Attached: 1544016671899.jpg (1116x1579, 1.6M)
Sverigetråden - Mystråden
Ayden Anderson
Other urls found in this thread:
Nathaniel Ross
Jason Cook
Daniel Scott
Hunter Adams
...
Hunter Cooper
/Dampusupplagan/
Jacob Ramirez
Vi gik med ham nogle få gader til et sted, som var lidt skummelt, men Karen anede ikke uråd. Vi kom op i en lejlighed, hvor der var andre unge sorte og også en lidt ældre, som nok var deres far. De unge var nok vant til fremgangsmåden, så de tog sig af Karen, så hun ikke fik tid til at protestere. De befamlede hende på de rigtige steder og viste hende opmærksomhed, så hun ikke nåede at protestere og inden hun nåede noget som helst havde de afklædt hende og den ene fået sin enorme pik op i hende og kneppede hende, som var det en lyst.
Dylan White
Ronny och Conny?
Luke Robinson
>Dampus åker dit
>HAHAHA DUMMA LILLA DAMPUS JAG LUARDE DIG DU ÅKTE Å RIKTIGT DIT JAG SLÖSADE DIN TID HAHA
>Dampus åker inte dit
>HAHA JÄVLA FEGIS DAMPUS STOR PÅ DATAN LITENN PÅ GATAN HAHA
Landon Johnson
>dkn halvliter brännvin och en rejäl middag med mer snaps
>morsan frågar om man kan köra hem kusinerna
>nej kek, för full
>tar hus i helvete, massa skrik och bråk
>frågar varför farsan inte kör dom
>"öööööh jaaa joooo"
>"sluta käfta emot ungjävel!" (är 25)
>knallar hemåt istället
Hur gick eran julhelg?
Bentley Richardson
din mamma är en sv ho
Joshua Perry
www.nordfront.se
Ryder Barnes
Vad ska man handla från systemet egentligen?
Blir alltid för nervös och köper någon vodka
Connor Cruz
Han var oppe i hende og stodte op i hende med voldsomme bevægelser medens hun omklamrede ham med sine ben. Jeg var forbavset over, hvor let det gik og jeg så, at den sorte og Karen var smeltet helt sammen i et intimt kys og at han til hendes fryd savlede hende ned i munden. Jeg havde, da jeg talte med ham forlangt kondom, men nu kunne jeg se, at det vist ikke blev aktuelt.
Wyatt Ortiz
Brevar det igen
haha, nej. Så klart jag inte har, Just när är jag ensam med bara lite stöd från min familj, Men om jag har omtänksamma annons som du i tråden så kommer jag definitiv klara mig igenom alla hårdheter!
Ethan Edwards
gör verkligen ingenting (0) på jobbet favä
blir oftast att jag pillar lite på datorn och ser "mm det här kan jag fixa med" så gör jag det på eget bevåg
Nathaniel Fisher
Haha tror jag lagade med dålig köttfärs till maten, luktade lite konstigt haha, kommer snart att spy och ha projektil-diarré haha.
Benjamin Young
virus klicka inte
Thomas Johnson
This image makes Sweden look like a dystopia
Xavier Robinson
emil såg bättre ut när han hade hår favä
Jackson Morgan
Jacob Nguyen
You don't need a single image to do that lol
Gavin Collins
och vad är dit job dock?
Luis Hall
Visste inte att man kunde ta bort sin överläpp.
Zachary Lee
hajly glårious än haj thumås
Aaron Powell
10-15 burkar med Arboga 10, 2% och ett par flaskor med Koskenkorva vodka .
Eli Moore
b&r
Aiden Reed
I'm pretty sure they are run by our version of CIA and take those dystopian pictures on purpose.
See here's another We have good weather most of the year.
Luis Jones
Valfri rom
Carson Ramirez
Efter nogen tid så jeg, at han gik nærmest i krampe og jeg kunne forstå, at Karen nu modtog modtog hans sperm i sit underliv. Det betod dog ikke at legen var slut. En ny overtog hans plads og trængte op i hende og begyndte igen at grovbolle hende.
Aaron James
Den gyllene är mer "agility" medan Magnus är tank
Brandon Lewis
Ryder King
GLÅÅÅÅÅRIOOOOS
Jeremiah White
har någon här deltagit i bögnazistgruppsex?
hur var det?
frågar åt en vän
Blake Johnson
var och när var detta?
Elijah Turner
kraftfullt...
Mason Turner
Om de hade vapen...
Jonathan Peterson
finns inget sådant favä
Parker Bailey
d1a
Nolan Butler
Aa blev heilad rakt upp i röva med en massa glidmedel, f1 skönt favä
Charles Cruz
Ligger i sängs och runkar~
Angel Wilson
Om de hade velat hade de kunnat skapa helvete på jorden med jaktvapen men de är för fega
Dominic Ortiz
På det tidspunkt var jeg meget liderlig og helt ude af mig selv. Den herre, som jeg antog var de unges far tog mig ind i den anden stue. Der sad en kvinde, som må have været hans kone. Hun så på mig med interesse, det var nok selv i de kredse sjældent, at en mand lod sin kone få den behandling.
Jacob Brown
breva hemsökta bilder
Landon Green
>dkn hade 127 kr i pant
>bara ölburkar
Gavin Wilson
Bögen knullar röv öh
Han ska döden dö
Bögen luktar skit
för han knullade sin egen fis
Austin Stewart
Det är inte dags för kulan.
Connor Smith
du vad?
Michael Diaz
röhm permaheemades ju
Ethan Walker
We envy the NMR, we really do.
Jackson Ramirez
Duktig flicka!
Levi Walker
Bögen tror han e en tös
Därför e han söt~
John Brown
what is that flag?
I've seen it a lot on Jow Forums
Nicholas Carter
runkade i duschen
jävlar vilken sats man lägger i jämförelse med vanligtvis, har lågt blodtryck så jag svimmade nästan också.
Owen Diaz
Flag of Northwest.
Grayson Rivera
maybe people look at them differently abroad
they talk about how the only course of action left is total resistance against the enemy (direct quote from one of their videos) when all that they do is hand out flyers and the occasional political march
Luke Rivera
Chase Adams
Manden sagde ikke noget, han pressede mig ned på en stol og foran konen knappede han bukserne op, trak dem ned og tog en stor halvstiv slimet pik frem og uden at sporge mig pressede han den ind i munden på mig. Nu var jeg så liderlig at jeg ikke vidste om jeg skulle gå ind på herre- eller dametoilettet, så jeg tog den i munden og suttede los. Jeg må indromme, at jeg nod det. Den smagte af god mandepik og det var frækt, at hun stod og så på. Faderen nod det tilsyneladende også og han mundbollede mig godt og grundigt indtil han stod op på hælene, pressede pikken helt ned i halsen på mig og udgod sin sperm i store kraftige sprojt. Hold da kæft hvor var det frækt. Jeg nod hans sperm i fulde drag og ville gerne have haft mere. Han kunne også have fyldt mig med sit pis, hvis han ville, men det gjorde han nu ikke.
Cameron Ortiz
vif klois
Ryder Fisher
That's because it's not time yet for a total revolution, if they had the strength to pull it off they would. They're still in the recruiting phase.
Nathan Murphy
Har 40k sparat och jag är 28. Kommer inte hålla länge för jag orkar inte jobba länge till, efter det kommer allt jag sparat upp gå på levnadskostnader.
Känns helt meningslöst, lmao.
David Cruz
Good morning frens.
>tfw the cutie knocks on your door every morning & says Good morning to you.
Justin Brown
*tar tag i hen och pillar dampus i anus*
hihi :3
Christopher Harris
bättre spendera det och gå på soc sen, oironiskt, kanske iaf. bränna 20k
Jason Murphy
Jag orkar inte jobba
Jag orkar inte mer
Jacob Sanders
Vadå orkar inte jobba? fucking avliva dig själv.
Jose Thomas
Fint sagt av dig, user. Hoppas allting löser sig för dig!
Brayden Howard
used to have a girl writing good morning to me every day but then i fucked up my chances and got friendzoned
Robert Gutierrez
baserad
investerer du ocksa?
Connor Jones
man1 om man oironiskt känner man måste åka genom stan för att slåss för man blev utmanad på kanalen har man problem
Ryan Walker
fair enough, but then, when's the time?
30% of our citizens will be of foreign descent (at least one parent born outside of sweden) within 5 years, and 37% of children aged 0-4 are already.
Alexander Long
Da jeg kom til mig selv., gik jeg ind i det værelse, hvor Karen havde fået sin bekomst og så, at hun nu sagde tak for god behandling. Hun tungekyssede begge drengene og de var tilsyneladende blevet rigtigt gode venner. Da vi kom hjem sagde vi ikke noget til hinanden. Vi gik bare ind i soveværelset. Jeg trak trusserne af hende og slikkede hende ren. Hun var mere slimet end jeg nogen sinde tidligere havde smagt hende.
Adam Thompson
vad jobbar du med?
Aiden Nguyen
youtube.com
såg ju bra mycket mer kino ut än NMR:s vita skjortor
Eli Morales
ja?
Isaac Moore
stor i orden men liten på jorden, gridsfall :^)
Andrew Richardson
NMR är fullständigt värdelösa.
Nathaniel Baker
så trött på att se dina jävla brev
Luis Price
Vill inte vara kvar
Jag längtar efter er min kära mor och far
Isaac Long
Most likely an economic crash in Europe will be the thing to kick start it.
Brandon Thompson
Jag jobbar som skrivbordsapa
Caleb Martin
Andrew Thompson
inom? jobbet eller annat som sliter?
Jacob Garcia
when and why do you think that will happen?
Bentley Edwards
>nazistlajvare vs fullständiga connys
det är skit oavsett
Dylan Williams
>han tror han varit conan barbaren som skrämt iväg sina fiender
herregud
Camden Perez
Vart kan jag billigast köpa ett flak vit monster?
Ethan Price
Varför är bokstavligen alla medlemmar i NMR knubbiga eller smalfeta och kan inte ens hitta korrekt passande skjortor eller åtminstone stoppa in skjortan lite mer ordentligt?
Joseph Parker
det är förbjudet för dem att gå i uniform nuförtiden, det är nog därför
Jason Adams
programmeringscuck
kodapa
Cameron Jones
skulle ta era jobb...fan kan inte ens få ett jobb på IKEA eller som städare
Isaiah Stewart
de är ett gäng socfall
Luis Rodriguez
i kiosken dude
Nicholas Anderson
hnnnghhh surprise flex
Alexander Ramirez
ta hand om er anons.
Dominic Smith
stor i orden, liten på jorden :^)
Colton Wood
[källa saknas]
Jason Myers
Så är du resan eller destinationen, user?
Nicholas Sanchez
varför räknas inte NMR:s skjortor som uniform då?
antar att det blev olaga kårverksamhet eller något för NSF?
Nolan Gray
For ca 10 år siden motte jeg ei flott dame. Hun var 37 og jeg 40 dengang. Hun hadde to flotte dotre på fra et tidligere forhold. Det var Tine på 10, og Maren på 12. Tine hadde langt lyst hår, blå oyne og var slank. Hun hadde ikke fått kvinnelige former, men hun hadde ei sot lita sprettrumpe. Maren hadde såvidt begynt å få litt former, og når hun ga meg en klem kjente jeg to små knopper som presset mot meg. Også hun hadde en sot liten sprettrumpe.Hun hadde langt morkt hår og brune oyne.
Javisst var jentene både sote og flotte, men jeg hadde aldrig sett på småjenter på den måten, og det gjorde jeg heller ikke med dem. Vi fikk raskt et godt forhold, og begge jentene var fortrolige med meg, og det hendte titt og ofte de satt på fanget mitt. Hver natt fikk jeg nattaklem av dem begge.