/norgetråden/:

(p)rumpe-utgaven
Forrige:

Attached: n7OUSX0_d.jpg (640x384, 31K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JYe67S35N7s
youtube.com/watch?v=eZ2Yfwgtptw
twitter.com/NSFWRedditVideo

Läser norgetråden klockan tolv på natten...
Detta är vad judarna har gjort med den svenske mannen.
Jaja

Bestemor kaller meg nå chad, hun er den eneste femoiden jeg respekterer på denne gudsforlatte planeten.

Jeg viste henne "Chad" megmeger, fortalte henne om hva en "chad" var og 20/80 regelen. Nå spor hun "Hvordan går det med chaden min?" fordi hun vet at jeg vil være en Chad. Når jeg hjalp henne med å åpne peanottsmor krukken, så sa hun: "Det er så fint å ha en sterk ung mann i dette huset, du er en skikkelig chad!" Jeg folte meg faktisk så validert når hun sa det.

10 kg bagasje er egentlig veldig lite, skulle ha kjopt 20kg istede for. Får med meg, dressen, noen truser, en t-skjorte og et par sokker.

Jeg bryr meg faktisk ikke.

neinei, du bryr deg vel deg mer om neggerkuk du da.

Attached: serveimage.png (842x792, 82K)

Er dette VGs kommentarfelt?

Dette er faktisk ikke bloggen din.

Natta tråden! Her er Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Og han sammenkalte alle yppersteprestene og de skriftlærde blandt folket og spurte dem hvor Messias skulde fodes. De sa til ham: I Betlehem i Judea; for så er skrevet ved profeten: Og du Betlehem i Juda land, du er ingenlunde den ringeste blandt hovdingene i Juda; for fra dig skal utgå en hovding som skal være hyrde for mitt folk Israel.

Attached: 2c0d8e9e2ac0e243602b759114655f87.jpg (1500x2100, 267K)

Attached: 1531690677806.png (480x800, 309K)

Jaja, da var sutreanon i tråden igjen...

Attached: winnie is not impressed.jpg (320x286, 25K)

Når lillesöster sin bh dekker til mer hud enn hennes bikini

Basert.

Hvordan går det, sutreanon?

er det så unormalt da?

Jeg håper at ei jente gir meg lov til å putte tissen min opp i analen hennes en gang. Jeg har så lyst til å kjenne etter om det er bedre eller like godt som når man sexer som vanlig.

>han vil bli amerifeit
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Helt vanlig det, bikini er for å vise seg frem

Attached: [email protected] (762x1100, 94K)

Det du kan gjore er jo å snakke med en kompis om det så kan dere bare bli enige om å prove det ut på hverandre, det er neppe noen forskjell.
Husk at det ingen vet har skjedd har ikke skjedd.

Brukt flere timer på å sjekke modeller i bikini og undertoy på zalando......

Bestilte nettopp disse skoene, gutta. Er 25% tilbud nå så de kostet bare 5800kr.

Attached: high top trainers.png (1438x978, 1.35M)

Basert. Funnet noen sǿtnoser?

>han bruker 5800kr på et par sko
er det rart folk blir fattige her i landet?
har brukt samme billige joggeskoa siden 2012.

Synes hun her var ganske söt jeg

Attached: [email protected] (762x1100, 100K)

Du kan neppe gå masse om de har vart så lenge.

t.gåer.

Kanskje han heller bruker penger på kvalitet enn på merkevarer, din rike homse. Heng deg.

Gutter som liker å pule damer i rompa er i beste fall på nippet til bifil etter min mening.

>er det rart folk blir fattige her i landet?
Nå har jeg faktisk råd til sånt som dette, da. Jeg bruker mye penger på klær istedenfor animefigurer, spill, PC-deler, bil, osv.

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

forbrukslån er ikke gratis penger vettu

Jeg er ikke rikhomsen. Jeg er fattihomse selv, men om han har brukt samme sko siden 2012 så går han neppe masse er hva jeg sier.

Kjopte et par sko til 6k i 2011, og går mye.

j

norske jenter ikke japanske ok

hold kjeft slimfitte, har fått nok av det gnålet ditt. blir bare söröstlige smalöyde sötnoser på meg fra nå av

Ha deg vekk sprenger!

Sykt at anonsen vil a bæsj på tissen.

Alle menn som vil ha anal er skaphomse

Det kalles å bli voksen og få seg en jobb, gutten min. Tjener 600 tusen i året og har nesten ingen utgifter siden jeg bor i kjelleren til mamma.

takler ikke å snakke med mennesker på tomannshånd fåvæ, det blir for intimt. Hvis jeg er en i en gruppe av 3 eller 4 går alt fint, men så snart det blir kun meg pluss en annen blir det kleint, og jeg begynner automatisk å lete etter veier ut av situasjonen.

Attached: 1545701975108.jpg (653x523, 124K)

Onkel vil at jeg skal bli grunnarbeider i et anlegg firma. 204kr i start lonn, 230 etter 6måneder. Jeg er naut nå, men jeg vet jeg kommer til å hate den jobben. Er det vært det?

For meg er det motsatt

Trenger ikke å være der permanent, så du kan jo jobbe der mens du leter etter noe som passer deg bedre.

Har helt vanvittig vondt i fortenna gutta. Tror jeg har fått hull fordi jeg biter kjeven så hardt sammen når jeg sover. Ville bare si det til noen. Prǿvde å snakke med mamma om det, men hun ble bare sur siden jeg pratet om noe som ikke omhandlet henne 100%. Er for fattig til å gå til tannlegen også, så får vel bare håpe at det går over.

Jaja, sånn er vel livet.

Attached: 1390424707368.png (699x523, 460K)

Hvis du ikke har råd så har de aller fleste tannleger avbetalningsplan, ellers hvis du ikke har råd i det hele tatt vil Nav hjelpe deg.

Har faktisk ikke råd i det hele tatt, har bare et par tusen kroner på konto. Har prǿvd å få hjelp fra Nav fǿr, men de ville ikke den gangen. Får vel prǿve igjen på nyåret.

>han ble ikke sammen med den 3/10 nord norske jenta på vidergående
Tenk du kunne sittet ved siden av henne, men nå sitter du i runke og prumpehulen alene og runker til animejenter

Attached: 1545421239195.jpg (980x551, 37K)

>dfn ingen jv å kjore kulekjoring på kinnene hennes

NAV er behjelpelig med penger til akutt nodvendig tannbehandling, særlig ved smerter. Dette er inntektsprovd, så du må i så fall snakke med ditt lokale NAV.

>nord norsk
Hadde ikke klart å få ståpikk engang hvis hun snakker i den motbydelige dialekta

Rasist!!!

Dette fåvæ

Jeg gikk ikke på videregående med noen nordnorske jenter fåvæ

Eg må drite

Vi får nå se. Ordet på gata angående det lokale Nav-kontoret er at det er et av de verste i hele landet. Vet bare at de trenerte AAP-sǿknaden min i sju måneder tidligere i år (sǿkte i januar, fikk avslag i juli, Nav sier selv at de ikke skal bruke mer enn to måneder), dette på tross av en legeerklæring som sier at jeg er alvorlig deprimert og får angst av å jobbe. Sendte klage samme uke (svarfrist tre uker), fikk svar i november, og det var bare et sånt standardsvar. "Vi takker for tilbakemeldingen din, og jobber kontinuerlig for å forbedre våre tjenester bla bla bla". Sier ikke at alle Nav-ansatte er sånn, men enkelte fortjener faktisk repet for hvordan de behandler folk i en vanskelig situasjon fåvæ.

Sorry for blogg, er litt brisen og det er som sagt ikke så mange som vil hǿre på klaginga mi.

>Hadde ikke klart å få ståpikk engang hvis hun snakker i den motbydelige dialekta
Spiller det noen rolle så lenge hun klarer å få ståpikk?

Faen for en lok h3h3 er

Hva har han gjort nå da?

Attached: 1464008055861.jpg (480x454, 33K)

hfbs

>dfn full og ingen gv
tror jeg legger meg fåvæ

Attached: 46334761_548207058925242_8069814275792699392_n.jpg (240x240, 8K)

Hvis singletter så får jeg jv i 2019

Svar på dette brevet med singletter, så får du jv du også

Attached: jardarfølelse.jpg (918x597, 216K)

Attached: efrim.png (500x504, 96K)

Norwegian help?

youtube.com/watch?v=JYe67S35N7s

> Det har kommet til vår forstå, (?) at Oseberggraven er helt annerledes og alt annet enn noen vi har funnet.
> Alt at dere ser her i dette rommet, ______ i graven sammen med vikingdronningen Asa.
> For dette ______ eneste runene de fant i hele skipet.

>Det dere må forstå, er at Oseberggraven er helt annerledes enn alt annet vi har funnet.
>Alt dere ser i dette rommet, lå i graven sammen vikingdronningen Åsa
>For dette er de eneste runene de fant i hele skipet

Hallo Ballo

>Forståelse
>Gjor at jeg skulle onske jeg lå
>Er noe som gjor at jeg alvorlig vurderer å skyte meg selv, så vi kan fokusere på de

halla på balla

HEI VENNER

Sjakket

Halla kompis (også sjakket)

brev godlåt

youtube.com/watch?v=eZ2Yfwgtptw

Ja då e da faen meg leggetid her. Noken som blir med å sova litt eller?

du hakkje litt sånn SOVN å gi bort

får faen ikke sove
er ikke trott engang
skål

>du er på LAN
>kompisene blir trotte og legger seg kl 02:00
>du sitter her enda og klakker på tastaturet kl 06:00+

Attached: seff.jpg (3000x2250, 561K)

Kom igjen og gjor det din homo

Jeg vil dǿ

nattadult

morgendult

OPP OG STÅ, KJÆRE VENNER

Attached: hvorforfortsette.jpg (540x776, 324K)

elsk deg selv

God morgon guttar! Kjempeflott!!

Kjempeknull!

Attached: ikkje.jpg (512x507, 28K)

Rumpegutt!! Opp och skin!