/danmarktråden/

Hvis du tager de nye Star Wars film som et eksempel så VED du jo at der er en social og kulturel dagsorden, for det har de jo selv sagt gang på gang. Færre hvide skuespillere, slå dem ihjel der nu var (Luke, Leia, Han) og erstat dem med minoriteter.

Så har de samtidig deres nyhedsorganer til at lovprise disse film, og på trods af at de er noget af det ringeste der er set siden The Star Wars Holiday Special, så har Bob Iger (som ejer over halvdelen af USA's samlede nyhedsbureauer og entertainment-sider) en hær af folk til at sorge for at alt negativt bliver druknet af skamros og artikler der kan fortælle os hvor "flot", "modigt" og "banebrydende" der er at de har fået has på de fordækte hvide skuespillere. Iger, som det ikke kan overraske er Jode. Igen, det har ikke noget med antisemitisme at gore, men det giver jo ikke nogen mening at lyve om hvordan det står til for ikke at komme til at udstille sig selv som racist.

Jeg kan se dit argument, men har du overvejet folgende?
Forst, meget få jeg har snakket med, ved hvorfor at joder er så pengeglade. Det er os kristnes skyld. I de forste tusind år og langt ind igennem middelalderen, måtte kristne ikke låne penge ud.

Men jeg tænker faktisk, at det blot er fordi vi mennesker har genetiske anlæg for at mistænke de fremmede folk. Jeg mener også at det forklarer at jeg foragter arabere og negerer mere, end ellers uduelige sydeuropæere. Jeg tror virkelig at jeg mere fremmede folk er, jo mere instinktiv had har vi for dem.

OG jeg tror at det er grunden til, at næsten alle der er overvældende positive for fremmede indvandre virker så fanatiske. simpelthen fordi de for at blive så venligsindede bliver nod til at overdove et almindeligt instinkt. I og med at vi alle danner vores holdninger, for vi egentlig har haft tid her i livet til at tænke os om, så tror jeg at de satans psyko liberale personer, simpelthen har svært ved at se kritisk indad i deres egen adfærd og holdninger, fordi disse udviklede sig for man kunne argumenterer for sine holdninger.

Den tyske jodehad i 2. verdenskrig, opblomstrede allerede i den forste krig. Den allerede eksisterende jodemodstand, opblomstrede i krigstiden (som så mange andre idéer) og flere officerer i Tyskland fik lavet regulationer imod joderne, og fik foretaget en "patriotisk" undersogelse. Den rapport, vist desværre at den gennemsnitlige tyske jode gjorde mere for den tyske krigsindsats end den gennemsnitlige tysker. Ikke så overraskende, når den gennemsnitlige tysker kom fra alle mulige forskellige socialle klasser og opfattelser, mens joderne helt generelt, alle folte at de blev nod til at bevise deres værd for "imperiet", så derfor viste rapporten at de var særdeles vigtige for landet. Den blev selvfolgelig ikke offentliggjort. (Jeg ville heller ikke offentliggore noget modstrid i mod min egne holdning i en krigs/intensiv tid)

>cont

Men at vi mennesker generelt leder efter fremmede, som jo afgjort må være skyldige, er ikke nok til den generelle jodemodstand. Til gengæld så tror jeg at kombinationen af, at joderne i samfundet blev "fremavlet" til pengemændene, har lagt den storste skade for dem. Alle mennesker elsker penge og magt, og har naturligt en modstand mod folk der har mere. Især, hvis vi kan finde et argument vi selv mener er rigtig, for at de snyder eller at det bare helt simpelt ikke er rimeligt.

For et eksempel med mine tanker om pengene. Jeg foragter LA og især deres vælgere. Jeg hader dem alle, fordi deres forældre er rige, og de vil havde arven i stedet for at betale skat. Jeg ved, at fordi jeg engang i Comedy Zoo oplevede at en knægt i et mærkevare jakkesæt, der ikke engang passede ham (læs, han har jo ikke engang rigtig stil), skulle havde en håndskrevet kvittering for den sprut han kobte, påskrevet "kaffe" i stedet for, så han kunne trække det fra i fars firma. Jeg foragter at de spiser underklassen af med skatteloft, lavere bilafgifter osv, når det hele jo går til dem selv. VW'ene blev jo ikke meget billigere, et par tusinde, men de store Audi'er, de blev satme langt billigere. Det jo konsekvensen af at give "lettelsen" i procent.

Jeg kommer selv fra en fattig familie, og jeg har ikke en særlig god indkomst selv. Så det lægger jo en okonomisk, subjektiv grundlag for mit had for LA. Hvis jeg nu ikke selv var sådan stillet okonomisk, ville jeg så foragte LA's vælger gruppe, og korruption i samme grad? Det tror jeg ikke. Men det er nu engang sådan landet ligger for mig.

Nu har de så deres eget land, også selvom englænderne blev nod til at stjæle det til dem. Men fred være med det.
Og hvordan går det så der? Det er på nuværende tidspunkt de land med den storste åbenlyse raceadskillelse. De opforer sig som Nazi-tyskland med en DDR mur for at holde dem der blev bort-tvunget fra deres eget land ude. Samtidig med at de inddrager endelose summer fra lande som Tyskland på baggrund af at de skal betale for deres forfædres fejl til evig tid. Deraf set var anden verdenskrig en meget profitabel affære for joderne. Gratis land og finansiel understottelse for evigt. Penge de så bruger på at undertrykke andre og manipulere med omverdenen.

Ikke at jeg har specielt meget til overs for palæstinenserne, det er vitterligt pest mod kolera dernede, men de har dog stadig mere ret til landet end Israelerne.
Med den opforsel i tankerne, så syntes jeg virkelig at man kan kigge på verdenshistorien og tænke om ikke der var en grund til at folk ikke ville have joderne boende længere end hojst nodvendigt. De er utroligt gode til at holde deres traditioner og kultur i live, men samtidig indordner storstedelen sig ikke og bliver aldrig kulturelt en del af det folk de bor blandt. Og når de så pludselig begynder at få magt og penge, så er situationen jo den at en fremmed magt pludselig har indflydelse på ens land.

Lige præcis DET mener jeg at vi har været nodigt forskånede for, da joderne blev fort til sverige. Det forholdsvist lille antal af dem herhjemme i efterkrigstiden har sparet os for meget, specielt den ultraliberale hjernevaskelse der netop nu foregår i sverige hvor alle born skal være intetkon og ramadan er en ny svensk tradition. Man undres selvfolgelig over hvorfor og hvordan joderne skulle have nogen interesse i at fremme islam, og det har de med sikkerhed heller ikke. Det er en uforudset effekt ved at svække et folks identitet for at skabe plads til udefrakommende.

Det her er den værste danskertråd der nogensinde har været

Attached: plebdisdain.jpg (208x242, 6K)

smut hjem ahmed

Det er dog sandt