hvor fanden er tråden-udgaven
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
dr.dk
twitter.com
endelig
Hobitten Frodo Sækker er en lidt sky, fredselskende person, som arver en mystisk guldring af sin onkel Bilbo. Det viser sig, at ringen har magiske evner, og den, der er i besiddelse af den, kan regere verden. Det ved den onde troldmand Saruman, der ikke viger tilbage for nogen eller noget i sin bestræbelse på at få fingre i ringen. En gruppe vise mænd beslutter, at det eneste håb for en fredelig verden er at destruere ringen. Derfor sætter Frodo og hans hobitvenner ud på en farlig færd for at fuldfore denne mission. Menneskehedens frihed ligger nu i deres små hænder.
Programinformation
Original title: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Sendetider
25. dec. 2018: 20:00 - 23:45 på TV3
jeg står sent op.
det er nok en turbonormie, som plejer at lave tråden, og sådan en har jo ikke tid til det i disse dage.
>TV3
ah ja det er så dejligt med reklamer.
Ringenes Herre er bedre end Star Wars
Har i bosser fået nogle gode julegaver og dejlig julemad?
Alt er bedre end Star Wars.
hvem faen spurgte om din mening
det er mig der har lavet tråden
har i haft en god jul, venner?
havde tommermænd. tror min soster er ved at være træt af, at jeg altid er træt når jeg er på besog
nå okay
Hvad laver danskere den 25. og 26. desember?
Slår mave og plejer tommermænd.
>Hvad laver danskere den 25
Slapper af.
>26. desember?
Julefrokost med hele min familie.
Jah, har dog det samme problem.
Teir hygga seg viđ gullol
>Slår mave
hvad betyder det?
sker intet 25.? Vi har familje middag 25.. Og 26. er det kun druk.
sidder ved computeren
Allahu Akbar
Haldi tađ merkir okkurt sum at lata matúrin sjúnka
okey.
Ert tú fullur ella útlendingur?
ok
Merry Christmas
Uppvaksin í DK og lært Foroyskt sjálvur
OK, tað er flott.
Vaks sjálvur upp í dk inntil eg var 10. Heldigvís tosaðu foreldrini altíð foroyskt við meg, so eg havi altíð duga málið.
Takki fyri
Fluttu niđur tá iđ eg var 5 og er har enn 20 ár seiđnni. Sikke noget lort
Ongantíð ov seint at koma heim aftur.
har lige været ude og gå en lang tur, der er godt nok mange familier ude og gå i dag
Nei gongur ikki, blivin oguliga fordanskađir
Föroyar sokkar, Danmark rular.
jeg har stadig ikke fået min lille drengekæreste endnu, drenge
hvordan er det fair?
tú skalt bara stongast inni hjá ommu og abbanum á bygd, so skalt tú nokk læra at verða foroyingur aftur.
har tekur tú feil.
Har du gjort noget for at få en?
(klagen i danmarkstråden tæller ikke som at gore noget)
>klagen i danmarkstråden tæller ikke som at gore noget
nej... :(
Heller ikke mig, julemanden kan sense sig ud til Lars Tyndskids Mark
Er stongt inni í Kvívik viđ ommu mín. Hevur nógv hug til at bara ándast
fert tú til Havnar í morgin?
Nei, planurin er at fara í Etika hósdagin og einkiđ annađ
ársins næst storsti ballingar dagur í morgin. Öll fara at verða skít.
Ja hevur bara ikki hug at genga í havn einsamoll og skít
Tað er tað góða. Ganga skít og möta vinum og kenningum.
Trupulleikin er so at eg er uppvaksin í DK so eg kenni einkum
Daneses
fik de horetelefoner jeg onskede mig
men den ene orekop er los i det, og orepuden falder også nemt af
så den må sendes tilbage igen
Who are you and who's that Thor
Ov du, kan væl bare skifte til nogle nye kan de ikke?
jo, bestilte også nogle nye orepuder fra en anden hjemmeside, men da jeg lagde mærke til at selve orekoppen også var los i forehold til den venstre orekop, så ville jeg hellere få dem ombyttet til et nyt par.
Når man får noget dyrt skal det jo også være i god stand.
99230970
nu har jeg altså givet dig nok (Du)er, du får ikke flere
99231702
why do you think I care? I'm here to open Daneseseus eyes
her er at (du)
god jul
hej ven
går det godt i Rusland?
We don’t celebrate it, but I’ll wish you happy holidays, maybe you’ll motivated to stop being a dummy
It’s alright
why no christmas in russia
>We don’t celebrate it
is that why you guys are so angry all the time and want to hack everything
why are you always so rude?
jeg vil gerne knalde med russiskeanon
Orthodox Christmas is in January and we don’t celebrate it that much, only the most religious people do. Our main holiday is New Years Eve.
No, we too get those sales and stuff, it’s just not official holidays, and you don’t get days off.
I’m extremely polite you dummy.
I wouldn’t recommend that
nu kommer der snart ringene herre
hvis du downloader den nu, så behover du ikke vente
jeg har ikke netfis
>han tror at download er det samme som stream
zoomer spottet
det er hygge at se den i kassen
cute anime girl
>mormor dode i går aftes
>det eneste vi havde at sige om det var, at det var typisk hende at skulle prove at putte en pind i hjulet på hyggen ved at do lige præcist på juleaftensdag
>lillesoster er folelsesmæssigt rort, men det er kun fordi hun ikke egentlig kendte sin mormor og nok også er forvirret over hvorfor resten af os grinte over dodsfaldet
Dejlig familie
Håber I også har haft en god juleaften og forste juledag, venner
havde hun været træls over en længere periode?
Hun havde været træls siden altid
min stillede heldigvis træskoene et par uger for jul, men jeg synes snart det værste er sådan et one-two punch der kommer af det
forst skal man håndtere selve begivenheden, men derefter kommer der jo alt planlægning af begravelse, udsyngning (hvis dod på hospice), korsel i rustvogn, evt. arv (hvis man ikke er en fattigrov som min var), opsigelse af lejemål/salg af bolig, oprydning af bolig, der er tusinde ting der skal sættes i gang
det er kompliceret at do
nu er det hyggetid
Det bliver sgu kun min mor, der har noget med det at gore og hun vil også have så lidt som muligt med det at gore så ved ikke hvor meget min gren af familien overhovedet kommer til at skulle indblandes. Mine sostre og jeg kommer i hvert fald ikke til begravelsen og vil ikke blive overrasket hvis min mor ikke deltager i den heller
Det er ret surrealistisk når det er en led satan, der går bort
viggo > mads
>Troels Klovedal boede i lobet af 1970’erne i forskellige kollektiver og "fik erfaringer og selvtillid, som har betydet meget for mig", som han selv beskrev tiden. Et af kollektiverne var Maos Lyst, der stadig eksisterer den dag i dag i Hellerup nord for Kobenhavn. Her boede han blandt andet sammen med Ebbe Klovedal Reich og andre kreative mennesker, og det var her, han skiftede sit efternavn ud med Klovedal ligesom de andre i fællesskabet. Navnet tog de fra Tolkiens eventyr ’Ringenes Herre’, hvor Klovedal er navnet på elverhojborgen.
dr.dk
Hvad gjorde hende til en led satan?
>TV3
Amen for helvede anonsen, hent den og smid den på TV'et så du undgår reklamer.
Nej. Han er ikke dansk.
Aner det ikke, men jeg er en sod dreng og jeg er ved at få min egen sod drenge kæreste
AAA
Det er trist, nu er der to sode drenge færrere tilbage til dig. Undskyld for at odelægge hyggen
Lyder som snyd og bedrageri
DET ER IKKE FUCKING FAIR
Den er rigtig nok
Bare rolig, da vi begge er modtagere så holder det nok ikke længe med kun kys og kram
>vi er begge modtagere
OG IKKE NOK MED DET ER TO SODE DRENGE, SÅ ER DET OGSÅ TO SODE MODTAGERE, user NU STOPPER DU ALTSÅ
F
Sker der overhovedet noget med to modtagere?
Ej det må du undskylde, kan jeg gore det godt igen?
f
min bror, min kaptajn, min konge
ja
fellowship er så god en film at den sagtens kan stå alene
Tror du at du kan klare to?
nej det tror jeg altså ikke user, er mest til 1+1 forhold, kun hvis i er ekstra sode
nat
Godnat
de er begge lort
When I was a small child I used to hate Denmark vigorously since Denmark (proper) is a smaller country but has a higher population. The reason for this was because my brain operated on the notion more land=more people and seeing Denmark not following the pattern in my little book about European countries made me really mad.
But today I can proudly say that Danmark and Norway are my favourite Scandinavian countries and Svenskjävel can go fuck itself after it gives Scania back.
>Denmark (proper) is a smaller country but has a higher population
than Croatia*
hello croatia
Hej. The girl I like was in Copenhagen recently. Wish I went with her.
i was in copenhagen once
it was awful
too many non whites and weed heads
hope your girl is worth your time
been to croatia twice.
absolutely beautiful country. exceeded my expectations, that's for sure.
how was your christmas?
She is really good looking and overall nice girl smart and religious but yeah she isn't worth my time. She's taken.
I am glad you enjoyed even though I hate tourists. Do tell me though where is that picture taken. I don't recognise that place but I have a feeling it is in Istria.
My Christmas was fine. Spend it traditional Croatian way.
nej, du tager fejl.
>I hate tourists
yeah, got the impression that that's the general attitude. my family and i spent most of the time at sea or in harbors, so we didn't get too familiar with the population, however.
can't help you with the location of the picture, sorry. there were many places with similar beautiful sunsets and towers. i'm pretty sure we were never that far up north, though.