Attached: 1517356829620.jpg (720x888, 334K)
Sverigetråden - *huff*
Jonathan Gray
Nicholas Lopez
jag är en viking
Grayson Allen
Jag
Leo Torres
Xavier Moore
Joseph Bailey
låter som något CIA skulle koka ihop för att de inte har några sakliga eller moraliska argument för sitt bråkande
Christopher Powell
Gnäggus på bilden
Xavier Russell
Hej, eder Lennart här igen
Margareta verkligen uppskattade vad jag lagade åt henne idag, det blev inte bara stekt potatis och prinskorv utan även några köttbullar som var över samt en burk rödbetssallad jag med mina gamla ben sprang ned till ICA och inhandlade. Jag är inte världens bästa på att laga mat men det går hjälpligt bara jag försöker och så enkla proseducer som att steka upp potatis, prinskorv och köttbullar är för mig inga som helst problem. Det var meningen att vi skulle haft senap till prinskorven men den var tyvärr slut och ack som jag är så insåg jag inte detta förens efter jag redan kommit hem från min utflykt till ICA. Som dryck blev deet som jag tidigare nämnt en flaska julöl från läskebacken jag har ståendes i källaren, där håller sig drycker svala året om och man sparar därmed plats i kylskåpet till annat. När vi ätit klart så diskade jag alla tallrikar, bestik och glas för hand medans Margareta drack en kopp kaffe i soffan. Jag fyllde upp diskhon med vatten och diskade samtliga objekt varsamt, jag är inte en sådan person som slösar vatten genom att diska under rinnande vatten som jag vet att många yngre gör. Nu sitter jag vid mitt skrivbord och navigerar det vida nätet och letar efter en ny håldragare att beställa då batteriet i min gamla har lagt av, jag besökte den lokala handeln för att se om det gick att köpa ett nytt batteri men de hade slutat att producerats för många år sedan och därmed är jag nu tvungen att köpa en ny.
Jeremiah Wright
vad spelar ni för spel?
Adrian Anderson
vad skulle du göra om du blev en tjej på riktigt, alltså inga transgrejer?
Jaxon Davis
Assassins creed black flag, fan vad ubisoft fyller kartan med skit man ska samla.
Easton Thomas
Starta ett chaturbate-konto och håva in stålarna
Jaxon Brooks
Ragga upp Dampus. Sen skulle jag förvandla mig tillbaks när vi har gift oss
Mason White
vad fan är det här
dds mobilbrevare
pussa user på snoppen
Justin Turner
intressant. Berätta gärna mer
Nathan Jones
Klä mig i söta kläder
Ha lättare att få ligga
Jordan Evans
Angel Howard
jävlar vad grisdvärgen går i försvarsläfe nu
>går på uppenbart driv och ränner ut på stan
>"haha kolla här är jag"
>blir utskrattad för han trodde på ett uppenbart oseriöst gyckel
>hans bild visar även att han har tjocka korvfingrar och är kort då golvet är väldigt nära kameran
fy fan hur kan man göra bort sig så jävla illa
Easton Scott
Tankar?
Lincoln Turner
>moku, tbp och mongobögen är samma person
>natsuki är öppen pedofil och sötbrevar med sig själv
>flampan fick brev hem till sig
>moku har psykiska sjukdomar
>dampus är en person
>dampus är tjock/dvärg/mlp-tittare
Vad får ni ut av att sprida grundlösa rykten i tråden?
Easton Young
Du fullkomligt sjuder ju.
Ethan Evans
Det händer inget annat i mitt liv. Att måla upp olika drama i tråden är allt jag har
Christopher Parker
Litar inte på detaljerna i hanrejiga tiders rubriksättning eller nyhetsrapportering överlag. Behöver något trovärdigare.
Zachary Allen
De tror att de kan karaktärsmörda folk
Brandon Roberts
>fria tider
Ryan Robinson
Lmfao du dampat på mig hela kvällen?
Jag är user som var vid Botaniska och är 184 cm och 76 kg. Hade egentligen vägt lite mer favhu.
Austin Jones
>friatiders rubriker
Varje gång
Josiah Robinson
bra idé jö!
Camden Rogers
Är jag en sprängare om jag pratar som vänster sida?
Connor Torres
Gott nytt år på er, era turbooskulder
William Ward
>t. gnäggus
ta och se om mlp så blir du på bättre humör
Angel Lee
>user kommer med anklagelse #58 mot valfri bög/dampus
>bögen/dampusen förklarar varför det inte stämmer
>SKADEKONTROLL SKADEKONTROLL SKADEKONTROLL JAG HAR INGA ARGUMENT MEN OM JAG SKRIKER SKADEKONTROLL SÅ HAR JAG RÄTT!!!!
Kringerande
Nathan Sanchez
De förklarar ju precis vad som gäller. Om pengarna inte finns på bankkonton, var finns de då?
Leo Wilson
orange people bad people
Landon King
älskar henne
Luke Nguyen
ni är riktigt jävla patetiska, skaffa ett liv
Carter Robinson
Mmm du bara råkade dyka upp nu eller hur
>nöff nöff nöff ja e jättelång och stark nöff nöff nöff!
Blake Perez
>Om pengarna inte finns på bankkonton, var finns de då?
Jason Parker
>Han understryker initiativet inte på något sätt syftar till att man ska sänka eller frångå de lagliga kraven på kontantinsats eller amorteringskrav.
hm...
Ryder Morris
ja, du i webmen
Bentley Long
Har bögkommunisten tappat det helt?
Charles Kelly
använder oironiskt de på höger
Levi Mitchell
Jag skulle kika in i tråden lite nu innan läggdags bara.
Varför är du arg? Ska jag breva en bild på körkortet så att du ser hur lång jag är?
Connor Cox
jag på bilden
Josiah Robinson
>NÖFFNÖFFNÖFF! DE FÖRSÖKER SMUTSAKASTA MIG JAG MENAR HONOM NÖFFNÖFF!
Anthony Ramirez
Kontanter från knarklangning och andra kriminella verksamheter
Ryan Young
Varför gymmar du inte kompis?
Carson Wright
Inte han, men är det här första gången du har varit på internet överhuvudtaget? Du beter dig som en 90-åring som aldrig har sett en dator förut.
Jack Ward
Redditcucken...
Thomas Sullivan
>benpress
*knäcker knäskålarna*
Connor Sanchez
Natsuki ser ut SÅ DÄR?!
Cooper Flores
Ja, var finns de?
FTs artikel handlar om pengatvätt, inte amorteringskrav.
Julian White
Bra argument
William Parker
>varför ger du inte shekelberg flera tusen kronor om året för att göra skit du kunde göra hemma. gym är dessutom dom bästa bakgrunderna till mina instagrambilder :)
Christian Sanchez
jag skäms över min klena kropp så jag vill inte att nån ska se den
Jacob Campbell
har aldrig rört reddit favä
brukade vara på 9gag för VAD I HELVETE 7 ÅR SEDAN
Adrian Wright
Tää äijä on incel. Antaa sen olla se on vitun vaarallinen
Dylan Reyes
>>NÖFFNÖFFNÖFF! DE FÖRSÖKER SMUTSAKASTA MIG JAG MENAR HONOM NÖFFNÖFF!
Jayden Smith
OSRS och RE7 på mitt ps4
Carson Foster
>9gag 2012
fyyyy fannn va cringggeeeeee
Gavin Walker
>ursäkta min herre. jag kunde inte låta bli att lägga märke till att du inte för något argument. som jag tidigare har påpekat i tråden så står jag upp för dessa elakartade karaktärsmorden som pågår. jag vill att du skall veta att jag inte är en gris och jag nöffar aldrig när jag skriver. ugh, om du inte skärper dig så ska du veta att den här tråden är den värsta tråden jag har varit i. är nöff det enda argumentet du har att komma med? jag kom in hit och förväntade mig en respektabel diskussion och allt jag möttes av var nöff. ugh...
Jacob Wood
Skrattade så hårt att jag satte tandkrämen i halsen favä
Aaron Howard
>brukade vara på 9gag
Lincoln Green
>maskiner
Isaiah Morris
helt ärligt killar ni är fan psykstörda lägg ner nu
Landon Brown
Bra argument
Daniel Cooper
Döda dig själv
Ayden Foster
jag på bilden
Tyler Baker
>>bra argument
Xavier Parker
Hej KP,
Växer hår på min penis, på skaftet. Är detta vanligt? vad göra?
Tacksam för svar
Eli Harris
Önskar en finsk flicka kramade mig så
Dominic Baker
ja jag var nbög, cringe, fedora etc. men det varade inte länge
Xavier Wright
Sug en bajskorv, bögtransa
Jose Powell
Växte du ur din högerfas?
Cameron Miller
varför?
Evan Torres
det här är min tråd!
Luis Harris
Bra argument
Tyler Brooks
detta
HELL SEGER
Xavier Myers
Jag också user.. Jag också
Dominic Fisher
Hej åter igen, Lennart som skriver
Det världsomspännande vida nätet är stort och fyllt av allt man kan tänka sig, från det mest hemska till det vackraste vackra. Jag var från början en aning tveksam till att börja använda det världsomspännande vida nätet då jag ansåg att det bara var en fluga men ack så fel jag kunde ha. Jag inhandlade min första dator kapabel att kunna kopplas upp mot det världsomspännande vida nätet någon gång runt 2003, i början var det svårt men idag är jag något av en expert på det världsomspännande vida nätet. Min fru Margareta har dock inget intresse att lära sig använda det världsomspännande vida nätet men hon ber mig då och då att ta fram en film eller små klipp på saker hon vill se. I den tid som gått sedan sist jag skrev till er så har jag lyckats hitta en håldragere på Claes Ohlson som verkar bra och har ett inte minst fördelaktigt pris. Jag lade en beställning för omkring 10 minuter sedan och eftersom det är vanlig vardag imorgon så hoppas jag innerligt att min beställning finns att hämtas ut redan på fredag. Nu för tiden så hämtas försändelser på bensinmackar och inte på postverkets kontor vilket var hur det gick till när jag var ung, jag minns hur jag under det glada 90-talet bewställde varor via postorderkatalog och hämtade sedan ut detta nere på postkontoret. Postkontoret låg i samma byggnad som ICA-affären och således kunde man smidigt handla direkt efter man tagit ut eller skickat ett paket utan att behöva åka runt till småställen som man gör idag, ibland skickas varor med Schenker eller något som heter majpack och då kan de inte hämtas på den närmasta bensinmacken utan då måste jag åka in till centrum för att hämta ut det vilket inte bara tar mer tid det är dessutom svårigheter med att hitta parkering på storgatan, speciellt efter klockan 14:30 på vardagar.
Hunter Moore
Varför spelar du ett 6 år gammalt utdaterat spel user?
Robert Mitchell
heil hitler
Daniel Watson
>6 år gammalt spel? asså det e ju typ en tredjedel av min ålder!! huu vilket gammalt spel!
Alexander Powell
Tycker inte om att läsa sånt här. Även att man vet att det är sant, för livet aldrig är lika lätt som filmer får det att se ut, man kan inte bara "rannsaka" och så blir allt bra helt plötsligt. Men det är bekvämt att ljuga för sig själv att det alternativet finns, men verkligheten är att när man gör något åt det så är det bara massa smärta framför en, smärta och ensamhet, en jävla kamp för något andra har naturligt, som man aldrig kommer ha naturligt.
Landon Moore
Ja du, lika bra som något annat och ville pröva det, det är okej men det märks att mycket av spelet är bara enkelt samlande
Chase Hernandez
twitch är fan inget annat än en vänsimulator
Carson Wood
nej det blev värre på det sättet.
Ryan Ross
*blockerar din väg*
youtube.com
Jackson Sanchez
baserad bild, okej om jag sparar?
Brayden Lee
Det vore skönt med en kram och att känna sig omtyckt...
En dag user, en dag...
Brandon Reyes
rekommendera ett enkel-spelare spel till mig, jag har tröttnat på alla som jag har.
säg inte RDR2 för då kommer jag börja grina
William Smith
Om asiater kan smika sig själva att ser ut som andra människor varför kan inte tråden transbögar smika sig själv att se ut som riktiga sex bätäng kvinnor?
Aiden Robinson
Så du är fortfarande cringe?
Matthew Myers
mitt löfte är att inte titta en sekund på ryck
Jonathan Ortiz
Japp. Har på det om nätterna för att känna mig mindre ensam, samma med dutub. Egentligen samma med komedi-serier.
Allt är en jävla flykt för man inte har något.
Evan Miller
WTF?
Hunter Davis
KATTE GÅR JÄVLA SJUKO LÄGE
Carson Hughes
nej, det blev värre efter min 9gag-autism men nu är det bra.
Julian Rodriguez
Köpte halvårskort och körde hårt 5 dagar i veckan med gymbög vänner som pushade bra och visade hur jag skulle göra saker. Inte fan mådde man bättre.
Mestadels arkadspel genom MAME. Så satans bra.