förluster för oss och om utgången är oviss.
Här är en liknande från 60-talet
lägger till denna i min crinschmapp
t. nekad av psykologen
varför fan ska vi försvara sverige?
staten kan ju inte ens stänga sina jävla gränser
är väl inget olagligt med att lura en blatte till någon plats, vad en grupp på 100 arabaer, somalier, bögar och annat råkar gör med varandra sedan blir väl svårt att juridiskt sätta på dig
Du försvarar inte staten. Du försvarar våran rätt att ens ha en stat. Utan försvar så kommer ju vi själva absolut inte få styra någonting över landet, och absolut inte vår egen gränspolitik.
min puls gick upp i taket när jag var hos psykologen
han frågade om jag hade några vänner av annan bakgrund och jag sade namnen på två klasskamrater som var invandrare
halvvägs in i meningen insåg jag att jag hade glömt den enes efternamn
klarade mig dock med en femma
Har han förträngt sin egen historia?
Klart samhället kollar upp en mördare som drar sig undan samhället och tangerar nazistkretsar och tipsar om hur man köper och förvarar ammunition...
>(((De))) är verkligen totalitära
Se från ett externt perspektiv.
>Du försvarar inte staten. Du försvarar våran rätt att ens ha en stat. Utan försvar så kommer ju vi själva absolut inte få styra någonting över landet, och absolut inte vår egen gränspolitik.
frågorna nästa gång blir väl om man sugit niggerkuk
...vilket majoriteten av befolkningen röstade för
visserligen var en del som röstade för det något felinformerade av tidningarna, dock
De bryr sig egentligen inte vad du svarar på frågorna så mycket, utan snarare om du lätt blir stressad, hur du är att prata med och om du kommer fungera bra i situationer där det är svårt att svara konkret på någonting.
Ännu en födelsedag ensam med billigt rödtjut och julöl.
2019 ska det fan bli ändringar....