Sverigetråden - Fy fan svenska tjej

>tycka att det är fränt att vara beroende av gift

Attached: 1542547875224.jpg (499x484, 66K)

2018 menade jag. Ajdå

Ifall man doktorerar och jobbar på donken samtidigt som man knarkar och är transa... Det är fan nästan full Johnny Bode på honom.

ditt och datt
fullt med snö~ kanske när våren kommer

Attached: hydccqhc.gif (600x338, 2.89M)

Fast han jobbar inte på donken
Sjukt tråkigt "jagjag" favä

Jag är
Stängde av snubblet för jag vet att många här hatar mig. Men som du ser så mår jag bättre nu än vad jag gjort på flera år.

Vad jobbar han med då? Ifall du kan berätta utan dox.

Herregud jag vill inte tillbaka till skolan

Vet inte hur länge du varit här. Men jag (och typ alla andra bögbrevare) försökte övertyga flampan att inte beställa online och käka fulhormoner på egen hand utan att först beställa en utredning och tala med läkare.
Säger samma sak till dig. Ta inte hormoner. Om du verkligen vill så bör du gå via vården.

Majoriteten av gammelsnubblarna gick på gymnasiet i alla fall. Det var det intrycket jag definitivt fick av de tidigaste dagarna. Sen kom bevisligen äldre brevare efter hand. De flesta av de gossarna coachade varandra till att bli nbögar och lever antagligen kanalfria liv sedan länge.
Skojade, har ingen doktorandtjänst. Hade i teorin kunnat göra det om jag gått direkt från gymnasiet och aldrig tagit uppehåll och sen fått en tjänst omedelbart efter Master. Bianca fattar ju inte hur högskolesystemet fungerar så har roligt på hans bekostnad.

Attached: 1446226439127.jpg (1280x720, 69K)

Natsuki seriöst nu, var det dig jag såg på sahlgrenska centrumpsyk runt sent 2016-2017 med batikhäxeklädsel och krulligt brunt hår som såg ut som en peruk, du var knubbig och du grät medans en alternativ sötpaj tröstade dig.