MOBA och resten av det köret är för 12-åriga ADHD barn, slut på diskussion.
Sverigetråden - Dalkarlarnas upplaga
Är du i tråden hela tiden???
(Det är jag också)
Känner mig helt fantastisk just nu men så fort jag möter någon från mycket högre rank än mig så kommer jag åka på spö :(
Fast så hemskt är det inte med lite chips.
>dkn vet inte vad MOBA är
MOBA kräver ju att man fokuserar på ett projekt i upp till 50 minuter på en gång
ADHD barn skulle aldrig klara av det
Det börjar med en påse chips på julen, sen börjar du med våfflor på våffeldagen, bullar på bulldagen. Sen så småningom börjar du med att äta godis varje helg och sen kommer det till punkten där du dricker coca cola.. PÅ EN VARDAG!
Se upp för chips!
Tänk att RTSare fortfarande är så här bittra över att det inte är den stora grejen längre.
Registerkontrollen är antagligen bara om man är straffad eller misstänkt av polisen.
De kan omöjligen kontrollera varje sökandes internethistorik och kommentarer de senaste åren.
Stimulans brukar ofta lindra ADHD, vet flera som bara satt hemma och spelade skiten för att inte slå sönder små barn i skolan.
ja, om man tydeligt kan se en person är en NMR jonte på ansigtsbog eller andet såklart, men att finde ut av vem nogen är på kanalen tager lang tid och jag tvivler på att han är på en fan säpo liste pga. kanalen