/norgetråden/

Julefredutgaven
Forrige:

Attached: jul.jpg (1000x857, 362K)

>han flippet ikke bildet så nissehatten hadde passet Harald
Typisk

Jeg hadde så mye tro en gang i tiden.Jeg var så naiv. så synd at jeg har mistet det.

Er det lov å påpeke at vi har en ganske attraktiv prinsesse?

Attached: 1542198655392.jpg (754x446, 43K)

Det er faktisk ikke lov.

Attached: file.png (767x625, 23K)

Hvilken lov strider det imot, kjære konstabel? Jeg ville naturligvis ikke hatt seksuelt samkvem med henne for 21. januar 2020.

forelska i sosteren min
julen er alltid jævlig

yikes

Attached: 1515686527432.png (539x518, 336K)

En natt for å være forvirra
En natt for å ǿke sannhet
Vi hadde et lǿfte gitt
4 kvelder
og så borte vekk
Begge under påvirkning
Vi hadde guddommelig påvirkning
Å vite hva man skal si
Sinnet er et barberblad
Å kalle på hender fra oven
Ville ikke vært bra nok
For meg, nei

Hvordan får man seg en gv gutta?

Hun er 14 år, «attraktiv» er ikke ordet jeg ville brukt.
Jævla pedo

h-hei

I hans forsvar er han teknisk sett ikke en pedofil

Den må du nesten forklare. Jenta er godt under seksuell lavalder.

Bokstavelig talt gå til en homsebar. Hvis du ser etter noe litt mer ordentlig får du pröve Grindr eller noe piss.

t. ble antastet imens jeg var sörpe dritings av en homo fra Iran

Pedofili bestemmes ikke utifra seksuell lavalder, men fysisk modenhet.

Hun er godt over pedofilgrensa. user er hebefil.

Eg må drite

HVEM FAEN ER DET DU KALLER PEDO? LÆR DEG Å KLIKKE RIKTIG DIN JÆVLA IDIOOOOT

Fysisk modenhet? Hun er jo bare en unge? Kunne dere seriost pult henne?

Pedofili = tiltrukket av personer som enda ikke har begynt med puberteten

Ingrid er bare 2 år under den seksuelle lavalder og kom i puberteten for lenge siden. Ikke at jenter som er 16 er helt ferdig med puberteten til å begynne med.

Ro ned ballene litt og pust med magen

Er du sot?
>gå ut
user..

Hun er ikke en unge, men ungdom. Stor forskjell. Og ja, jeg kunne pult henne hvis det var lovlig. Det er jo faktisk lovlig å pule 14-åringer i andre land. Mener du at de som gjor det i disse landene gjor noe galt?

>jeg vil ha en kjæreste men jeg vil ikke tre utenfor huset mitt

>t. ble antastet imens jeg var sörpe dritings av en homo fra Iran
lol

det lurer jeg også på...

HER SITTER JEG Å IRRITERER MEG OVER EN INKOMPETENT TRÅDSTARTER SOM ODELEGGER JULEN MIN VED Å KASTE BORT EN GYLDEN SJANSE FOR Å FÅ EN NISSELUE PÅ HARALD OGSÅ KOMMER DU TIL MIN DORSTOKK OG KALLER MEG PEDO FOR ABSOLUTT INGEN ANNEN GRUNN ENN AT DU KLARTE Å TRYKKE PÅ FEIL BREV?
GOD JUL DIN JÆVLA GLEDESDREPER

Attached: GLOMPFH.jpg (538x445, 73K)

Vel, overdrev vel litt men det å gå på homsebar alene, urionisk, hores mindre morsomt ut en å dra på en solotur til Marokko.

>naboen har kjopt seg bil med JV-registrering
>hver gang jeg ser den er en påminnelse om at jeg ikke har jv

Attached: 1544365947560.jpg (653x523, 124K)

Absolutt. En 14 åring har ikke utvikla hjernen nok til å ta sånne valg engang. Tenk tilbake på når du var 14 år selv. Hvor mye idiotisk gjorde du ikke når du var på den alderen som du angrer på idag? Syns det er fuckings disgusting at du kunne pult en 14 åring som såvidt har hår på musa og inteteksisterende bryst.
Nok hebefili for idag. Have fun you retards, I’m out

nei jeg er ikke sot
er faktisk litt stygg
ok ganske stygg...

Har vært en koselig julaften her gutta. Var med familien og fikk fine gaver som jeg hadde lyst på, og ga også bort mye fint. Gidder ikke breve en lang liste over alt som ble gitt og fått, da kommer bare en av rikmannssǿnnene og mobber meg for å komme fra et ubemidlet hjem, og det gidder jeg ikke på en dag som denne. Legger meg nå, ville bare ǿnske vennene mine i tråden en fortsatt god jul :)

Attached: comfy winter.jpg (720x462, 56K)

tipper du er ganske kjekk jeg

Satan så det ikke for nå, been a long day. Sorry at jeg trykka feil user. Var ikke meninge å kalle DEG pedofil. Håper vi kan legge denne tragedien bak oss og tre inn i det nye året som de to gode vennene vi alltid har vært. Elsker deg.

Det eneste idiotiske jeg angrer på at jeg gjorde som 14-åring var å bare være hjemme og spille playstation og henge med kompiser i stedet for å gå på klubber og juleball med potensiale for å oppleve ung kjærlighet.

Skjerp deg nå user, du er sikkert helt greit

Du skriver som om du nettopp kom fra r/norge. Vær så snill å hold deg utenfor.

slutt a...

>bor på karmoy
>firmaet som tar seg av det kommunale heter karmoy hage og vedlikehold
>hver dag blir jeg påminnet om at jeg er khv

Attached: images.jpg (228x221, 7K)

>fuckings disgusting

Attached: 1463236830196.jpg (315x318, 26K)

>been a long day

Det var da fælt da. Nå MÅ dere kutte ut!

Attached: 1484252155513.jpg (400x384, 48K)

kutte inn

Fikk kjempefine gaver og jeg er veldig fornoyd.

Sieg heil og god jul!

Attached: images(3).jpg (275x183, 14K)

392 dager igjen til hun fyller 16

>singel dag
>svart uke
>svart fredag
>cyber mandag
>romjulssalg
>nyttårssalg
begynner å bli litt vel mye på under 60 dager. vi koker kloden

vi koker min venn

Attached: C284AC07-CA39-4482-9F5E-F8414AB00199.jpg (970x1024, 207K)

Har da oppdatert selvmordsbrevet mitt

nei dett får du ikke lov til

uansett hva som er galt, ikke glem at du må aldri gi opp. du löser ingen problemer med å drepe deg selv, kun jöder som tror at du kommer til himmelen med å ta selvmord (Yehowah/Yahweh skal tilgi alle dine synder og alt det der)

Attached: TCGCipher_Faye_01~2.jpg (596x771, 155K)

>Selv förste juledag snakker han om jöder

De må nesten passe på nå, siden Norgetråden skal være helt jode og negerfri i 2019.

Kan du breve det, om så med personlig informasjon sensurert? Jeg er alltid glad for inspirasjon, og gir gjerne konstruktiv kritikk om du vil ha det.

Jeg har et selvmordsbrev jeg gjerne vil ha konstruktiv kritikk på om du fortsatt er våken

Brev det bare du, jeg blir værende her ennå en stund.

Kjære mamma og pappa, (sosken) og (sosken)

Æ e så takknemlig for alt dåkker har gjort for mæ. Dåkker har alltid stotta mæ og gjort det dåkker kan for å hjelp mæ. Det e æ evig takknemlig for. Ingen av dåkker må fol at dåkker har gjort nå feil, eller ikke gjort nok. Når æ skriv det her tenke æ på alle gode stundan vi har hadd sammen, alle gangan vi har flirt og hadd det artig. Æ veit æ har vært et slit, spesielt for mamma og pappa, opp gjennom åran. Æ har vært vanskelig, gjort dumme valg, sagt my stygt og generelt vært trasig. Men dåkker har likevel holdt ut med mæ og stotta mæ, hver eneste gang. Ord kan ikke beskriv korr takknemlig æ e. Dåkker e fantastisk, alle fire. Æ e så stolt av å vær en del av den her familien. Dåkker jobbe hardt og står på, æ sjer opp te dåkker alle. Dessverre e æ ikke helt sånn sjol. Æ har alltid folt mæ som det svarte fåret og det e jo min egen feil. Æ har vanskelig for å jobb mot et langsiktig mål, sjer ingen framtid og har ingen dromma. Æ e klar for å forlat verdenen her. Har gleda mæ te den her dagen leng. Værsåsnill ikke sorg over doden min. Alle ska do en dag og det e mitt eget valg å kanskje do litt tidligere enn æ kunna gjort. No har æ fått mott ulva på nært hold som alltid har vært min storste drom, æ har ridd masse og æ har levd mine siste daga fullt ut. Æ har gjort alt æ har lyst te å gjor og gitt totalt faen, livet mitt e komplett. Æ kunna onsk æ kunna gitt dåkker en spesifikk grunn på koffor æ har tatt det her valget, men æ har egentlig ingen. Begeret rant over for mæ når æ ikke fikk drept (anonym som har odelagt livet mitt). Æ har vært gjennom veldig my som ei 20 år gammel jente ikke skulla vært, æ har mange vonde minna og my sinne inni mæ. Depresjonen og angsten min bli bare verre og verre.

>skriver på dialekt

Æ syns æ har vært gjennom nok no. Samtidig som æ har opplevd my dritt, har æ virkelig mott nånn av dem beste personan i verden som æ elske av hele mitt hjerte. En stor takk te (venninne) for å ALLTID ha vært der og stilt opp for mæ, samma faen. Hvis du les det her (venninne), vit at æ elske dæ. Du e en fantastisk person, med sterk personlighet, som har hjulpe mæ mer enn nånn andre. Du e helt spesiell. Alle gangan du har stilt opp, du har alltid tatt telefonen, alltid mott mæ når æ har trengt dæ.

Æ har ikke ord. Har så uendelig mange gode minna med dæ. Du fortjene alt godt her i verden. Æ sjer opp te dæ. Vil også takk (kompis) for å ha tatt vare på mæ og alltid sluppe mæ inn i leiligheten uansett koss tid på dognet. Han har vært der for mæ, gitt mæ mange gode råd og trosta mæ når æ har trengt det.

Mitt siste onske e at (sang) bli spilt i begravelsen. Håape at det onsket kan bli oppfylt selv om dåkker kanskje ikke syns den passe. Det e veldig viktig for mæ og det e trossalt mitt siste onske. Håpe det bli respektert. Æ vil ha en åpen begravelse så dem som onske å kom får muligheten te det. Værsåsnill å informer dem som e nevnt nederst i brevet om begravelsen.
Det e kun to persona æ nekte adgang, og det e (navn) og (navn). Håpe begge to dor og brenn i helvette i evig tid.

Ring (psykologen min) og si at han har gjort en fantastisk jobb som æ sett enormt stor pris på. Han e utrolig dyktig, profesjonell, ydmyk og snill. Han tar opp relevante tema og e tvers gjennom et herlig menneske som æ alltid har gleda mæ te å mot. Æ holdt ut te idag for å mot han én siste gang. Stor applaus te han. Værsåsnill å les det her te han, han fortjene å hor det.

Æ samtykke te at kroppen min bli brukt te forskning, men æ vil ikke doner blod eller organa i frykt for å redd livet te en dyremishandler. Hvis kroppen min ikke bli brukt te forskning vil æ begraves med klærn, smykkan og alt anna æ har på mæ, også det i lomman. Legg den hvite silkeposen som ligg på stuebordet i grava med mæ. Den innholde fullt av ting med veldig hoy sentimental verdi for mæ.

Pin- og simkoden te telefonen min e (****). Feel free te å sje gjennom bilda og meldinga hvis dåkker fole for det.
Koden te nettbanken, engangskoden og bankkortet mitt e (****) og passordet mitt e (********).

Håpe dåkker kan lever dem siste tingan i leiligheten min. Det står navn på alt.

Vi sees i himmelen folkens, eller kanskje helvette, vi får sje hehe. Takk for alt.

(Diverse navn og tlf nr til relevante og nevnte personer)

Der, endelig ferdig. Der er hele brevet. Og ja, det er skrevet på dialekt fordi jeg ville gjore det mer personlig, veit at trondersk er dritstygt men det får bare være.

>trondere som tar livet av seg
bra.

Hvorfor hater du på tröndere?

>Æ har vært gjennom veldig my som ei 20 år gammel jente ikke skulla vært,
er du sånn transe eller

Nei forfaen, er fodt jente

hvorfor har du ikke bare en gv (jeg stiller opp som frivelig)

Her har du mye bra. Det å skrive på dialekt gir det et veldig fint og personlig preg. Du gjor en veldig fin jobb med å minnes alt det gode som har hendt deg. Det eneste som slår meg som litt pussig er dette:
>Begeret rant over for mæ når æ ikke fikk drept (anonym som har odelagt livet mitt).
Er dette noe de etterlatte vet noe om? Hvis ikke, kan det være greit å skrive mer utfyllende om det. Ikke vær vulgær, men få fram hvordan livet ditt ble odelagt og hvordan du kom fram til at drap var det eneste som kunne bote på det.

Kan jeg sporre hvilken sang? Ikke av noen grunn relevant, bare nysgjerrig.
Hvorfor vil du nekte disse to personene adgang? Igjen, hvis de etterlatte ikke vet noe, bor du forklare det.
Re: samtykke til forskning er det vel greit nok, men jeg ville ha omformulert det til "onsker" hvis det er det du vil. Om du vil at de etterlatte skal få valget, så spesifiser gjerne det, og så kan du nevne at du har tenkt på at det ville være greit å kunne gjore nytte for seg i doden ved å donere kroppen til forskning.
Selv om du ikke vil donere blod eller organer,tåler det å nevnes for de som vil det: Et selvmordsbrev er ikke bindende, og om du vil donere, må du registrere deg som donor. Tenk i så fall på at kroppen må være så lite skadd og så fersk som mulig.
Det er fint av deg å legge igjen kode til telefon (hva med datamaskin?), men vær klar over at det kan bli tatt beslag i av politiet som bevis i en etterforskning. Om du har noe der du ikke vil vise til andre enn de etterlatte, bor du tenke deg om.
Det viser jo også refleksjon at du har tatt med koden til nettbank og bankkort, selv om dette vil utleveres til din nærmeste etterlatte når politiet er ferdige med sitt.
Har du noen eiendeler du vil at skal gå til noen bestemte, bor du også ta dette med. Ideelt sett burde du ha skrevet et testamente, men arv fordeles vel ganske greit selv om du ikke gjor det.

Da kan du vel egentlig bare krysse av sudokuen, eller er du nasse?

Alt hva jenter gjor for oppmerksomhet hva?

Takk for meget utfyllende svar. Skal definitivt endre ordvalg flere steder i brevet. Den personen som har odelagt livet mitt vet familien hele historien om. De vet også at jeg provde å ta livet av han. Foler liksom at det er meg eller han. Og det ble jo ikke han, så nå takker jeg for meg snart. Trenger noen uker til for å gjore diverse men ellers er jeg good to go.
Sangen må jeg dessverre holde privat da det er litt for personlig for meg.

Den er god du, jeg er bare glad for å kunne hjelpe til. Lykke til!

Man har virkelig fortjent hvitridder-statusen når man hjelper en jente med selvmordsbrevet sitt

Vær nå ikke sånn, alle som vil skal få hjelp med alt selvmordsrelatert de måtte lure på.

synd at Sandnesmorderen ikke brevet her fåvæ