Sverigetråden - Fy fan svenska tjej

Attached: 1531186807244.jpg (502x461, 19K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RJqimlFcJsM
twitter.com/NSFWRedditGif

Denna var först

först för ensamheten

>kollar på vm-krönikan 2018
FAAAAAAAAAAN VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA
youtube.com/watch?v=RJqimlFcJsM

>ska runka
>kommer efter typ 5 minuter
>tillbaka till helvetet

Attached: 1538226793434.jpg (645x1260, 49K)

Jag :3

Attached: 1546363792986.jpg (640x800, 114K)

rrrrrrrr

Attached: 1546358159066.jpg (400x400, 30K)

fan ta cuckbrevare, pedofilerna, transorna och animebrevarna.
skiter i den här sidan nu, hej

Fy fan vad jag älskar muslimer.

Attached: image.png (620x644, 22K)

två timmar plugg till sen kan jag spela wow

Attached: 1542847280403.jpg (645x773, 87K)

bork bork bork

Vi syns om en timme eller två

okej vi ses nästa gång du kommer tillbaka och klagar på alla breven du säger du filtrerar

Kek

>2017
>deprimerad och nästan självmordsbenägen
>orkade knappt ta mig upp ur sängen
>åt bara färdigmat
>lägenheten såg ut som en svinstia

>2019
>känner mig glad och hoppfull inför framtiden
>har börjat träna regelbundet
>lagar egen mat och bakar bröd
>städar lägenheten varje vecka

Attached: 1536807015825.png (1100x700, 803K)

UwU vilket tekken är det du spelar?

Ska oironiskt konvertera till islam och gå med i dödspatruller för att avrätta bögar när tiden är kommen. Hänga upp "evve" på Göteborgs torg och stena bögjäveln.

hoppas du blir torterad till döds

Ironiskt fällbrevande för några år sen normaliserade det och lockade hit äkta psykfallstransor i tron om att de var i gott sällskap. Snöbollseffekt därefter då de sprider budskapet vidare på sina bögbloggar och privata chatter.

/lgbt/ var också ett gravt misstag då den agerade katalysator istället för att isolera dem på ett samlat bräde. Ge psykbögar ett finger så tar de ditt barns hand.

Tips på motivation till att städa lägenheten varje vecka. Tips på tips att göra det också.

Hvorfor er svenske media så OBSESSED med Norge og norske idrettsutövere? Er det et mindreverdighetskompleks, kanskje?

Attached: 27458868_10216084846419190_6239184515695748551_n.jpg (960x960, 57K)

Hade väl kunnat fungera om det var ett karantänbräde som /lgbt/. Allt bög/fällbrevande utanför /lgbt/ borde bannlysas.

>höst 2018
>deppig, ilsken, allt känns meningslöst
>börjar gymma mer igen
>börjar ta vitaminer
>allting blir skitbra, får onaturligt överglädjetillstånd fast jag bara sitter och möglar hemma
>får fv för några veckor sen
livet är för jävla bra

Attached: 1537882490242.png (1169x1080, 81K)

Sverigetråden återuppstår likt fågel Felix, Lennart här igen

Margareta satt inne på toaletten i över 2 timmar idag vilket är längre än vad hon brukar göra. Redan efter 10 minuter så ropade hon efter sin första kopp kaffe vilket jag ivrigt levererade till min älskade fru. Efter ytterliggare en tid gått så skrek hon efter mer kaffe samt att jag skulle tina upp lussebullarna som blivit över sedan luciafirandet. Jag rafsade i frysen länge tills jag till slut fann en påse med fem stycken lussebullar i, jag klippte upp påsen med en sax och placerade sedan dessa i vår nyinköpta mikrovågsugn av märket electrolux. Det är viktigt att i dessa tider av ökande globalisering inte minst genom påtryckningar från handelsmän och storbankerna att stödja svensk industri och svenska produkter, vi kan inte låta en liten internationell klick tillskansa sig alla världens tillgångar. Låt oss tänka långskalligt och främja svenska arbetare och produktion istället för kortskalligt där endast det låga priset styr vad vi inhandlar och därigenom sälja vår folksjälv till halvetiska grupperingar.
Margareta inte bara ropade nu skrek hon efter sina lussebullar, jag ropade tillbaka att jag skulle bara pilla bort russinen då hon får migrän av russin och tar jag inte bort dessa nu så äter hon upp russinen utan att inse detta då hon inte hinner se vad hon äter förens det redan glidit ner genom hennes hals.

Attached: jag.jpg (183x275, 6K)

Ta lite i taget, inte allt i ett ryck.
>diska
>paus
>dammsuga
>paus
osv

Du kommer känna dig mycket bättre om du har en städad omgivning

Känner mig deprimerad som fan och allt går fel. Vill inte lägga mig för då knullas dygnsrytmen upp. Gymmade igår så kan nog inte göra det heller. Tips?

Attached: 1524630826227.jpg (768x431, 27K)

Hur gjorde du det

Varför sminkar sig norska flickor så här?

Attached: 47689897_745504029167036_3384721892615489131_n.jpg (1080x1080, 120K)

Svho gör också det, ser helt jävla vedervärdigt ut. Det är för att de är NPC:s och följer trenden där man ska se ut som niggermadrasserna kardashians.

Berätta mer

>Hur gjorde du det
Först fick jag sertralin av doktorn. Efter några månader så kunde jag börja rycka upp mig, började sköta hygienen och städning.

Sen så har jag accepterat min egna sexualitet också. Är homosexuell men har förtryckt det i många år nu

lmao bög

Hur får man sertralin? Måste man ha en diagnos?

Brevade mitt svar i den gamla tråden Baserat som fan. Bra jobbat!

Attached: 1533699336905.png (500x689, 301K)

Det är SSRI, delas ut som sockerpiller till precis vem som helst

>pengar är inte allt
>man blir inte lycklig av pengar
fyfan vilket dåligt jagjag. Pengar är allt, utan pengar är du INGENTING. Har du pengar kan du göra vad du vill, varje dag.

>han tror att man inte kan gymma mer än varannan dag
gör bara lite acksessåries mann1

>går på (((antidepressiva)))
>blir bög

Som krukmakeri. Varför går alltid bögtransor antingen på antidepressiva eller knark?

Börja med att städa ett rum. När du ser hur fint det blir så börjar du må lite bättre och får energi att städa resten av boendet

>Måste man ha en diagnos?
Ja. Jag blev diagnotiserad med asperger och social fobi för några år sedan

brevade en fråga i förra tråden såg inte att vi hade gått över hit

gå till gymmet och spring lite på löpbandet

Jag gör vad jag vill varje dag (spelar spel och brevar på kanalen) och jag har inga pengar alls

Attached: 1500781568705.jpg (500x375, 28K)

Är bög
Går inte på antidepp/inga diagnoser
Brukar inget knark mer än alkohol

Woah...

Jag var bög innan det

Daglig påminnelse att oavsett hur tillfälligt lyckliga ni än känner er pga lite nya träningsrutiner så missade ni energiskt, pirrigt och formativt tonårssex och kärlek och aldrig riktigt kommer kunna relatera till er framtida och uppanvända svho-fv - om ni ens nånsin får en fv och inte blir en av de många svenskar som dör ensamma.

Attached: inte din fv.webm (640x800, 2.96M)

>animetransa i tråden
>aspergers
HMMM

>ha krabbmentalitet
ingen bryr sig

haha

Attached: 1544249909223.jpg (640x640, 36K)

hahahahhaha fy fan vad cringe

Om du nu var så mycket äldre fucking 2012, hur jävla gammal är du inte nu? 30 år gammal? Det leder ju till följdfrågan varför du i helvete sitter med omtentor när du är fucking 30 år? En knarkande jävla transa som sitter kvar i skolan som 30-åring... Och du har mage att leka överlägsen någon annan människa.

Attached: image.png (182x275, 97K)

>Dricker sent inpå natten igår kväll
>Vaknar och känner mig inte bakis alls, går ut och går och känner mig helt normal och pigg
>Sätter mig ner framför dattan
>Huvudet börjar värka som satan och snurra på en sekund

Attached: 1543588343916.gif (450x506, 3.34M)

men du hade varit lyckligare med 20 miljoner på kontot.

Det finna bara två nivåer av pengar som spelar gör någon skillnad, 1. Ekonomisk säkerhet, 2. Ekonomiskt oberoende. Tjänar du mer än någon på nivå 1 utan att uppnå nivå 2 spelar det ingen roll

baserade Bianca-user

Du vill svartpillra folk för vilket syfte?

Attached: quote-but-for-what-purpose-was-the-earth-formed-asked-candide-to-drive-us-mad-replied-martin-voltair (850x400, 60K)

Även om man inte längre är tonåring så är det aldrig försent att ha sex med en tonårsflicka

Jag är också nyfiken på dina legitima frågor.

>trodde fl*mpan var ledaren för böggänget och blev överlycklig när han doxxades
>visade sig att han bara var en av många svaga män som förstörts och lurade att ta HRT av Evve
Rätt sjukt

Attached: 1545688461170.png (540x301, 181K)

oironiskt detta, tänk vad fantastiskt om vi kunde locka hit sprängare med riktiga liv för att få lite ordning på den här tråden

Attached: 1546419611306.jpg (1242x2057, 777K)

Detta är en utav anledningarna till att jag alltid IRL är svintrevlig och hjälpsam emot Svenska unga män som försöker komma ur det svarta hålet.

okej lille bög, vi kan väl mötas så jag kan hoppa på din balle tills du dör?

för att det måste bli gjort - dagligen

Attached: du kommer aldrig uppleva detaa.webm (596x400, 568K)

Ja Flampans förfall var bland det mest tragiska jag läst. När han börja breva var han knappt bög utan blev oironiskt uppmuntrad av tråden att pröva "leka med rumpan". Efter det gick det raskt utför sedan försvann han ca ett år. När han kom tillbaka så var han tillsammans med en transa över nätet och efter det vet vi alla hur det gick.

han har ju oironiskt sagt att han inte hade några tankar på att vara transa eller ta HRT förrän han hade gått ner sig i det här träsket.

Så mycket som jag ändå hatat på honom i tråden kan jag både tycka synd om honom och till viss del identifiera mig med honom. Episoden när han åkte till stockholm för att knulla nån annan bög liknande min upplevelse med en tjej jag träffade, likadan skoltid etc.

Jag tror att om han skippade porren och internet i några veckor så skulle han inse hur sjukt det är, det han håller på med. Just nu sitter både han och andra trådtransor på ett snabbtåg mot den absoluta avgrunden, och de eggar på varandra

Du menar seriös lennartpostning. Då hade jag fan suttit i tråden 24/7 för hela havet stormar.

Attached: 2ec.png (327x316, 208K)

Varför måste folk svartpillras till den grad att de kastar sig på ett tåg på nyårsafton?

missta dig inte, jag blev inte neet förens jag var 25 och även om jag var lite sen med att förlora oskulden (18) så har jag allt haft en del sex med tonåringar, det är åren mellan 25-29 jag missat men inte min ungdom, lumpa inte in alla med de 30 åriga oskulderna

vaknade precis

Attached: 1544144723867.jpg (645x773, 65K)

Tja Biancus, hur är läget? Något nytt på brudfronten eller?

Evve har inte gjort något fel, sluta larva er

Attached: 1545246881638.png (500x600, 432K)

Berätta mer ingående om flampans förfall.

>gjorde bruna bönor
vad ska man göra resten av dagen

Attached: e23.jpg (1920x1080, 134K)

Tror Flampan har passerat gränsen för ingen återvändo. Han har gått på HRT i över ett halvår och blivit rövknullad av en transa, sådant går inte att laga. Om du vill rädda någon så försök med "Natsuki", han är flampan för ca 1 år sedan och "evves" senaste offer.

Såg det

lmao nybög
:3

Då var tråden en helt annan plats. Säger inte att den var bättre eller sämre. Men medelåldern var väl runt 16. Nu är den kanske 24. Sverigetråden var först och det tog ett bra tag innan hela Jow Forums blivit endast en massa "generals" så det var fortfarande roligt att breva i vanliga trådar.

Inte 30 ännu :3
Sitter med en omtenta för att kunna kvalificera mig till att läsa på högre nivå. Men jag förstår vad du menar, egentligen borde jag vara klar med min doktorsavhandling nu. Men annat kom i mellan så det kommer dröja ett par år till.

Attached: 1533412747720.png (502x377, 242K)

Vaddå gjorde bruna bönor

min roll här i livet är att orsaka lidande för de runtomkring mig

Attached: din fantasi - 95%s verklighet.webm (853x480, 1.85M)

jag lagade mat :3

Attached: cat_cropped.png (768x614, 816K)

Medelåldern var knappast runt 16. Jag var helt säkert en av de yngsta brevarna 2013 och då var jag 19. Det är ju bara att kolla hur gamla folk var på träffarna för att få en hyfsad överblick.

Vad doktorerar du i?

värmde ditt hjon

>majoriteten ungar födda 2002 hade sex 2008

Dampus...

>lätt autistisk kille utan någon som helst sexuell erfarenhet
>hade bokstavligen inte ens runkat förrän han var typ 17 eller något,
>börjar breva med animebrevare i tråden, börjar kolla på böghentai
>eftersom han inte har någon hälsosam syn på sex så börjar han köra upp en ficklampa i röven (därav smeknamnet)
>han får kontakt med andra som honom, som börjar uppmuntra honom att ta hormonpiller
>trots att han inte haft några tankar på att nånsin göra det så beställer han och själv"medicinerar" med hormonförändrande piller
nånstans i mitten av allt det här så gav han bort 8000kr till en transa i USA som han aldrig hade träffat lol

Attached: 1532732324768.jpg (569x506, 44K)

plantera ett bönträd, buske eller vad fan de än växer på och gör bruna bönor helt från början

Bokstavligen inget fel med omtentor
Sån skit gör ju för fan folk hela tiden.
Finns ju de som har det så tufft att de måste omtenta varenda del men likfan klarar det i slutändan

>Nej jag snusar inte, hur visste du det?

Attached: soyak.png (201x250, 5K)

hmmmmmmmmmm

Flampan blev aldrig knullad och har aldrig knullat någon

Brukar ofta Dampusbreva och/eller skämta mycket i tråden, men tycker oironiskt att du verkar som en bra grabb "Natsuki". De där dagarna som du inte höll på att bögbreva så skrev du massa vettiga saker och verkar genuint ha potential för bra liv.

Därför ber jag dig att tänka om kring hela den här transgrejen. Kanske ta en vecka av från nätet för att städa hjärnan och fundera vad du verkligen håller på med.

Allt gott till dig

jag gillar att du döpt om bilden från gubbe.jpg till jag.jpg

>Jag var helt säkert en av de yngsta brevarna 2013 och då var jag 19
lmao om du tror det här på riktigt

>tycka att det är fränt att vara beroende av gift

Attached: 1542547875224.jpg (499x484, 66K)

2018 menade jag. Ajdå

Ifall man doktorerar och jobbar på donken samtidigt som man knarkar och är transa... Det är fan nästan full Johnny Bode på honom.

ditt och datt
fullt med snö~ kanske när våren kommer

Attached: hydccqhc.gif (600x338, 2.89M)

Fast han jobbar inte på donken
Sjukt tråkigt "jagjag" favä

Jag är
Stängde av snubblet för jag vet att många här hatar mig. Men som du ser så mår jag bättre nu än vad jag gjort på flera år.

Vad jobbar han med då? Ifall du kan berätta utan dox.

Herregud jag vill inte tillbaka till skolan

Vet inte hur länge du varit här. Men jag (och typ alla andra bögbrevare) försökte övertyga flampan att inte beställa online och käka fulhormoner på egen hand utan att först beställa en utredning och tala med läkare.
Säger samma sak till dig. Ta inte hormoner. Om du verkligen vill så bör du gå via vården.

Majoriteten av gammelsnubblarna gick på gymnasiet i alla fall. Det var det intrycket jag definitivt fick av de tidigaste dagarna. Sen kom bevisligen äldre brevare efter hand. De flesta av de gossarna coachade varandra till att bli nbögar och lever antagligen kanalfria liv sedan länge.
Skojade, har ingen doktorandtjänst. Hade i teorin kunnat göra det om jag gått direkt från gymnasiet och aldrig tagit uppehåll och sen fått en tjänst omedelbart efter Master. Bianca fattar ju inte hur högskolesystemet fungerar så har roligt på hans bekostnad.

Attached: 1446226439127.jpg (1280x720, 69K)

Natsuki seriöst nu, var det dig jag såg på sahlgrenska centrumpsyk runt sent 2016-2017 med batikhäxeklädsel och krulligt brunt hår som såg ut som en peruk, du var knubbig och du grät medans en alternativ sötpaj tröstade dig.