Uitgelachen worden omdat je nog steeds geen vd hebt -editie
/NEDERDRAAD/
Other urls found in this thread:
youtube.com
en.wikipedia.org
i.4cdn.org
youtube.com
nos.nl
youtube.com
twitter.com
geen vd hebben is een constante factor
ja maar je leeftijd niet.
Zijn er ook momenten dat het afneemt? Ik heb bijvoorbeeld op dit moment geen klachten omdat ik afleiding heb. En het kan zo omslaan, maar dan houdt ik me min of meer voor dat het wel weer over gaat en dat ik wel weer een moment bereik waarop ik weer het nut van dingen zie. Ik wil nog zoveel bereiken, al was het maar om mijn leven te vullen met ervaringen. Alleen dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik wil bewijzen dat ik wel iets waard ben, en dat als ik de kans krijg dat ik mij ook ontwikkel, en meer beteken in de wereld. En dat gun ik iedereen wel. Dus ik zou zeggen als je de kans hebt, ga dingen doen die je nieuwsgierig maken. Een taart bakken. Piano leren. Met je ouders praten over hun jeugd. In een boom klimmen. Naar de schietbaan. Dat zijn gewoon dingen die je kan doen op de wereld. Al lijkt het idee je nu misschien niet, geeft het je herinneringen waar je in donkere tijden mee doorheen kan.
Dwaas, ik ben een tijdheer tovenaar. Ik sta in connectie met al mijn voorouders die in mijn vlees huisvesten. Ik ben een tijdloze entiteit en ik zal lang na je sterfelijke bestaan nog op deze wereld heersen.
iedereen heeft serotonin reserves, als ik daar een klein deel van uitput, wat me tijdelijk een kleine afleiding kan nemen (wat me tijdens de afleiding al nerveus maakt want ik weet dat het onuitkombare terug zal komen), wordt het erger nadien, dus leef ik als een zombie die probeert om het gebalanceerd en saai mogelijk te houden
het gaat veel beter dan vroeger hoor, nu zijn het tenminste gewoon zelfmoordgevoelens zonder de waarschijnlijk 3 mentale ziektes die ik heb die ik kan "wegzetten" en kan leven als een zombie, ik accepteer gewoon dat ik wat pech heb gekregen door de chemicalien in mijn brein ofzo
en.wikipedia.org
dit is mijn droom
waarom is de west zo kk dom geworden?
i.4cdn.org
Ik neem genoegen met het feit dat het leven geen sprookje is, en dat ik af en toe momenten mag ervaren die mij weer hoop geven, waar ik kracht uit put, waardoor ik weer weet dat de toekomst nog onzeker is, en dat ik het wil ontdekken. Wat een luxe eigenlijk.
Wat je beschrijft met serotonine komt bij mij in fases. Ik kan een paar maanden heel gedisciplineerd leven en dat afwisselen met een paar maanden ongeremd hedonisme. Beide vormen van leven maken mij na verloop van tijd ongelukkig maar blijven me opnieuw energie geven wanneer het moment daar is. En ik sterf een soort ego dood voordat ik weer een ander patroon aanneem, dus ik ga dan vrij diep, de wanhoop nabij. Een gevolg van lage eigenwaarde denk ik dan door mijn fantastische jeugd. Maargoed, fijn even gesproken te hebben, het zet in ieder geval mijn eigen gedachten op een rij.
Academisch belang is maar voor een kleine minderheid relevant. Voor de rest is het meer om de bevolking niet terug in de middeleeuwen te sturen met een minimaal abstract begrip van hoe de maatschappij werkt.
>straight man
>sucking cock
>en user, waar is jouw vriendin?
Guten morgem meine kleine nederdraad freundes
Bij mij vroegen ze alleen hoe het mijn vriendin ging.
ik heb last van diarree
Ik zal nooit wakker worden naast mijn vd
How many non-brown people are here?
>ikdv
Ik weet hoe je een vd moet krijgen
MH17
Waarom heb je er dan niet een?
Ik ben saai en kom niet zelfverzekerd over
I'm the only white in this general
Hi
Moet je toch aan jezelf gaan werken
There is at least one turk who everybody larps as. Or maybe there is no turk.
Guys guys look I can speak dutch
Ik bik veen meen woom nee jik
Het is de schuld van de maatschappij dat ik een incel ben.
Hoe durf je te zeggen dat het aan mij ligt.
Wij pakken je wel als we in opstand komen.
Ik zou ook scheef praten als ik veen zou eten.
Wtf this is actual sentence in dutch ahahah
Tenzij jij lelijker dan de nacht ben, heb je het allemaal zelf veroorzaakt
NEE
Vrouwen willen alleen een 9+
Anders ben je te lelijk, snap dat dan.
ik werd wakker met een lege maag en buikpijn maar nu heb ik depressie en kan ik niet eten oetz
>Ik bik veen meen woom nee jik
Ik = I
bik = eat
veen = bog
meen = means
woom = woom (brand of bike)
nee = no
jik = jik (a name)
Maar ik ben hooguit een 6/10 en heb een 9/10 vd
Ontbijt toch maar even.
Slavisch is maximaal een 7/10
Svav bitches 10 000/10 compared to square jaws
Mijn vd is niet Slavisch
>klikt goed tussen mij en meisje hier
>op een gegeven moment drukt ze expliciet interesse in me uit, zowel voor iets fysiek als romantisch, maar wegens omstandigheden kon er toen niets gebeuren
>ik ben een sociale mongool (ik paal hier tenslotte) en de voorbije week verkloot ik de band tussen ons volledig, haar aantrekking tot mij is bijna volledig weg
>gisteren serieuze babbel gehad, lang verhaal kort: rejection
Kanker. Ik zou ontsnappen in alcohol maar ik heb me de nacht van maandag op dinsdag al letterlijk in slaap gedronken met een fles whiskey op mijn kamer en ik moet oppassen dat ik geen alcoholprobleem ontwikkel hier. Wat doen? Er is ondertussen nog een meisje van mijn universiteit in België waar ik regelmatig contact mee heb (zij zit in Peru op dezelfde manier dat ik hier terecht ben gekomen), hopelijk kan zij mijn gedachten wat afleiden. Of ik kan me overgeven aan de Dirk Donderlul levensstijl en gewoon willekeurige sletten hier neuken. Het lijkt me niet zo moeilijk, ik ben 'exotisch' hier en regelmatig hoor ik wel eens "hey handsome" of iets dergelijks, zowel overdag op straat als tijdens het uitgaan. Dat meisje dat me weigerde heeft een vriendin die vrijgezel is, misschien moet ik met haar beginnen. Maar dan is er geen terugweg meer en dan wordt ik het soort van douchebag dat ik normaliter op neerkijk.
Wat doen...
Slavs are a 0,0000000001/10 compared to superior Mongolian girls
t. naturalized "dutch"
I'm 100% Dutch, my family can be traced back to a farm in the 16th century.
My gf is 100% Mongolian and superior to Slavs
Ok sorry.
I am buryat therefore mongolian myself
I was just pretending russian because I want to be white
Ik heb geen idee, zoek een ander meisje?
En als je er niet permanent gaat wonen kan je best de dirk donderlul uithangen
Leef je gewoon uit. Je kan altijd later teruggaan naar een incellevenstijl als je weer terug bent. We zijn er allemaal wel eens geweest. Geniet nog van je omgeving en vergeet haar (laat haar ook los) en je gevoel van een blauwtje is zo voorbij.
I demand purebred dutch gf as reparation, fags.
no arap, asain or someshit.
als ik Nederlanders was :(
You could've had a Dutch gf if you didn't go all independent and shit with the help of the US.
Maar nederlandse wijven hebben paardenbekken
Dat je moeder een paardenbek heeft betekend niet dat elke vrouw er eentje heeft.
>Dan word ik het soort van douchebag dat ik normaliter op neerkijk
Gewoon doen man, kans is weg bij die ene en het is teveel moeite om het te herstellen.
Gewoon voor anderen gaan en probeer die ene te vergeten, geloof me het is veel beter zo.
Why do you want to be white? As a minority you can play the racism card
Go away Pooland
This is not europe. If you are minority they play you as they want
I was just kidding, my gf knows about that kind of stuff. But she uses it as fuel to disprove those things.
Slavic women > other women
Vakanties (ook jouw rare lange in Bhutan) zijn er zodat je erop los kan neuken want je bent toch in een onbekend land. In het land waar je wilt werken en wonen zou ik dat inderdaad niet doen omdat dat negatieve gevolgen kan hebben. Dus ga gewoon neuken nurtje, heeft geen gevolg.
Hard to know because some are larping
t.
Ik respecteer je mening maar ik ben het er biet mee eens
t. Geelzucht homo
Slavisch>spleetoog
Mongools > Germaans > Slavisch > de rest > spleetoog
Mena>de rest
Mena heeft de best kont en dijen
Europees>Afrikaans>Spleetoog>Amerikaans
Mijn voorouders :)
T.k3anon
Eens
>Vrijwillig je DNA geven aan een bedrijf
Nee bedankt
Dat is niet echt moeilijk. Spleetogen zijn net transgenders
Harem van balk kechs waarmee je sultan rolspeelt en waarmee je Muhteşem Yüzyıl kijkt > de rest
Mijn vd haar resultaten komen volgende week, waarschijnlijk ook wat Grieks.
Slavisch
Welke streek?
Slavische wijven zien er altijd snollig uit in hun gezicht
""""""""""""Griek""""""""""""""
zuid>west>>>>oost
Oeps afbeelding gerelateerd
Fijn kerst, hier een Servisch kerstlied
>dvw geen vrouw met grote piemel om tegenaan te kruipen
Gebasseerd
Wat zijn de langetermijn gevolgen van niet ontbijten?
Meer honger krijgen overdag
Ebola
Ik ontbijt sinds enige tijd terug omdat ik een bakker heb gevonden dat echt lekker brood maakt.
Het is een artisanale bakker, maar dus ook een dure.
3 euro voor een 10 granen brood van 600 gram. Dat is dus niet eens een "groot" brood.
Wel lekker.
Fijne kerst ook van mij
is dat een man
Drek moet ik weer jossen
Vrolijk kerstfeest booslim
Nee
>killing someone
>slecht
Wat is dit voor een nep modderslijm?
shab woensel
De gazastrook van eindhoven
je hebt problemen.
>ik heb van HR gehoord dat je niet zo sociaal bent user, ik ben hier om je ermee te helpen. Waar zullen we heengaan voor lunch?
hefmiemers dnug
boos
Gewoon naar de dichtstbijzijnde lunchroom
Nergens, mijn vd neemt mij al uit voor lunch