1. Your massive meaty pouch
2. Your opinion on Iceland being reunited with Norway as our 20th county? Should it happen?
Norway
Yes, it will be just like in 1262, hyll seier
1. Your massive meaty pouch
2. Your opinion on Iceland being reunited with Norway as our 20th county? Should it happen?
Norway
Yes, it will be just like in 1262, hyll seier
I support this but only if Norway gets annexed by Sweden
Why do g*rms always ruin the fun?
give me (you)s, you fucking oilnigger, i am keeping your shitty thread alive
why is it so hard to play along for g*rms
good lord
Based, based and dear I say it, based (and redpilled)
sounds based
It's Danish, you filth.
Hell seger.
@hunGAYrian
Iceland was Norwegian first, in 1262. Then the danes stole it, obviously, because that's what danes do.
Hell FUCKING seger, kamerat!
No, absolutely not! We'd ruin their language and distinctiveness due to convience and laziness, just as we're doing today with Nynorsk.
KYS nigger
No, I support all secessionist movements. Fuck centralization. If there are any secessionist movements in Norge, I'd support them
I support if only as a potential reason to send all of Norwegian's black bulls over there to turn Iceland into the land of KARA BOGA.
Every icelandic female should be impregnated by based black bulls.
This. The wombs of wh*Toid icelanders needs to be fertilized by black Norwegian bvlls
Those beheaded girls were both danish as evident by her l*Ght colour.
I don't think he means Norwegians
fy faen, du er krinsj
@99099908
Since its only nordic country without being led by some filthy m*narch, no
Turn into a republic and then we can talk
@99099944
Cope more wh*Toid, truth is Norwegians are BLACK
t. Dane in denial
Kjeftin din, eg er faen meg ikkje frå östlandet. Gå og sug pekken til öyquislingine, jævla neger
All germanic countries should united under the german banner
>öyquislingene
Slik behandler man ikke våre öybrödre i vest! Skam på deg og skam på Hårfagre.
Hårfagre var ein OKSE som gjorde oss ein teneste ved å skilje ut dei svake frå landet. HELL NOREG, HELL HÅRFAGRE, HELL SEGER
Deal
Hårfagre var en jævla landsforræder som drev den störste norske diasporaen noensinne (%-vis) ut av landet, permanent. De flyktet langt over havet til Island og Færöyene hvor deres etterkommere lever den dag idag heller enn å bo i Norge.
Spytter på deg og spytter på Hårfagre
>b*kmål
Hårfagre var OKSEN som skapa Noreg, jævla homo, eg gir faen i kva rumpesåra negerunga som deg og öyjödar meine om BASERTE HÅRFAGRE, ein helt, eit modig og rettskaffen mannfolk.
Hårfagre var bare tilfeldigvis den mest militært suksessfulle småkongen på den tiden, og han vant tilfeldigvis det siste slaget ved Harfsfjord som gjorde at han kunne grunnlegge det samlede Kongeriket Norge.
Som person og som konge var han en av de verste kongene Norge noensinne har hatt, etter Håkon VI.
Hvis du pröver å fortelle meg at et alternativt scenario hvor Islendingene og Færöyværingene IKKE hadde flyktet fra Norge ikke hadde vært 50x bedre enn det Norge vi lever i idag, så er du så jævlig langt ute på villspor at jeg ikke har ord en gang.
yes, do it
Free Catalonia
Make Iceland part of Norway
Free Åland
Free Samiland
>Free Samiland
No Pekka my brother that is a bad idea
t. Hans Christian Jensen, dansk turist...
>jeg er dansk fordi jeg ikke syntes at den daværende norske kongens idioti som förte til at 30% av Norges befolkning flyktet vestover til noen öde öyer over 1000 år siden er en bra ting
Ok. Lev videre du i dine fantasier, så får vi voksne faktisk pröve å forbedre verden
Forövrig er jeg fra Bergen, ikke östlandet.
What would change
Iceland would have economic security for once.
They would also come home to daddy after around 1100 years of running away from home.
>Eg elskar å suge pekken til ein gjeng av sjölvhatandes nordmenn i benekting og skrive på dansk og eg hatar Noregs fyrste konge som sikra Noregs dominans for tida fordi nokon negerunga 1000 år sida ikkje likar skatt
Heng deg
Berre ein austlendings-globalist ville besudla eigenarten til Island med å presse dei identitetslause styresmaktene våre på dei.
Island må vi behalde til det hove å ha ein nordisk renessanse når globalismen gir oss ein nasjonal identitetskrise, og då er det instrumentelt med eit godt bevart Island!
Island er norsk leire, einskildt som
Only if Norway takes back Greenland and Newfoundland. While we’re at, why don’t we partition the rest of Canada
Based
Islândia é Portugal
If Iceland overwhelmingly supports it than so I do. Norway seems fit to lead
*denmark
I agree, Denmark should be annexed by Sweden