/danmarktråden/

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFForhelvede jeg er ensom AFTEN

Attached: visit_denmark.jpg (695x600, 45K)

Other urls found in this thread:

dr.dk/nyheder/politik/racismefejde-i-folketinget-ryger-paa-gruppeformaends-bord#!/
youtube.com/watch?v=vuWAO9QSG2Y
youtube.com/watch?v=0LiHDzY2tY8
youtube.com/watch?v=WXR-bCF5dbM
youtube.com/watch?v=4o3cYMXgaP0
youtu.be/116fblvn5pE?list=PLC315E42D3B95C263
youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
youtube.com/watch?v=cYzs3xnpaRc
whyshithole.com/2018/02/09/slave-trading-past-still-haunts-norway/
youtube.com/watch?v=h-3SofJ3am4
twitter.com/NSFWRedditVideo

vuc knægten
her

sporg mig on hvad som helst

Er du bosse

hvad fag er dit yndlings? hvad fag har du fået hojest karakter i indtil videre?

hvor er du fodt

er du?
Engelsk da det er rimelig nemt, kan dog godt lide matematik pga min lærer han er vældig entusiastisks og det gor bare at man har lyst til at lære mere. og har ikke fået karakterer indtil videre men har dog taget nogle prove tests i engelsk og den ene gang fik jeg 12 den anden gang sjuskede jeg lidt og fik 7

horsholm.
Hvorfor?

jeg har kun fået 10 i Engelsk, det eneste 12-tal jeg nogensinde har fået var i Religion. Mit yndlingsfag var filosofi fordi vi havde rigtigt meget om etik og jeg synes etik er spændende.

er der nogen der har link til den gamle tråd?

i morgen vil jeg fortælle min historie om det der skete i aldi i dag

ja
her

Attached: 1537506572739.jpg (2000x1653, 330K)

Glæder mig

tak

tror sangen er fra GTA 4

Hvad skal du bruge din VUC til?

Ovelse gor mester
Spil PCB, Imperishable Night og Ten Desires, da de er relativt nemme
Hvis du ikke har fået en 1cc for, så gå efter at få sådan en. Så, hvis du får gameover, så genstart i stedet for at fortsætte.

Men jeg spiller stadig på Normal, så mine råd kan være ret ubetydelige

Attached: DzxLI7BUwAAIzzA.jpg (850x550, 43K)

Det er den.. men det er ikke det spil.
Der ligger faktisk en ledetråd.

jeg ligger bare her i senge og lytter til MOL. Hvad lytter i til, gutter?

Kan godt lige at skabe et overblik over hvor de forskellige anons er fra

my hero academia

har lige lyttet til Disco Inferno - D.I. Goes Pop
det var et fascinerende album

er ikke fra horsholm bare fordi jeg er fodt der

Neeeeeeeeeeeej

Det er du da på en måde

jeg gider ikke gætte mere nu må det være nok med spas og fjol

jeg bor på fyn nu

dr.dk/nyheder/politik/racismefejde-i-folketinget-ryger-paa-gruppeformaends-bord#!/

Attached: 15496523014.jpg (602x709, 94K)

Mujaffa spillet!

min kammerat brokkede sig lige over at MOL brugte for tunge trommer. forestil dig at være vild med musik og bruge en masse tid på at lære et instrument og så kommer der en og siger du hygger dig for meget på dit instrument og du nok hellere bare må holde en baggrundsrytme

havde også gættet det men der er jo ikke sang i det

Nej, men lydsporet er der :)

var det så det?

jeg er glad for jer, /danmarktråden/

Attached: 1506543163621.png (604x516, 88K)

jeg troede altid det var sokker man samlede op da jeg var lille

Ja.
Fik vidst ikke skrevet at der skulle postes en ny efter at den var afsloret.

Jeg lægger mig

Attached: 1537811757992.jpg (894x738, 103K)

INGEN SNYDNING VED AT SE I KOMMENTARENE

gæt hvilket videospil den her er fra

youtube.com/watch?v=vuWAO9QSG2Y

Vi er også glade for dig, ven

Attached: 14425457683352.jpg (500x375, 29K)

Hmm. Det siger mig godt nok ikke lige noget.
Gran turismo?

>indskudt regel: kun retoriske sporgsmål?

Jeg synes det er lidt fjollet at Dragsted ikke ville svare på hans sporgsmål

godt bud, men nej

Hmm.
Er det et computerspil?

Ja, det er lavet af EA Sports Big og EA canada

Okæhhhhh fifa street basket?

nej
men det er en anden form for sportsgren

hvor tror i at franskeanon er henne?

ude og kysse sode franske piger

Attached: butger.jpg (500x500, 52K)

street fodbold?

noget med sne at gore

ssx?

har spottet ham i /skandi/, han gider os ikke mere

lad nu den stakkels mand være i fred

JAAAA
youtube.com/watch?v=0LiHDzY2tY8

det har været min drom at komme på skiferie i de franske alper siden jeg var lille og spillede det men jeg er fattig så har sådan set aldrig været ude og rejse

Attached: wojak.png (216x233, 10K)

Juhuuu!!
Det var et lækkert nummer.

youtube.com/watch?v=WXR-bCF5dbM

du skulle tage på interrail, det er ret billigt og man får set meget man ikke ser når man bor på femstjernet hotel

fifa?

Ja

har ikke spillet det fifa men det lyd godt nok some en sang de ville putte i

er det godt at tage på hvis man er alene og skal man så ikke hele tiden blive i den?

nu brever jeg en:
youtube.com/watch?v=4o3cYMXgaP0

Godnat, venner

Attached: 1530637296563.jpg (564x798, 79K)

vuffelivov

dead rising 2

Puuh det ved jeg ikke helt. Gears of war eller det der hvor man var de der to gutter med masker som lob og skod.. til xbox, kan ikke huske hvad det hedder, Ah, nok ikke.
Er det et konsolspil?

ov var den så nem?

Det her er jeg ret vild med, men det er bare lige et input, i skal ikke gætte spille, for det er en del af coveret. Ydermere gættede jeg heller ikke rigtigt.
youtu.be/116fblvn5pE?list=PLC315E42D3B95C263

jeg snod

arj hvor er du træls

Attached: agony2.jpg (1619x726, 229K)

j-jeg troede lige jeg havde en god en vi kunne have det lidt sjov med..... men så snod anonsen....

Attached: pep.jpg (619x453, 28K)

Du er selv uden om det, for det siger manden jo!

jeg undskylder.

Jeg kunne simpelthen ikke holde mig i skindet :(

Som ærkedommerfuldmægtig bestemmelsestingeling, tildeler jeg snyde anonen en usynlig straf som alle kan se, og videregiver hermed turen til dig.

Jeg har to! Hvilke spil er disse fra?

youtube.com/watch?v=4aeETEoNfOg
youtube.com/watch?v=cYzs3xnpaRc

Jeg ved 1979! Men jeg kan ikke huske det.

Det var til PS3 og Xbox 360, og senere PC

årh jeg ved også godt 1979, det var enten saints row 2 eller GTA 4, kan ikke huske hvilken.

Den er med i gta iv ikke?

Ding ding ding!

whyshithole.com/2018/02/09/slave-trading-past-still-haunts-norway/
Hvorfor betaler ikke Danmark og Norge reparasjoner til Afrika?
Ja, jeg bare spör!

Wuuuuuuui hvor er vi gode!

har ellers spillet en del gta 4, den sang mindes jeg dog ikke jeg har hort for. var det på radio broker den blev spillet?

hip hurra jeg gættede det næsten! jeg er godt nok glad for smashing pumpkins, jeg lyttede til det non stop repeat i 2007 da jeg begyndte at spille world of warcraft lige efter TBC kom ud. har stadigt minder fra terrokar skoven hvor jeg tossede rundt og provede at grinde rep med de der tosser der solgte flyvende rokker hvis man fik exalted med dem.

Hvad der er sket er sket.
Vi kan ikke stå til regnskab for hvad vores forfædre var medvirkende til.

Liberty rock radio!
Det var den eneste radiokanal jeg horte under min forste gennemspilning..

Liberty Rock Radio tror jeg nok... Men jeg mindes også kun at have stodt på den et par gange i lobet af mine mange spil-igennem'er. Når jeg endelig gjorde holdte jeg stille for at nyde den, derimod.

Ja for helvede, Skettis! Jeg nåede aldrig at blive exalted med dem, hvilket jeg er lidt nedern over.
Besynderligt at de der rokker ikke var særligt populære efter BC

spillede du nogensinde gta EFLC?

det soundtrack der var i det syntes jeg var en hel del bedre end det der var i standard gta 4

youtube.com/watch?v=h-3SofJ3am4

Attached: 20160315231059_1.jpg (1920x1080, 256K)

Nei, men vi kan forsikre verden om at den ökonomiske skaden forårsaket av den dansk-norske slavehandelen er rettet opp igjen så mye som mulig idag.
Ikke at jeg er enig i en slik "oppretting", men det er vel slik artikkelforfatterene tenker.

Ja, det er bare sagen!

TBC var meget mærkeligt og jeg tror ikke dem der kom til under WOTLK og senere rigtigt forstod hvad det gik ud på. Der var sådan en mystisk svameskov og et underligt lilla science-fiction zone og der var masser af underlige unikke NPCer og mobs og mounts. tror kun folk der startede i TBC, ligesom jeg gjorde, virkeligt forstod at WoW godt kan være "weird", og ikke altid behover være sejt og badass og alvorligt

>den folelse når man uden at vide af det spiser en hel pakke Maryland småkager, lige for man går i seng

Maven er allerede i holdt med at gore vrovl. Hold mig.

Attached: Lightbringer.jpg (1600x1067, 171K)

Igen, jeg mener ikke vi skal betale reparationer for noget som hverken vores lands nuværende levende generation af mennesker, eller den nuværende stat har haft medvirken i.
Den dansk-norske slavehandel sluttede for over 200 år siden, og der er af den grund ingen mening i stadig at stadig at pille i det gamle sår.

Jeg er altså enig med deg, det har jeg vært fra starten. Jeg önsket simpelthen å belyse min vinkling på hvordan artikkelforfatteren og hans/hennes kilde(r) (en norsk doktorand, blant annet) tenkte i sine formuleringer og argumenter.

jeg synes ikke bare man kan sige "nåh det var vores forfædre og ikke os" og så på samme tid holde fast i ens kulturarv fordi "det gjorde vores forfædre så det gor vi også". hvis man vil tage den god arv må man også tage den dårligt.

Jeg synes stadigt ikke vi skal betale noget til nogen, men en yndskyldning fra kongeriget danmark til de vestindiske oer for at have udnyttet dem og brugt dem som slaver er vel fair nok?

åh gud alle de stavefejl, undskyld mine venner det var et forfærdeligt brev, jeg er ved at være træt og så korer mine fingre helt af sporet når jeg skal skrive

nu skal VUC'ren i seng

og gæt hvem der har fri på tirsdag!

Attached: dab.gif (498x359, 408K)

I tillegg hadde en unnskyldning fra Kgr. Norge vært på sin plass.
Å si "ja, men vi ble styrt fra Köbenhavn" er ikke en bra nok unnskyldning, sett relativt til nordmenns meget store involvering i den dansk-norske slavehandelen.

Godnat godnat
Jeg smutter også til kojs.