Inviteret: Danmark og venner.
Hvad-skal-du-have-til-aftensmad udgaven.
Hvad skal du have af aftensmad?
Inviteret: Danmark og venner.
Hvad-skal-du-have-til-aftensmad udgaven.
Hvad skal du have af aftensmad?
Other urls found in this thread:
6 hours of war against Germany and your Air Force was wiped out and you were pushed back really far about to get slaughtered. Nice war senpai
Get out of our general pls
xoxo
I'm proud that our country managed to save close to 100% of our jews, during the second world war.
Meanposting will also not be tolerated here, so
Jeg skal drikke ol med mine venner både torsdag og fredag.
Jeg glæder mig!
Hej
Hejsa
Hejdå
Anime..?
>They STILL think we were on the side of the Allies
anime
æhæh
delete this
Herning present?
Sidde og prover at tage mig sammen til at læse de sidste ~20-25 sider af en bog til i morgen.
po pa po pa po pa pa ~
kartofler er kærlighed.
vis du kan lide fælder så er du bosse
er kommet hjem fra arbejde
dette
i det mindste er ægte bosser ærlige om deres seksualitet, mens folk som er til fælder altid benægter deres homofili
>fandt en ekstra joint i min potkasse som jeg åbenbart har kobt og så glemt alt om
>rog den i går
>meget lille effekt
jeg overvejer om der var blandet tobak i den men jeg er mere irriteret over at jeg har været i stand til at kobe en joint og så glemme at den eksisterede
Hvorfor ruller du ikke dine egne?
Det er da meget billigere og du er sikret ordentlig kvalitet.
det gor jeg normalt også men jeg tror den stammer fra en periode hvor jeg kobte færdige joints for at ryge mindre
hvad er enlig prisforskellen fra færdigrullet joint til bare at kobe pot?
har altid troet at det var omkring det samme
>hvad er enlig prisforskellen fra færdigrullet joint til bare at kobe pot?
Det er desværre nok ikke bare til at sige, da priserne svinger helt vildt fra by til by, og det er forskelligt om der er blandet tobak i eller ej.
Men det er jo klart at man skal betale en premium for den service at de er rullede. Og når man ikke selv ruller kan man heller ikke være sikker på hvad der kommer i, på trods af hvad de reklamerer med.
>for at ryge mindre
Jeg tror at jeg ved, hvorfor at du havde svært ved at huske, at du havde kobt en ekstra joint. Lækkert som det er, så er det noget liberalt pis, at man ikke tager skade af det.
sporg mig hvad som heldst om dansk
Hvad betyder hygge?
ser du ik' pyrus eller hvad?
youtube.com
Nordmænd har også hygge, de er bare ikke blevet internationalt stemplet på det. Norsk er Dansk: Colony Edition.
for satan det bringer minder frem det der
hvorfor er dansk sådan et smukt sprog?
The only good thing about it was that all the Jews fled to Sweden and less than 6% came back after the war.
har så travlt at jeg er blevet nodt til at kobe en fysisk kalender. andre der ligger inde med sådan en eller er det bare mig der ikke har styr på en skid
der er en kalender i din telefon min ven
hvorfor bruger du ikke bare din computer/telefon?
Hvorfor snakker nordmændene dansk?
>har så travlt at jeg er blevet nodt til at kobe en fysisk kalender.
Nej. Du er bare så dårlig og uorganiseret at du ikke kan nojes med en digital kalender.
hehe jodehad er sejt
Det er nodvendigt, min mindreårige ven.
Jeg klarer mig med en digital, men jeg er ikke vild med at Google ved alt, hvad jeg laver. Så jeg overvejer faktisk at skifte til en fysisk til det personlige, og kun digital, muligvis offline, til arbejde.
>hader joder
der er ikke nogen måde hvorpå du kan få mig til at tro at du ikke enten er en muslim eller mindreårig selv
>jeg er ikke vild med at Google ved alt, hvad jeg laver
Fair nok, men jeg er sikker på at der findes alternativer til Google Calendar hvis du soger lidt på det. Garanteret også massere af open source muligheder.
Jodehad i DK er mærkeligt, unodvendigt og viser bare at i har mere af jeres opdragelse fra Jow Forums og Amerikansk kultur, end fra jeres forældre, hvis i har sådan nogle. Indvandre er noget helt, helt andet. Men danske joder og jodehad i DK, det er bare sorgeligt og spild af tid.
Folk i Danmark, der udover jodehad, er stereotypisk indavlede tabere, der er mindre værd for det danske samfund, end 1. gen indvandre familier der nasser på velfærdssamfundet. Hvad laver i? Er i kasse damer i Netto? Ikke at det er et dårligt erhverv, men det ville ikke være underligt, hvis i ikke kan mere end at ryge joints og arbejde med pantflasker. Hvad er jeres Nationen brugernavn, btw? Tænker at i sikker også er særdeles aktive der.
Nej, det er overhovedet ikke nodvendigt.
Den eneste der virker som en mindreårig er dig, og dine hadefyldte idealer.
Der findes massere af gode muligheder, se bare Mozillas email client, Thunderbird, den har gode muligheder. Men det er en storre opgave at flytte alt jeg har over til det samtidig med at jeg stadig bruger den.
Jeg bruger også min arbejdskalender med tilbagevirkende kraft. Jeg er selvstændig ingenior, og der er masser af situationer, hvor jeg skal være 100% sikker omkring, hvad der er sket. For lige at rage lidt, så syntes jeg, helt generelt, at jeg oplever mange liberalt opforende klienter, som prover at undgå at betale, i sær ved at få rabat, ved at opstille klager med punkter, som de vist bare håber på, at jeg ikke har styr på, eller ikke kan modbevise, så jeg foler mig tvunget til at imodekomme dem, i stedet for en dyr retssag. Dokumentation, med udforlige dato stempling på produktoptegnelser, og også kalender uddrag, hjælper mig med de her sager. Jeg havde forleden en husejer, der mente at jeg ikke havde oplevet kontraktkravene med opfolgningen. Han påstod at jeg blot havde lavet falske rapporter fra mit kontor, uden at besigtige grunden. Så billeder, med Exif data, og kalenderopgorelser, sendte jeg til ham, og så blev han heldigvis tavs. Tænk at man bliver nod til at forberede sig på den slags? Lige post scriptum vil jeg påpege, at jeg ikke har noget imod en klient der kontakter mig, fordi han vil sporge indtil om jeg nu har gjort mit arbejde. Det er okay at betvivle dem man hyrer, men bare fyre en klage afsted uden så meget at sende mig en sporgende email forst, det er svinsk, og det tager jeg som et tydelig bevis for at disse personer blot håber på at snyde mig. Skide svindlere.
I snakker som i har forstand til.
Ikke så underligt heller, da de fleste dansker er håblost naive. Den Amerikanisering af vores samfund der i flere årtier kun er gået stærkere er direkte forsaget af dem der ejer de multinationale koncerner, hvoraf storsteparten er joder. Det har intet med religion at gore, heller ikke race. Men at de har sat sig for oje at disintegrere vor kultur og historie bid for bid. Se for eksempel sådan noget kulturterror som "Vikings", jovist var alle kvinder krigere der satte deres mænd på plads og alle lod frit deres koner kneppe med hvem som helst, også slaver.
I har brug for at bruge lidt mindre tid på blåojet dårskab og antifa-retorik, og mere på at indse at vi er under angreb. Jo for i forstår hvordan verden faktisk fungerer, desto bedre.
inshallah
Du kommer forst i koen når alt det fremmede bliver pakket sammen og sendt hjem hvor det horer til, Mahmud.
>han er bange for at dansk kultur bliver undergravet af et TV show
>en muslim der ikke hader joder
nej dog
hvorhenne?
Det var kun mig der "snakke som i har forstand til". De to andre var bare jodehadere, og jeg kritiserede dem for det. Jeg var ganske nedladende, ja, og helt med vilje.
Men lagde du mærke til, hvor meget jeg understregede at min holdning begrænsede sig til Danmark og danske forhold? Hvis du skal opforer dig som en elitist, ligesom jeg selv gor, så gor dig i det mindste den umage at læse, hvad jeg skriver. At havde mig direkte, og svine mig til på Jow Forums, er helt okay. Men skal du opfore dig bedrevidende, skal du satme også være bedre-vidende. De andre snakkede jo slet ikke om "Amerikanisering" eller noget andet. Nu har jeg ligefrem ondt af dem.
Og hvilken, af dig fejlfortolkede, analytiske værktojer brugte du til at stemple mig som "anti-facist"-sprogbruger? Den syntes jeg ikke rigtig giver mening, så uddyb gerne der. Jeg vil nodig udstilles som en solle anti-facist, så hjælp mig lige til at blive bedre, hvis du VIRKELIG mener at kunne argumentere for din påstand.
>han er bange for at dansk kultur bliver undergravet af et TV show
Ja, men han nægter vist selv at se DR, eller blot TV2, han lyder som typen. Så han kan vel næppe forstå, at vi er nogen der sætter fin pris på den kultur vi har. Ikke den storste, eller mest indflydelsesrige i verdenen, men den lever da fint.
De mentalt mindrebemidlede griner selvfolgelig fordi de ikke har den nodvendige hjernekapacitet til at se problemerne.
Bare du har en ol og kan se noget Vild med Dans så er du tilfreds, ikke. Sluk du bare for de små grå, du bruger dem tydeligvis ikke til noget alligevel.
Som om at det ikke er nok at man er tvunget til at betale for DR med mafia-metoder og trusselsbreve. De kan for helvede da ikke også tvinge en til at se det?!
>hitler havde ret
hold kæft, mand.
synes du aldrig at den bliver gammel?
Jeg sagde ikke at jeg elskede at betale licens, jeg sagde ikke at jeg ville tvinge nogen til at se den.
Men jeg vil påstå, at den store gruppe af mennesker, der hverken læser en rigtig dansk avis, eller ser noget som helts dansk produceret TV, bor holde sig fra at snakke om dansk kultur. Typen der ikke gor nogle af de to ting, skal ikke komme og lyve, og påstå at han i stedet for det, læser dansk litteratur, ser de fleste danske film i biografen, hyppigt går i teatret eller noget andet pis. Så hvilke andre aktiviteter mener du jeg burde anerkende som værende okay, for at jeg respekterer folks mening om den danske kultur? At havde stambord på den lokale Crazy Daisy? aldrig at havde stemt til et valg, fordi det jo er lige meget? At man drikker Vest Fyn Pilsner til hverdag? Hvilket?
>Godwin's Law:
> "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Hitler approaches 1"
Jeg bliver helt ærligt glad indeni, som en teenager der ser sin elskede, når folk tyr til Hitler argumentet. Det så fantastisk. For at være ærligt, har jeg selv brugt det meget gennem tiden. Men jeg syntes stadig at det er fantastisk at hans påstand, snart kan accepteres som en Humanvidenskabelig lov.
Fedt, sådan noget lort kan jeg også slynge.
I forhold til din teori om en kæmpe jode konspiration:
>Occam's razor
Hvis man ytrer nogen form for negativitet omkring joder og lign. bliver man med det samme stemplet enten som racist, eller som muslim. Fordi ingen normal person kunne i deres sind tænkes at have noget imod de stakkels hebraiske mænd og kvinder som havde det i så åh så hårdt dengang i verdenskrigen. For det har du jo lært i skolen, at de er de evige ofre. Også selvom de har sat sig tungt og godt på alt der hedder nyheder og underholding i det meste af den vestlige verden. Og det er ikke en hemmelighed eller en konspirationsteori, de siger det selv åbent og er stolte af at de som et folk har kunne gore dette.
Den effekt det har haft er derimod intet mindre end katastrofal og har haft en sådan fordummende, forvrængende og degenerativ effekt på den verden der bliver udsat for deres dagsorden at Amerika, Canada og i hoj grad også England nu er fuldstændigt tojrede med race. I særdeleshed den opfattelse at det at være hvid i sig selv er racistisk, forkert og noget der skal ordnes gennem forst indavl mellem landenes egen etniske befolkning, og derefter udavl af de hvide. Det er komplet psykopatisk hvis du ser på verden udenfor, og det er alle disse nyhedssider og underholdnings-outlets som sorger for denne form for hjernevaskelse.
Det er kun et sporgsmål om tid for det for alvor slår igennem herhjemme. Der er allerede danskere der slår sig til alskens tåbeligt, forargeligt og farligt idioti på facebook, twitter mm. som f.ks. "#blacklivesmatter" og "#killallwhites". I sverige prover de ihærdigt at overbevise befolkningen om at de forste svenskere var muslimske rejserne, for at gore islam til en historisk svensk religion. Forst vil de erodere vores eksistensgrundlag gennem at ændre vor historie, derefter erstatter og udrydder de os.
Folk kan grine som de vil og kalde mine holdninger hvad de har lyst til, det er os alle sammen der ender på denne måde hvis flertallet af os lader det ske.
Halvt jode her. Sporg mig om hvad som helst
kan du læse hebraisk?
Nej, men jeg kan forstå en en del daglig tale og svare
Hvordan kan man være "halvt" noget der primært er religiost baseret. Er du så også halvt kristen?
Tager du forbi kirken efter synagogen for lige at sige undskyld til Jesus for det med korset og en hurtig synsforladelse?
>Occam's razor
Spændende, nu er jeg ikke filosof, hvordan bruger man "ragekniven" her? Det lyder interessant, jeg vil helt seriost gerne vide lidt mere her. Kan du bruge den i nogen eksempler i mod mine tidligere posts?
Du ved godt hvad jeg mener din reddit spasser
>Hvis man ytrer nogen form for negativitet omkring joder og lign. bliver man med det samme stemplet enten som racist, eller som muslim.
overhovedet ikke
f.eks. er der stor stotte til anti-zionisme rundt om i verden, specielt på venstreflojen (hvordan hænger det forresten sammen, i folge dig? at den gruppe af mennesker der er mest modsat israel også skulle være den der er mest kontrolleret af joderne?)
jeg tror mere at du bare er paranoid
jeg vil ikke engang nedgore dig for det, det er bare hvad jeg tror du er
lol
Nu er det ikke mig der var halv-joden, men jeg vil påstå at begrebet "jode" dækker over både religion samt kultur og etnologiske koncepter. Når han siger han er "halv jode" så går han jo i mod religionen jodedom specifikt, da man kun er jode, hvis ens mor er jode, og så bliver man religiost betragtet som jode, og kun da. Så allerede der, kan vi vel tænke at han selv har en meget mere flydende opfattelse af det?
Nu hvor jeg læste min post, kan jeg godt se, at den med dine ojne nemt kunne læses som bait og arrogant nedladende. Men jeg mener det faktisk, jeg har ikke hort begrebet for, og wikipedia har givet mig en overfladisk forståelse af konceptet. Men jeg syntes stadig det er lidt for abstrakt til at jeg kritisk kan evaluere mine egne post. Jeg er helt seriost, hvordan kan ragekniven bruges på mine posts?
Jeg kan godt se hvad du skriver, og jeg kan virkelig godt forstå dine frustrationer. Måske for dig dobbeltmoralsk, deler jeg faktisk mange af dine holdning. Men jeg står fast i at jeg ikke forstår jodehad mod danske joder.
Og til skræk og advarsel, hvis du på en bar stoder ind i en trunte med holdninger som du beskriver modargumenterer dig. Verdenskrigene er langt fra den eneste jodeforfolgelse der fandt sted, jeg har engang fået kastet den russiske, engelske og ostrigske forfolgelse efter mig og mine venner, efter mine venner sad og snakkede om noget ligne. Og i og med ingen af os, på det tidspunkt, viste noget om det, så tabte vi ansigt med det samme. Hun viste lige hvor hun skulle stikke i os.
Den er ret simpel.
Jo flere antagelser du må lave, jo mindre sandsynligt er det at du har ret, opstillet imod en anden hypotese som har færre antagelser.
>hollywood laver film for underholdningens og pengenes skyld
>hollywood laver underholdende film for at undergrave andre religioners og nationers kultur og skabe splid imellem, samtidig med at de udgiver sig for at gore det for pengenes og underholdningens skyld
Den forste af de to sætninger har færre antagelser og antages derfor som værende mest sandsynlig.
Eksemplet er ikke specifikt til dine posts, da jeg ikke gad at læse dem, men blot et eksempel jeg hurtigt kunne komme på.
Den fejl du begår er at tro at den yderste venstrefloj noget sted i verden har nogen som helst form for logik i det de siger, gor og bliver indoktrinerede til at tænke.
Det har de ikke.
De opererer udelukkende på det princip at noget kun er skidt så længe det er andre end dem selv der gor det.
De ser intet problem med for eksempel and promovere islam som en vidunderlig fredselskende religion side om side med feminisme, men hvis muslimerne, og koranens generelle holdning til kvinder bliver nævnt, så bliver det med det samme bortforklaret eller du bliver kaldt en racist, kvindehader eller hvad der nu ellers måtte kunne bruges til at aflede opmærksomheden fra hvad der ellers burde være et meget åbenlyst holdningsproblem mellem de to sider.
Du er velkommen til at tro og mene at jeg er paranoid, det er en ganske klassisk og effektiv måde at latterliggore opposition. Specielt når man ved de har ret og ikke vil have at andre skal tage dem seriost. Sammenlign dem med konspirationsteoretikere, få andre til at grine af dem. Ab absurdo, sådan.
Mange tak for at tage mig seriost, jeg kikker selv på mine posts, jeg vil da ikke kræve det af dig. Det er temmelig logisk for mig nu, tilgengæld.
Kan det tænkes at grunden til at joderne igennem hele verdenshistorien har formået at få dem selv smidt ud af alverdens samfund måske, KUN MÅSKE kunne have noget at gore med den undergravende virksomhed som folk ofte beskylder dem for?
Eller har alle disse samfund uafhængigt valgt at være imod de stakkels joder af ingen verdens grund?
Det virker en smule underligt at et folk skulle kunne være ofre under alle omstændigheder og uanset hvad, eller hvordan?
Var skam så lidt, have en god aften, jeg vil i seng nu.
Hvis du tager de nye Star Wars film som et eksempel så VED du jo at der er en social og kulturel dagsorden, for det har de jo selv sagt gang på gang. Færre hvide skuespillere, slå dem ihjel der nu var (Luke, Leia, Han) og erstat dem med minoriteter.
Så har de samtidig deres nyhedsorganer til at lovprise disse film, og på trods af at de er noget af det ringeste der er set siden The Star Wars Holiday Special, så har Bob Iger (som ejer over halvdelen af USA's samlede nyhedsbureauer og entertainment-sider) en hær af folk til at sorge for at alt negativt bliver druknet af skamros og artikler der kan fortælle os hvor "flot", "modigt" og "banebrydende" der er at de har fået has på de fordækte hvide skuespillere. Iger, som det ikke kan overraske er Jode. Igen, det har ikke noget med antisemitisme at gore, men det giver jo ikke nogen mening at lyve om hvordan det står til for ikke at komme til at udstille sig selv som racist.
Jeg kan se dit argument, men har du overvejet folgende?
Forst, meget få jeg har snakket med, ved hvorfor at joder er så pengeglade. Det er os kristnes skyld. I de forste tusind år og langt ind igennem middelalderen, måtte kristne ikke låne penge ud.
Men jeg tænker faktisk, at det blot er fordi vi mennesker har genetiske anlæg for at mistænke de fremmede folk. Jeg mener også at det forklarer at jeg foragter arabere og negerer mere, end ellers uduelige sydeuropæere. Jeg tror virkelig at jeg mere fremmede folk er, jo mere instinktiv had har vi for dem.
OG jeg tror at det er grunden til, at næsten alle der er overvældende positive for fremmede indvandre virker så fanatiske. simpelthen fordi de for at blive så venligsindede bliver nod til at overdove et almindeligt instinkt. I og med at vi alle danner vores holdninger, for vi egentlig har haft tid her i livet til at tænke os om, så tror jeg at de satans psyko liberale personer, simpelthen har svært ved at se kritisk indad i deres egen adfærd og holdninger, fordi disse udviklede sig for man kunne argumenterer for sine holdninger.
Den tyske jodehad i 2. verdenskrig, opblomstrede allerede i den forste krig. Den allerede eksisterende jodemodstand, opblomstrede i krigstiden (som så mange andre idéer) og flere officerer i Tyskland fik lavet regulationer imod joderne, og fik foretaget en "patriotisk" undersogelse. Den rapport, vist desværre at den gennemsnitlige tyske jode gjorde mere for den tyske krigsindsats end den gennemsnitlige tysker. Ikke så overraskende, når den gennemsnitlige tysker kom fra alle mulige forskellige socialle klasser og opfattelser, mens joderne helt generelt, alle folte at de blev nod til at bevise deres værd for "imperiet", så derfor viste rapporten at de var særdeles vigtige for landet. Den blev selvfolgelig ikke offentliggjort. (Jeg ville heller ikke offentliggore noget modstrid i mod min egne holdning i en krigs/intensiv tid)
>cont
Men at vi mennesker generelt leder efter fremmede, som jo afgjort må være skyldige, er ikke nok til den generelle jodemodstand. Til gengæld så tror jeg at kombinationen af, at joderne i samfundet blev "fremavlet" til pengemændene, har lagt den storste skade for dem. Alle mennesker elsker penge og magt, og har naturligt en modstand mod folk der har mere. Især, hvis vi kan finde et argument vi selv mener er rigtig, for at de snyder eller at det bare helt simpelt ikke er rimeligt.
For et eksempel med mine tanker om pengene. Jeg foragter LA og især deres vælgere. Jeg hader dem alle, fordi deres forældre er rige, og de vil havde arven i stedet for at betale skat. Jeg ved, at fordi jeg engang i Comedy Zoo oplevede at en knægt i et mærkevare jakkesæt, der ikke engang passede ham (læs, han har jo ikke engang rigtig stil), skulle havde en håndskrevet kvittering for den sprut han kobte, påskrevet "kaffe" i stedet for, så han kunne trække det fra i fars firma. Jeg foragter at de spiser underklassen af med skatteloft, lavere bilafgifter osv, når det hele jo går til dem selv. VW'ene blev jo ikke meget billigere, et par tusinde, men de store Audi'er, de blev satme langt billigere. Det jo konsekvensen af at give "lettelsen" i procent.
Jeg kommer selv fra en fattig familie, og jeg har ikke en særlig god indkomst selv. Så det lægger jo en okonomisk, subjektiv grundlag for mit had for LA. Hvis jeg nu ikke selv var sådan stillet okonomisk, ville jeg så foragte LA's vælger gruppe, og korruption i samme grad? Det tror jeg ikke. Men det er nu engang sådan landet ligger for mig.
Nu har de så deres eget land, også selvom englænderne blev nod til at stjæle det til dem. Men fred være med det.
Og hvordan går det så der? Det er på nuværende tidspunkt de land med den storste åbenlyse raceadskillelse. De opforer sig som Nazi-tyskland med en DDR mur for at holde dem der blev bort-tvunget fra deres eget land ude. Samtidig med at de inddrager endelose summer fra lande som Tyskland på baggrund af at de skal betale for deres forfædres fejl til evig tid. Deraf set var anden verdenskrig en meget profitabel affære for joderne. Gratis land og finansiel understottelse for evigt. Penge de så bruger på at undertrykke andre og manipulere med omverdenen.
Ikke at jeg har specielt meget til overs for palæstinenserne, det er vitterligt pest mod kolera dernede, men de har dog stadig mere ret til landet end Israelerne.
Med den opforsel i tankerne, så syntes jeg virkelig at man kan kigge på verdenshistorien og tænke om ikke der var en grund til at folk ikke ville have joderne boende længere end hojst nodvendigt. De er utroligt gode til at holde deres traditioner og kultur i live, men samtidig indordner storstedelen sig ikke og bliver aldrig kulturelt en del af det folk de bor blandt. Og når de så pludselig begynder at få magt og penge, så er situationen jo den at en fremmed magt pludselig har indflydelse på ens land.
Lige præcis DET mener jeg at vi har været nodigt forskånede for, da joderne blev fort til sverige. Det forholdsvist lille antal af dem herhjemme i efterkrigstiden har sparet os for meget, specielt den ultraliberale hjernevaskelse der netop nu foregår i sverige hvor alle born skal være intetkon og ramadan er en ny svensk tradition. Man undres selvfolgelig over hvorfor og hvordan joderne skulle have nogen interesse i at fremme islam, og det har de med sikkerhed heller ikke. Det er en uforudset effekt ved at svække et folks identitet for at skabe plads til udefrakommende.
Det her er den værste danskertråd der nogensinde har været
smut hjem ahmed
Det er dog sandt