Attached: 1517356829620.jpg (720x888, 334K)
Sverigetråden - *huff*
Jonathan Gray
Nicholas Lopez
jag är en viking
Grayson Allen
Jag
Leo Torres
Xavier Moore
Joseph Bailey
låter som något CIA skulle koka ihop för att de inte har några sakliga eller moraliska argument för sitt bråkande
Christopher Powell
Gnäggus på bilden
Xavier Russell
Hej, eder Lennart här igen
Margareta verkligen uppskattade vad jag lagade åt henne idag, det blev inte bara stekt potatis och prinskorv utan även några köttbullar som var över samt en burk rödbetssallad jag med mina gamla ben sprang ned till ICA och inhandlade. Jag är inte världens bästa på att laga mat men det går hjälpligt bara jag försöker och så enkla proseducer som att steka upp potatis, prinskorv och köttbullar är för mig inga som helst problem. Det var meningen att vi skulle haft senap till prinskorven men den var tyvärr slut och ack som jag är så insåg jag inte detta förens efter jag redan kommit hem från min utflykt till ICA. Som dryck blev deet som jag tidigare nämnt en flaska julöl från läskebacken jag har ståendes i källaren, där håller sig drycker svala året om och man sparar därmed plats i kylskåpet till annat. När vi ätit klart så diskade jag alla tallrikar, bestik och glas för hand medans Margareta drack en kopp kaffe i soffan. Jag fyllde upp diskhon med vatten och diskade samtliga objekt varsamt, jag är inte en sådan person som slösar vatten genom att diska under rinnande vatten som jag vet att många yngre gör. Nu sitter jag vid mitt skrivbord och navigerar det vida nätet och letar efter en ny håldragare att beställa då batteriet i min gamla har lagt av, jag besökte den lokala handeln för att se om det gick att köpa ett nytt batteri men de hade slutat att producerats för många år sedan och därmed är jag nu tvungen att köpa en ny.
Jeremiah Wright
vad spelar ni för spel?
Adrian Anderson
vad skulle du göra om du blev en tjej på riktigt, alltså inga transgrejer?